De Mediamarkt hier (Rotterdam) absoluut niet, tussen de 20 en 30 euro.quote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef Jump het volgende:
In de mediamarkt hier staan ze allemaal 19 euro, tenzij het een boxset is. Play.com kan je nog goedkoper gaan, enkel opletten dan als je NL ondertitels wilt.
19 Eu is nog steeds teveel geld.quote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef Jump het volgende:
In de mediamarkt hier staan ze allemaal 19 euro, tenzij het een boxset is. Play.com kan je nog goedkoper gaan, enkel opletten dan als je NL ondertitels wilt.
beter check je sendit.comquote:
quote:
http://www.amazon.co.uk/Quantum-Solace-Blu-ray-Daniel-Craig/dp/B001QE1BGQ/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1239647826&sr=8-2quote:
Amazon heeft veel hogere verzendkosten.quote:Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/Quantum-Solace-Blu-ray-Daniel-Craig/dp/B001QE1BGQ/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1239647826&sr=8-2
http://www.sendit.com/sendit/10027533.product
amazon is goedkoper
wtf sinds wanneer is dit dan weer zoquote:Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/Quantum-Solace-Blu-ray-Daniel-Craig/dp/B001QE1BGQ/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1239647826&sr=8-2
amazon is goedkoper
Amazon inderdaad!quote:
Inderdaad, ik heb nog een dvd liggen van Gladiator die in de begintijd van DVD 80 euro gekost heeft, zonder overdrijven...quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Dennis101 het volgende:
Ach vergeleken met de prijs van DVD's toen die net doorgebroken waren valt het op zich nog wel mee. En de meeste grote films zijn bij release op Blu-ray nog wel in de aanbieding te vinden voor rond de 20 euro. Alleen ik vind het inderdaad ook onzin dat oudere titels ook nog rond de 20 euro moeten kosten.
Voor zover ik weet kun je films niet op de HD van de PS3 zetten, en als je een externe schijf hebt kun je de bestanden niet afspelen aangezien de PS3 dat niet ondersteunt. (als het wel kan, graag ff een uitleg hoe ik bestanden naar de interne HD krijg..quote:Op maandag 13 april 2009 21:59 schreef Remake het volgende:
Downloaden en op de HDD van je ps3 zetten, slotje!
80 euro voor een dvd.quote:Op maandag 13 april 2009 20:59 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog een dvd liggen van Gladiator die in de begintijd van DVD 80 euro gekost heeft, zonder overdrijven...
Op een HD tv wel, maar op een beeldbuis zie je inderdaad het verschil niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
Gewoon downloaden. Als je met een vergrootglas tegen de tv aanzit kan je het verschil tussen een DVD of Blu-ray wel zien, maar op de bank zie je echt geen verschil tussen Blu-ray en Xvid.
Als ik dan geld uitgeef aan een DVD/Blu-ray moet het wel een film zijn die het waard is om meerdere keren te kijken. Neemt niet weg dat prijzen van films gewoon te hoog zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Palomar het volgende:
Vind bluray (en sommige dvd's) idd ook veel te duur. Ik download ze nu gewoon (heb hdtv op mn pc aangesloten). Als die films goedkoper worden (en de spelers ook) dan koop ik ze wel es in de winkel. Zo doe ik dat met dvd's ook. Af en toe koop ik er wel een paar voor <10 euro. Een bioscoopkaartje kost ook een paar euro, dus zie niet in waarom dezelfde film op een schijfje ineens 30+ euro moet kosten. Het is niet zo dat je de film op br/dvd ineens heel vaak gaat kijken. Blijft meestal ook maar bij 1 keer.
Nou ik zie hier op mijn 32" HD-ready scherm wel heel duidelijk het verschil tussen Blu-ray of DVD. En dan zit ik er 2 meter vanaf ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
Gewoon downloaden. Als je met een vergrootglas tegen de tv aanzit kan je het verschil tussen een DVD of Blu-ray wel zien, maar op de bank zie je echt geen verschil tussen Blu-ray en Xvid.
idd... sinds ik een hdtv heb wil ik eigenlijk alleen nog maar hd-contentquote:Op maandag 13 april 2009 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ik zie hier op mijn 32" HD-ready scherm wel heel duidelijk het verschil tussen Blu-ray of DVD. En dan zit ik er 2 meter vanaf ofzo.
quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
www.pearle.nlquote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
Gast, ik ben sinadO, de verguisde en elitaire audiofiel van Fok!, ik heb een HD beamer en een scherm van 2 meter doorsnee waar ik nog geen twee meter vanaf zit. Ik zie dat, geloof me.quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
Wat heeft audiofiel zijn nou weer te maken met beeld?quote:Op maandag 13 april 2009 22:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast, ik ben sinadO, de verguisde en elitaire audiofiel van Fok!, ik heb een HD beamer en een scherm van 2 meter doorsnee waar ik nog geen twee meter vanaf zit. Ik zie dat, geloof me.
ben je mr magoo ofzo dat je zo dicht op je scherm zitquote:Op maandag 13 april 2009 22:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast, ik ben sinadO, de verguisde en elitaire audiofiel van Fok!, ik heb een HD beamer en een scherm van 2 meter doorsnee waar ik nog geen twee meter vanaf zit. Ik zie dat, geloof me.
Ja godsamme, audio- en videofiel dan, op-alle-slakken-zout-legger dat je d'r loopt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat heeft audiofiel zijn nou weer te maken met beeld?
Het HT hok staat te vol.quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je mr magoo ofzo dat je zo dicht op je scherm zit_!
dat is toch heel niet relaxed kijken manquote:
Gaat net. Dichterbij moet het niet zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is toch heel niet relaxed kijken man_!
Voor een 2 meter scherm is de aanbevolen kijkafstand voor HD materiaal 2,8 meter, aldus de THX standaard. Dus zo heel gek is het niet eens.quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je mr magoo ofzo dat je zo dicht op je scherm zit_!
Of Ebay.quote:Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
amazon is goedkoper
ja precies op 2,8 meter gaan zitten omdat de thx standaard is, lijkt me fantastisch om zo simpel te leven hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor een 2 meter scherm is de aanbevolen kijkafstand voor HD materiaal 2,8 meter, aldus de THX standaard. Dus zo heel gek is het niet eens.
Scheelt toch bijna 80 cm. En ik zeg net het HT hok staat te vol, er zit geen enkele andere gedachte achter.quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja precies op 2,8 meter gaan zitten omdat de thx standaard is, lijkt me fantastisch om zo simpel te leven hebben_!
btw 2 meter is geen 2,8 mter
Echt zo'n iemand die zichzelf graag voor wil houden dat zijn sd materiaal goed genoeg is, als je geen verschil ziet tussen sd en hd dan ben je echt stekeblind....quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
ja laten we lekker met zijn allen niks meer kopen dat zal helpenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |