Ja, jij ook hoi!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie niet helemaal in waarom, als er ergens anders gewoon plek is, er zo moeilijk wordt gedaan over het feit dat je van werkplek moet veranderen?
Je bent als stagiair maar te gast bij een bedrijf. Wat een gemiep om niks zeg.
Dan even buiten beschouwing gelaten dat dit voor DAD betekent dat ze niet bij haar bestanden kan want dat is irritant. Maar kan je niet op die andere pc inloggen en even je bestanden er vanaf trekken?
Ik snap niet waarom iedereen altijd zo moeilijk doet over risotto. 't Duurt even om te maken, maar verder is het toch geen rocket sciencequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook risotto, maar dat mislukt vast.
Leuk leuk leuk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef loveli het volgende:
O, en ik heb geen datingsite meer nodig, geloof ik
[/dagboek]
Wat moet ik onder 'de rest' verstaan? Girth?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb fijn gestept/intervalt net.![]()
Loveli: spill some details, woman! Hoe oud, waar ontmoet, wat doettie voor de kost. En de rest!!!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:55 schreef loveli het volgende:
Greys, heb je al goede schoenen? Dan kunnen we weer taart eten
De G zit niet eens naast de D!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat moet ik onder 'de rest' verstaan? Girth?
Brioche? http://fddb.info/db/en/food/baker_brioche_french_bread/index.htmlquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef heaven7 het volgende:
Wie weet hoeveel kcal er in zo'n klein melkbroodje zitten?
Zonder chocola dus maar zulke:
[ afbeelding ]
Hoe z'n vader en moeder heten en wat ze doen. Zo was het toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat moet ik onder 'de rest' verstaan? Girth?
Ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben zo naief soms.![]()
Even googelen doet wonderen!
Ik heb gisteren weer wat space in m'n inbox gecreeerd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef loveli het volgende:
Omdat ik nog steeds wat huiverig ben met wat ik op i'net neerzet, hou ik het een beetje beperkt. Hij is 2 jaar ouder dan ik en volgens mij bijna het totaalpakket van wat ik zoek in iemand. En hoe hij eruit ziet? Om van te kwijlen.
Het is niet snel goed voor jou hè?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Het is echt stikheet buiten.
* Viking84 smelt bijna.
Kun je hem niet even voor ons painten dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef loveli het volgende:
Omdat ik nog steeds wat huiverig ben met wat ik op i'net neerzet, hou ik het een beetje beperkt. Hij is 2 jaar ouder dan ik en volgens mij bijna het totaalpakket van wat ik zoek in iemand. En hoe hij eruit ziet? Om van te kwijlen.
O jawel hoor, ik ga zo weer naar buiten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is niet snel goed voor jou hè?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je hem niet even voor ons painten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |