Fijn dat je het gehad hebt in ieder geval, die presentatie! En was het heel erg, dat je een deel bent vergeten,of hebben ze dat niet gemerkt, denk je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Ewelina het volgende:
Mijn presentatie ging wel ok, ik was alleen zo ontzettend zenuwachtig dat ik echt een heel deel van mijn tekst vergeten was
jup, t is geen groepje waar hij is uitgezet, hij mag gewoon het vak dat ik met mijn collega geef niet meer volgen/geen afsluitend tentamen/essay doen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar kwak geeft werkcolleges toch? Daar hoor ik je nooit overVoor mijn gevoel zit je alleen maar op een kantoortje achter een computertje
Ik hoor jou ook nooit meer overquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar kwak geeft werkcolleges toch? Daar hoor ik je nooit overVoor mijn gevoel zit je alleen maar op een kantoortje achter een computertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoor jou ook nooit meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik wil ook risotto, maar dat mislukt vastquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 3 rijstwafels
L: 2 boterhammen pindakaas met sambal
T: banaan
T: krentenbol
S: uur kickfit
D: risotto met groentes
Vertel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef loveli het volgende:
O, en ik heb geen datingsite meer nodig, geloof ik
[/dagboek]
Omdat zij met de hardloopvriend mocht doen wat ze wilde als zij het sprintje won?quote:
Niet die!! Die wil dingen met mij doen, waar ik geen interesse in heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat zij met de hardloopvriend mocht doen wat ze wilde als zij het sprintje won?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |