Ja, dat hebben ze gemerkt, maar goed, dat was nog niet het vervelendst. Door dat hele gedoe met meneer die niet wou meewerken, was het niet precies wat ik wílde dat het was...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Fijn dat je het gehad hebt in ieder geval, die presentatie! En was het heel erg, dat je een deel bent vergeten,of hebben ze dat niet gemerkt, denk je?
Ik mis een beetje groenten, of doe je door de chili ook nog andere groenten dan bonen? (Bonen vind ik zelf meer een koolhydraat/zetmeelbron, dus dat reken ik altijd als aardappels/pasta/rijst zeg maar....)quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef heaven7 het volgende:
Naja, heb er 1 gehad nuLijstje tot nu toe:
O: Bakje magere yoghurt
L: 2 bruine boterhammen light leverpastei, 1 melkbroodje met dun suiker
T: 1 knäckebröd met lightjam
Avondeten wordt chili con carne.
Dus ik denk dat ik het wel kan hebben zeg maar
Daar hoeven we het niet weer over te hebben he, over die slowchat? (Of verwar ik je met een ander?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef heaven7 het volgende:
SorryIk had toch echt gekeken of iemand had gereageerd! Er wordt zoveel geslowchat hier
Of jij het kan hebben ligt wel aan de girth van die pizza, muizekeutel!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil morgen pizza eten maar ik moet het wel kunnen hebben natuurlijk. Kan ik dan beter mozzarella of belegen kaas erop doen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
OMG, ik ben echt raar. Ik zit nu voor mijn huis op straat in de zon. (achter in de tuin is de zon nu weg) maar ik heb de koptelefoon in m'n laptop gestoken en was even vergeten dat ik niet binnen was en zat ongemerkt gewoon hard mee te zingen.
Jullie zingen iig nog mee. Ik zit altijd playbackend op de fietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]! Ik had dat toen ik in mijn eentje ging hardlopen, met dat liedje van Tegan en nogwat, Back Into Your Head. Liep ik ook mee te lallen. Hardop. Drie keer raden hoe dat geklonken moest hebben, hijgend en al
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
OMG, ik ben echt raar. Ik zit nu voor mijn huis op straat in de zon. (achter in de tuin is de zon nu weg) maar ik heb de koptelefoon in m'n laptop gestoken en was even vergeten dat ik niet binnen was en zat ongemerkt gewoon hard mee te zingen.
Hoeveel had je overgemaakt voor de foto actie van 3FM?quote:
Alsof er niet meer mensen zijn die hier alleen af en toe eens hun mening komen geven. Het is niet alsof ik een onbekende ben hier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij ook hoi!
Vind je dat zelf nou ook niet een beetje raar, dat je binnen komt stormen om even iemand af te snauwen dat iets gemiep om niets is? Zonder even gewoon eerst gedag te zeggen ofzo? Er wordt hier zo vaak gemiept om niets, maar dat moet mogen en kunnen, kom op zeg. En daarbij is het niet aan een ander om te bepalen of iets gemiep om niets is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |