Geen idee. Zolang je er maar ik vind voor zet zie ik het probleem niet..quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Waarom mag je op FOK niet meer zeggen dat je homoseksualiteit een ziekte vindt?
Nou, zie het FB-topic maar wat voor gezeik het opleverde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Geen idee. Zolang je er maar ik vind voor zet zie ik het probleem niet..
Haha, faler.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:06 schreef Florian_ het volgende:
Iemand heeft me weer als vriendje verwijderd op Hyves
En nu heb je nog maar 1?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:06 schreef Florian_ het volgende:
Iemand heeft me weer als vriendje verwijderd op Hyves
Achja, als ik een mod was dan zou ik het ook niet echt gewaardeerd hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, zie het FB-topic maar wat voor gezeik het opleverde.
BAASquote:
Homoseksualiteit een ziekte? Ah, er is weer een gelovige in de weer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, als ik een mod was dan zou ik het ook niet echt gewaardeerd hebben.
Bovendien kun je op geen enkele manier je stelling onderbouwen, homoseksualiteit is een ziektehaha please, laat me niet lachen joh!
Nou niet dan, he? Lesbie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien kun je op geen enkele manier je stelling onderbouwen, homoseksualiteit is een ziektehaha please, laat me niet lachen joh!
quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef michielonline het volgende:
lekker vriendelijke posts allemaal.
ik weet nog wel toen ik voor ht eerst verlieft was/werd, wist ik ook niet meteen iemand aan te wijzen. ik ben er eigenlijk door logisch rendeneren achter gekomen. gewoon de mensen weg strepen waarvan je zeker weet dat je niet verlieft op die gene bent.
De keuze der PI's noopt mij ertoe niet te happen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
Proberen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:11 schreef Florian_ het volgende:
Emimich probeert gewoon soms een internetbaasje te zijn, maar faalt een beetje
WHEHEHEHEHEEHE!!1!1!111111quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:13 schreef Emimich het volgende:
Proberen?
Jaaa Emimich brengt ons God's woord jongens! Of nouja, dat van de paus in dit geval.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Homoseksualiteit een ziekte? Ah, er is weer een gelovige in de weer?
quote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:11 schreef gers het volgende:
homosexualiteit kun je als een ziekte zien hoor
Klopt, superaids ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:11 schreef gers het volgende:
Als je dat denkt, mist er serieus iets in je westerse opvoeding!quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:11 schreef gers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |