naar de schoonouders geweest dusquote:Op maandag 13 april 2009 23:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat ik wat ouder ben dan jullie betekent niet automatisch dat ik als kuddevoer op 2de paasdag mijn weg weet te vinden naar de meubelboer!
Ik, ik moet m'n lachspieren weer eens gebruiken.quote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef McFearless het volgende:
Wie wil weten hoe ik er uitzie?
ik denk dat je deze bedoeltquote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef PeZu het volgende:
het refrein wat ze zingen in welk nr zat dat ook alweer, iets van mauro picotto ofzo
OK.quote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik moet m'n lachspieren weer eens gebruiken.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ben, faalhaas als ik ben, niet heen geweest!
das een betere 2de paasdagquote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, thuis mijn kater weggeblowt!
Kiki maakte inderdaad een onuitwisbare indruk tijdens zijn rentree in Ajax 1.quote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zonde, willem II was dan wel slecht maar qua doelpunten was het geen slecht voetbal-middagje!
ja man ik had net proximo opgezet maar dat was hem niet toen ff lizzard aan, blijft een lekker nrtje btwquote:
quote:
ik prik nog liever mijn trommelvliezen door met een gloeiend hete breinaald dan vrijwillig naar de stem van die azijnpisser te luisterenquote:
Maar jij hebt een UI van een fucking haaiquote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik prik nog liever mijn trommelvliezen door met een gloeiend hete breinaald dan vrijwillig naar de stem van die azijnpisser te luisteren
Nou oke ook maar een foto van mij dan.quote:
nee echtquote:Op maandag 13 april 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij hebt een UI van een fucking haai_! gast
Godver, neuken?quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou oke ook maar een foto van mij dan.
[ afbeelding ]
Ja ik heb me net nieuwe tanden laten aanmeten.
Ik heb dat als ik Oasis hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik prik nog liever mijn trommelvliezen door met een gloeiend hete breinaald dan vrijwillig naar de stem van die azijnpisser te luisteren
Heeft hij jou ook geregeld?quote:Op maandag 13 april 2009 23:50 schreef gers het volgende:
NG is echt een baas hij husselt heel veel chicks
begrijpelijkquote:
Nou, dat valt ook wel meequote:Op maandag 13 april 2009 23:50 schreef gers het volgende:
NG is echt een baas hij husselt heel veel chicks
quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 5 centimeter boven een stuk bamboe gaat zitten en niet meer weg kan komen.
Waar heb jij het over?quote:
De ''cover'' doet idd niet onder aan het origineel,ze zijn beiden erg fijnquote:Op maandag 13 april 2009 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man ik had net proximo opgezet maar dat was hem niet toen ff lizzard aan, blijft een lekker nrtje btw
welke randdebiel heeft er een koe losgelaten in die studioquote:
Waar je woont, is dat zo ingewikkeldquote:
ik had het over lizzard, maar goed mauro picotto heeft sowieso wel lekkere nrs gemaakt, zal eens kijken of ik die cd kan vinden tussen de andere 600quote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
De ''cover'' doet idd niet onder aan het origineel,ze zijn beiden erg fijn![]()
[..]
welke randdebiel heeft er een koe losgelaten in die studio
Waarom Zoetermeer, retard?quote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Waar je woont, is dat zo ingewikkeld
spinalquote:
dat zei wd toch? 17 en zoetermeer nog ietsquote:
quote:
Is er al een medicijn voor?quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Waarom mag je op FOK niet meer zeggen dat je homoseksualiteit een ziekte vindt?
het is toch een geestesziekte ?quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Nou, niet dus.quote:Op maandag 13 april 2009 23:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zei wd toch? 17 en zoetermeer nog iets
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |