Haha zeker!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daar zullen jullie vast wel wat breezers naar achteren kegelen of niet?
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha zeker!
Stond jij nou bij Take me out?
Zowieso respect dat je er stond, moet je wel ballen voor hebben!
Heb de aflevering vandaag niet gezien..
nee, dat is nieuw.. bedanktquote:Op donderdag 16 april 2009 00:55 schreef BasZi het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Martine ook achter de webcam staat ? kijk hier maar eens www.lovertje.nl of was dit al bekend ?
Dan breng ik toch wat nieuws met mijn eerste postquote:Op donderdag 16 april 2009 00:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, dat is nieuw.. bedankt
the plot thickens!
ben jij ook zo'n take me outer?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:11 schreef BasZi het volgende:
[..]
Dan breng ik toch wat nieuws met mijn eerste post
In welke aflevering zat jij? Dan kan ik even een beeld bij dit verhaal krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:05 schreef Dennizzzz het volgende:
Sorry voor het enigzins verkrachten van het Take me Out forum naar het "Waar the fuck moet je wonen na je 18e forum" FF for the record, ik heb nix persoonslijks tegen Salaik bash gewoon graag terug xD
Ik heb mezelf al op mn 18e aangemeld voor een woning en nogsteeds nix gehoord......en thuis kan ik doen en laten wat ik wil........beetje low pricing high serviceje kent het wel. Het enige nadeel van de hele show is dat je eigenlijk helemaal geen date krijgt, je kan ff 10 minuten naar een "date-kamer" a.k.a een kamer met rood behang en 2 bloemen
en dat was het. Dat is wel een beetje aars!! Want ook al gaf je me gewoon een tegoedbon bij de snackbar daar op hoek was ik al tevreden geweest. Er komt ook nog een 2e seizoen, speciaal voor de die-hard Take me Out bashers
ergens in september zijn die opnames. Morgen komt Tony, mn Take me Out opnamedag-buddy zegmaar. Ik zal er verder nix over zeggen
Ik vond het in ieder geval leuk om te doen, na me perongeluk half dronken te hebben opgegeven haha.........
Ow geen ID of jullie wel eens uitgaan, maar vrijdag zijn tony en ik in rotterdam bij de apres ski bar ( hij werkt daar) (kutmuziek), dus stel je wilt samen ff gezellig een biertje naar binnen werpen......ik zeg doen(eerste biertje is on you imo)
Na wat, fucking 28 afleveringen of zo?quote:Op donderdag 16 april 2009 07:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eindelijk geen uitleg meer van Eddy
Een chagerijnige Jorinde:quote:Op donderdag 16 april 2009 08:08 schreef female81 het volgende:
Niet dat Eddy haar veel aanspreekt, maar ik zag die kop weer eens voorbijflitsen.
Een chagerijnige Florentine:
Een blije Florentine:
Een Florentine die de jongen die uit de lift komt leuk vindt:
Een Florentine die de jongen die uit de lift komt niet leuk vindt:
Dat slaat ook nergens op zegquote:Op donderdag 16 april 2009 00:05 schreef Dennizzzz het volgende:
Het enige nadeel van de hele show is dat je eigenlijk helemaal geen date krijgt, je kan ff 10 minuten naar een "date-kamer" a.k.a een kamer met rood behang en 2 bloemenen dat was het. Dat is wel een beetje aars!! Want ook al gaf je me gewoon een tegoedbon bij de snackbar daar op hoek was ik al tevreden geweest.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:05 schreef Dennizzzz het volgende:
Ow geen ID of jullie wel eens uitgaan, maar vrijdag zijn tony en ik in rotterdam bij de apres ski bar ( hij werkt daar) (kutmuziek), dus stel je wilt samen ff gezellig een biertje naar binnen werpen......ik zeg doen(eerste biertje is on you imo)
Waar?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
op je 18e schrijf je je in bij een woningstichting en op je 21e heb je een huurhuis. Ik ken genoeg mensen die nog thuis wonen en achter lopen in hun ontwikkeling.
En dan die 2 wijsvingers die een cirkeltje maken en naar de kant van de lift op wijzen...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef w00h00 het volgende:
gozuurrrrr come a little clossuurrrrrr!
Eddy, wat is die afgegleden zeg.
Hoezo blijft je klarenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Fluvo het volgende:
die blijft me klaren... "gozuuur come a lil bit closuurrrr"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |