op je 18e schrijf je je in bij een woningstichting en op je 21e heb je een huurhuis. Ik ken genoeg mensen die nog thuis wonen en achter lopen in hun ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. Je kunt sparen
B. Je hoeft je niet druk te maken als je geen tijd hebt om schoon te maken
C. Groot huis ipv. 2 kamertjes
D. Soms is je universiteit / school dichtbij, en dan kun je niet eens een huis krijgen...
Daarnaast is het heerlijk om lui te zijn
Jij loopt ook een beetje achter in jouw ontwikkeling, doen alsof je Plasterk bent op een internetforum.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
op je 18e schrijf je je in bij een woningstichting en op je 21e heb je een huurhuis. Ik ken genoeg mensen die nog thuis wonen en achter lopen in hun ontwikkeling.
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij loopt ook een beetje achter in jouw ontwikkeling, doen alsof je Plasterk bent op een internetforum.
A. Sparen kon ik ook tijdens mijn studententijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. Je kunt sparen
B. Je hoeft je niet druk te maken als je geen tijd hebt om schoon te maken
C. Groot huis ipv. 2 kamertjes
D. Soms is je universiteit / school dichtbij, en dan kun je niet eens een huis krijgen...
Daarnaast is het heerlijk om lui te zijn
Is dat je argument? Over ontwikkeling gesproken..quote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij loopt ook een beetje achter in jouw ontwikkeling, doen alsof je Plasterk bent op een internetforum.
Achterlopen in je ontwikkeling?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
op je 18e schrijf je je in bij een woningstichting en op je 21e heb je een huurhuis. Ik ken genoeg mensen die nog thuis wonen en achter lopen in hun ontwikkeling.
Ja maar wat maakt het uit dat mensen ervoor kiezen thuis te blijven wonen? Ik vind het geen charme, dat is toch puur een persoonlijke keuze?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
A. Sparen kon ik ook tijdens mijn studententijd.
B. Kamer opruimen/schoonmaken moest ik ook thuisthuis al
C. Ik vind dat juist de charme van op jezelf wonen. Daarnaast hoef je niet persé in een kleine kamer te beginnen.
D. Ver weg van je ouderlijk huis gaan studeren, heb ik ook gedaan
Lui zijn kan je ook wanneer je op kamers woont
Is het ook. Ik vind alleen persoonlijk dat je wat mist. Maar dat is dus mijn mening.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt het uit dat mensen ervoor kiezen thuis te blijven wonen? Ik vind het geen charme, dat is toch puur een persoonlijke keuze?
Dat wijf die dat zei, was net op zich zelf (en die was 27 ofzo)quote:
Ik vond het ook wel makkelijk. Ging pas weg op mijn 25e. Stond op het punt uit huis te gaan op mijn 22e, maar toen overleed mijn vader, dus dan wil je nog wel thuis wonen (anders is ma ineens 2 mensen 'kwijt')quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Yesse het volgende:
Ja maar wat maakt het uit dat mensen ervoor kiezen thuis te blijven wonen? Ik vind het geen charme, dat is toch puur een persoonlijke keuze?
Ja dat waren geen toppers nee Dennis, kolere hee!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef beeer het volgende:
Dennis had wel alle--heu--volle dames over zeg maar.
Hahaha, dan heb ik nog 2 jaar en 1 week tot ik mijn triestheid heb bereikt...maar ook nog altijd aan het studerenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Studerend is dat juist heel handigen geldbesparend
![]()
30 en thuiswonend, dat is triest.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:46 schreef LeonH het volgende:
Wat een ge-emmer...
Ben 23 en woon nog thuis... En wat is het probleem? Ik heb me tenminste voor een auto kunnen sparen, dus hoef niet afhankelijk te zijn van dat schijt OV, mijn school is op 20 minuten afstand rijden, en aangezien mijn ouders vaak werken zijn heb ik ook nog eens het hele huis voor me alleen. Daarnaast kan ik lekker op stap gaan zonder op een cent te hoeven letten of ik de huur dan nog wel kan betalen, en ben ik dus gewoon lekker genoeg sociaal bezig...
Vanavond maar even de herhaling kijken.
vet lauw jonge!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben 16 en ga al in m'n eentje op vakantie met vrienden
Daar zullen jullie vast wel wat breezers naar achteren kegelen of niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben 16 en ga al in m'n eentje op vakantie met vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |