Hmmm... op zich wel een idee misschienquote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef Samson het volgende:
Misschien een tip voor als je ook ns zon dag hebt met rode ogen terwijl je nog iets belangrijks hebt of zo. Om ze in no time weer wit te krijgen kun je Visine oogdruppels gebruiken. Niet in NL verkrijgbaar maar wel via marktplaats. Zijn dus niet speciale hooikoortsdruppels of zo, maar gewoon om je oogwit weer normaal te krijgen. Niet constant gebruiken natuurlijk maar het helpt je gewoon af en toe als je het net even kunt gebruiken
Blegh, ik heb er niet echt last van, maar het is gewoon irritant soms.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:37 schreef mark_dabomb het volgende:
Vandaag is het weer bingo!
Tommeke, dat zou zeker maar zo kunnen!
Misschien heb je hier wat aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:25 schreef Renesite het volgende:
Welke pollen/bomen/grassen zijn er een paar dagen geleden gestopt met bloeien oid? Mijn ogen zijn zowaar niet meer rood zonder medicatie (was op in het weekend) en ik nies ook niet meer zo veel!
Anders mss even een allergietest laten doen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, zou ook graag willen weten waar het door komt....
1 advies: niet zomeer hooikoortsmiddelen gaan gebruiken. Als je twijfel zou ik het eerst door je huisarts laten onderzoeken voordat je naar de drogist rent voor middeltjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:43 schreef Tommeke het volgende:
De laatste tijd heb ik veel last van kriebelhoest, loopneus/volle neus en soms traanogen tijdens het racefietsen.
Weet iemand of dat lichte hooikoorts zou kunnen zijn?
Thnxquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 advies: niet zomeer hooikoortsmiddelen gaan gebruiken. Als je twijfel zou ik het eerst door je huisarts laten onderzoeken voordat je naar de drogist rent voor middeltjes.
Ik heb er ook nu pas wat meer last van, maar nog steeds niet zoveel als eerdere jaren. Gebruik eigenlijk alleen nog de pilletjes uit voorzorg als ik op stap ga. Mijn zus had trouwens hetzelfde dit jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:25 schreef ethiraseth het volgende:
Nou, de ellende is voor mij begonnen sinds gister. Half mei pas voor het eerst last, wel een record op zich.
Bij mij zit de piek er ook weer aan te komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef JeffreyXL het volgende:
Op dit moment heb ik er weer super veel last van. Echt vervelend!
Inmiddels alweer 'n aantal potjes besteld, haha, 't werkt wel goed. Kan 't zeker wel merken als ik 'n aantal keer oversla of wat dan ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:57 schreef TommyGun het volgende:
Ben inmiddels al met m'n 2e potje Arkocaps Weegbree bezig
Voor een goed resultaat, zo heb ik gelezen, moet je zulke dingen minstens 3 weken gebruiken.
Lijkt opzich wel 't e.e.a te onderdrukken...
Visinequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Whiskers het volgende:
vanochtend inderdaad bingo... bij opstaan gelijk Loratadine genomen, met de auto naar afspraak gereden, amper buiten geweest... het eerste wat ze zegt, "hier zakdoekje, je ogen zien er nogal tranend uit"Grrrr.
Probeer Cetirizine van Sandoz,werkt bij mij perfect.quote:
die heb ik ook geprobeerd maar daar wordt ik heel erg suf van op 1 of andere manierquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:23 schreef Samson het volgende:
[..]
Probeer Cetirizine van Sandoz,werkt bij mij perfect.
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef ch0c0mel het volgende:
me lenzen doen pijn dus mijn ogen zijn rood, me neus zit om de 2 minuten vol en heb zo een sollicitatiegesprek voor stage.
Idem hier,ook de hele avond buiten geweest en dat heb ik gemerkt, daar helpt de cetirizine ook even niet meer tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef teigan het volgende:
Ik heb vandaag ook flink last.. niezen en last van mijn keel, ondanks mijn pilletjes..
Dus vanavond maar even niet skaten.
ik ben maar niet meer buiten geweest gisteravond, maar alsnog vannacht slecht geslapen... Verstopte neus, en daardoor ook moeite om in slaap te komen... Heb het 3 uur zien worden..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Idem hier,ook de hele avond buiten geweest en dat heb ik gemerkt, daar helpt de cetirizine ook even niet meer tegen
Eerste jaar ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Papa-roach het volgende:
• Veelvuldig niezen-heb ik
• Pijnlijke en jeukende neus-heb ik
• Loopneus-heb ik
• Verstopte neus-heb ik
• Rode ogen met jeukend/branderig gevoel-heb ik
• Hoofdpijn-heb ik niet
• Vermoeidheid en lusteloosheid-heb ik
• Tranende ogen en gezwollen oogleden-heb ik
• Kriebelhoest-heb ik niet
• Opgezwollen keel-heb ik niet
• Astma-heb ik niet
• Eczeem-heb ik niet
• Jeukend gehemelte-heb ik,ERG IRRITANT DEZE!
IK HEB HOOIKOORTS!
De helft van die dingen heb je standaard ook bij een gewone verkoudheid imoquote:Op zondag 31 mei 2009 01:50 schreef Saninl het volgende:
Mijn vader en mijn broer hebben het al jaren, hooikoorts. Ik ze natuurlijk allebei uitgelachen. En ze er vaak op gewezen dat ik het (nog) niet had.
Nu begon het ongeveer 3 weken geleden met een jeukend gehemelte, ik dacht niets aan de hand. Nu heel vaak last van me ogen, vaak niezen en jeukende ogen. Dus ik denk dat ik ook besmet ben. En als ik nu het lijstje uit de OP begin te checken heb ik ook van vele last.
• Veelvuldig niezen
• Pijnlijke en jeukende neus
• Loopneus
• Verstopte neus
• Rode ogen met jeukend/branderig gevoel
• Hoofdpijn
• Vermoeidheid en lusteloosheid
• Tranende ogen en gezwollen oogleden
• Kriebelhoest
• Opgezwollen keel
• Astma
• Eczeem
• Jeukend gehemelte
![]()
Idd, het is trouwens bij mij weer enorm aan het pieken nu, begin juni is jaarlijks geen pretjequote:Op zondag 31 mei 2009 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je hooikoorts hebt merk je wel dat het wat anders is dan een 'gewone verkoudheid'.
Lijkt er voor geen meter op, maar dat is een beetje lastig uit te leggen.
Verder OT;stom oog.
als je te veel en te lang neussprays gebruikt kan het ook gewenning worden waardoor het chronisch wordt. Heb je bijvoorbeeld ook al een gewone zoutoplossing geprobeerd?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:39 schreef tho_Omas het volgende:
Krijg mn neus niet meer opeen, zelfs niet meer neussprays. als ik snuit wordt het alleen maar voller lijkt het.
Nee die heb ik hier niet. Ik kan proberen die via de HAP te krijgen. Ik zit echt bomvol met snot.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je te veel en te lang neussprays gebruikt kan het ook gewenning worden waardoor het chronisch wordt. Heb je bijvoorbeeld ook al een gewone zoutoplossing geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |