Bij mij zit de piek er ook weer aan te komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef JeffreyXL het volgende:
Op dit moment heb ik er weer super veel last van. Echt vervelend!
Inmiddels alweer 'n aantal potjes besteld, haha, 't werkt wel goed. Kan 't zeker wel merken als ik 'n aantal keer oversla of wat dan ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:57 schreef TommyGun het volgende:
Ben inmiddels al met m'n 2e potje Arkocaps Weegbree bezig
Voor een goed resultaat, zo heb ik gelezen, moet je zulke dingen minstens 3 weken gebruiken.
Lijkt opzich wel 't e.e.a te onderdrukken...
Visinequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:05 schreef Whiskers het volgende:
vanochtend inderdaad bingo... bij opstaan gelijk Loratadine genomen, met de auto naar afspraak gereden, amper buiten geweest... het eerste wat ze zegt, "hier zakdoekje, je ogen zien er nogal tranend uit"Grrrr.
Probeer Cetirizine van Sandoz,werkt bij mij perfect.quote:
die heb ik ook geprobeerd maar daar wordt ik heel erg suf van op 1 of andere manierquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:23 schreef Samson het volgende:
[..]
Probeer Cetirizine van Sandoz,werkt bij mij perfect.
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef ch0c0mel het volgende:
me lenzen doen pijn dus mijn ogen zijn rood, me neus zit om de 2 minuten vol en heb zo een sollicitatiegesprek voor stage.
Idem hier,ook de hele avond buiten geweest en dat heb ik gemerkt, daar helpt de cetirizine ook even niet meer tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef teigan het volgende:
Ik heb vandaag ook flink last.. niezen en last van mijn keel, ondanks mijn pilletjes..
Dus vanavond maar even niet skaten.
ik ben maar niet meer buiten geweest gisteravond, maar alsnog vannacht slecht geslapen... Verstopte neus, en daardoor ook moeite om in slaap te komen... Heb het 3 uur zien worden..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Idem hier,ook de hele avond buiten geweest en dat heb ik gemerkt, daar helpt de cetirizine ook even niet meer tegen
Eerste jaar ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Papa-roach het volgende:
• Veelvuldig niezen-heb ik
• Pijnlijke en jeukende neus-heb ik
• Loopneus-heb ik
• Verstopte neus-heb ik
• Rode ogen met jeukend/branderig gevoel-heb ik
• Hoofdpijn-heb ik niet
• Vermoeidheid en lusteloosheid-heb ik
• Tranende ogen en gezwollen oogleden-heb ik
• Kriebelhoest-heb ik niet
• Opgezwollen keel-heb ik niet
• Astma-heb ik niet
• Eczeem-heb ik niet
• Jeukend gehemelte-heb ik,ERG IRRITANT DEZE!
IK HEB HOOIKOORTS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |