quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De FF komen pas aan tijdens de eerst Cylonoorlog, daarvoor zijn ze in een ruimteschip [technobabble]met 99% v/d lichtsnelheid waardoor voor hun de tijd heel kort leek[/technobabble] in ~2000 jaar van aarde --> colonies gereisd.
Dus het klopt wat doler12 zegt
Ze zien dat de mensen al hun eigen cylons hebben gemaakt, stappen naar die Cylons en zeggen iets als 'he als jullie nou eens vrede sluiten, dan helpen wij jullie met resurrection en humanoid bodies'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank voor de uitleg, wist het ook niet precies meer hoe het nou zat![]()
Iemand die een volledig (digitaal) universum onder controle heeft kun je inderdaad God noemen denk ik.quote:
Tis gewoon te volgen voor alleen zou wat informatie over de 13 colonies wat helpen maar verder hoef je BSG niet gezien te hebben hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef planethugo het volgende:
vind t tot nu toe wel redelijk maar de verhalen stuk voor stuk een beetje vreemd. Kan me niet voorstellen dat je dit kunt volgens als je nog nooit BSG gezien hebt.
Al biedt deze nieuwe matrix-achtige verhaallijn wel perspectief.
Onzin, het gaat totaal niet over de BSG verhaallijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef planethugo het volgende:
vind t tot nu toe wel redelijk maar de verhalen stuk voor stuk een beetje vreemd. Kan me niet voorstellen dat je dit kunt volgens als je nog nooit BSG gezien hebt.
En afkeurend het hoofd schudden om de belhamelstreken c.q. jeuddelinquentie van de jonge admiraal Adama.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef HiZ het volgende:
Voor BSG fans is het 'hoe is het allemaal ontstaan'
Zat eigenlijk te wachten op dat we Zoë's lichaam zagen met een afgerukte armquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Doler12 het volgende:
Echt een prachtige scene toen U-87 binnen kwam lopen om een demonstratie te geven aan die bobo's. Echt het begin van het einde voor de Twelve Colonies, allemaal omdat een man zijn bedrijf niet wou verliezen.
Hopelijk verspreidt het nieuws een beetje, want dat kan de serie wel gebruiken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef IrfieJ het volgende:
http://io9.com/5482262/ca(...)f-show-on-television
leuke recap
Inderdaad, en nog een heel slechte avatar ook, want ze had geen hartslag.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Dat deed Daniel toch op basis van persoonlijke-, medische- en school gegevens van Tamara.
Dat vind ik nou precies een nadeel. Het is zo vergezocht dat de vader van Adama zo dicht betrokken was bij het ontstaan van de cylons. Dat trekt een flink stuk geloofwaardigheid onderuit imo, terwijl het helemaal niet nodig was geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Marble het volgende:
[..]
En afkeurend het hoofd schudden om de belhamelstreken c.q. jeuddelinquentie van de jonge admiraal Adama.
Ik denk zelf dat dit niet zo'n probleem gaat zijn met Tamara in die virtuele wereld, er zal vast wel iets gebeuren waardoor er opeens meerdere avatars beschikbaar komen om in die cylon-robots te stoppen. Zoë is een avatar, een geavanceerde ook nog. Tamara kan dingen realiseren in die wereld, volgens mij is het maar een kwestie van tijd en we weten nog niet eens wat het volle potentieel van haar is in die wereld.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat eigenlijk te wachten op dat we Zoë's lichaam zagen met een afgerukte arm. maar voorlopig is U-87 wel de enige Cylon die werkt. ben benieuwd hoe ie dat gaat oplossen
![]()
Denk dat het voor zoë als avatar alleen maar makkelijker is om haar sporen te wissen wat ze allemaal digitaal uitspookt op de computer van haar pa. Het enige waar ze op moet letten is dat ze niet fysiek gezien wordt terwijl ze dingen aan het uitspoken is door iemand. De rest valt omheen te werken, camera's, alarm, zelfs die kegelrobot, als een zelfbewuste AI heb je volgens mij wel genoeg mogelijkheden.quote:dat ze er trouwens nog niet zijn achtergekomen wat Zoë cylons allemaal doet als er niemand is.
Waarom is het dan een heel slechte avatar?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Migue het volgende:
Inderdaad, en nog een heel slechte avatar ook, want ze had geen hartslag.
Misschien gaat hij wel bij de vloot om wat er uiteindelijk met zijn vader gebeurt? Ik verzin maar wat.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou precies een nadeel. Het is zo vergezocht dat de vader van Adama zo dicht betrokken was bij het ontstaan van de cylons. Dat trekt een flink stuk geloofwaardigheid onderuit imo, terwijl het helemaal niet nodig was geweest.
Maar afgezien daarvan, sterke serie
Volgens zijn Twitter heeft hij intrekbare armen. Voor de rest is het geloof ik een soort prototype en niet te koop.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef MaxiTitan het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, wat voor nut heeft die kegelrobot, hij kletst alleen maar en ik heb geen armen op dat ding gezien. Hoe wil je dan enig nut van dit ding hebben als je niet eens wat kan oppakken.
Van twitter:quote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef MaxiTitan het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, wat voor nut heeft die kegelrobot, hij kletst alleen maar en ik heb geen armen op dat ding gezien. Hoe wil je dan enig nut van dit ding hebben als je niet eens wat kan oppakken.
quote:I am most of the appliances. I vacuum, take messages, reheat and more! RT @mickatron do you have command over all the household appliances?
of juist een hele goede die zo echt was dat ze schrok dat ze geen hartslag had.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Migue het volgende:
[..]
Inderdaad, en nog een heel slechte avatar ook, want ze had geen hartslag.
Dat denk ik idd.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
of juist een hele goede die zo echt was dat ze schrok dat ze geen hartslag had.
quote:Caprica Ratings for “There Is Another Sky” Rise A little, But…
Friday’s Caprica saw another 0.4 rating with adults 18-49, but average viewing grew by over 150,000.
Caprica was again steady with adults 18-49, and against the Olympics on NBC it had almost identical numbers to the episode on 2/5 that didn’t compete with the Olympics. That’s the good news.
The bad news is that although Syfy is available in 74 million more homes than Starz (~96 million homes vs. 22 million), Spartacus: Blood and Sand had almost identical numbers to Caprica.
Zo kan je het ook zien, maar dat lijkt mij niet. Met de medische data moet er toch wel een hartslag in de avatar zitten. Nu maakte Daniel alleen voor de show even snel een Tamara-avatar, met heel veel minder data dan Zoe gebruikte, en die was ook niet zonder fouten, ondanks dat ze er al lang mee bezig was.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
of juist een hele goede die zo echt was dat ze schrok dat ze geen hartslag had.
Maar Daniel is gewoon veel beter. Hij had die codering ook binnen 5 minuten gekraakt. Dus dan zou je verwachten dat de avatar van Daniel ook beter is. En daarbij heeft hij Zoë als uitgangspunt genomen, dus alle voorgaande flaws zitten niet in Tamara. Daarbij heb ik ook het vermoeden dat Tamara heel snel nieuwe dingen leert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:52 schreef Migue het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar dat lijkt mij niet. Met de medische data moet er toch wel een hartslag in de avatar zitten. Nu maakte Daniel alleen voor de show even snel een Tamara-avatar, met heel veel minder data dan Zoe gebruikte, en die was ook niet zonder fouten, ondanks dat ze er al lang mee bezig was.
medische data wilt niet zeggen dat er een virtuele hartslag wordt gecreerd lijkt mij, er is niet echt een reden om een hartslag te hebben in v-world.. en idd wat de post hierboven zegt. De Tamara-avatar is gekopieerd van van de zoe-avatar waar erg veel werk inzat door zoe, daniel heeft de code van zoe ontcijferd en aangepast om zo Tamara te creeren voor joseph. de kans dat de tamara avatar, compliceerder is als de Zoe avatar is even aannemelijk als dat de tamara avatar een slap aftreksel is van de zoe avatar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:52 schreef Migue het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar dat lijkt mij niet. Met de medische data moet er toch wel een hartslag in de avatar zitten. Nu maakte Daniel alleen voor de show even snel een Tamara-avatar, met heel veel minder data dan Zoe gebruikte, en die was ook niet zonder fouten, ondanks dat ze er al lang mee bezig was.
Klopt, zaterdagochtend te downloaden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:03 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij zelfs de nacht van vrijdag op zaterdag.
Ja die rare mix van jaren 50 en modern is wel leuk. Ws ook uit nood geboren omdat ze geen budget hadden om hypermoderne auto's te maken voor de serie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
De sfeer vind ik heel goed, een look uit de jaren '50 met veel moderne technologie.
Maar de vaart is er nu wel aardig uit.
Niet dat de Greystones vs de Adamas begint te vervelen, maar wat ontwikkeling in de Cylon verhaallijn zou de serie geen kwaad doen.
Zoë is als V-world Godin anders ook behoorlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteren pas eindelijk kunnen kijken. De transformatie van Tamara van bang meisje naar V-world-godin is mooi gedaan. Was een erg goede aflevering
quote:
Er schijnen minieme verschillen te zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:16 schreef Bart het volgende:
Is die dvd van 2009 nou hetzelfde als de pilot van de serie? En is die weer hetzelfde als de eerste dubbelaflevering van de serie? Heb geen zin om dingen dubbel te gaan downloaden
Die gast weet dat graystone zijn chip gejat heeft, maar hij weet ook dat hij geen bewijs heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef HiZ het volgende:
Ik ben z'n naam even kwijt, maar ik weet niet of die concurrent van Greystone nou echt iets toevoegt aan het verhaal. Het maakte deze aflevering een beetje traag. Ik vond het ook een beetje onwaarschijnlijk, dat hele ik maak alles wat je lief is kapot. Alsof Greystone zelf volkomen weerloos is. Tenzij dit natuurlijk de vonk is die de colonial wars doet ontvlammen, dan wordt het natuurlijk helemaal anders.
ik denk dat dat de eerste kill van zoe gaat worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:35 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Die gast weet dat graystone zijn chip gejat heeft, maar hij weet ook dat hij geen bewijs heeft.
Daarom gaat hij graystone maar pesten als een klein kind
Die gaat ze natuurlijk cyberbonenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Krullehoofd het volgende:
Vond het weer een boeiende episode dit keer. En Zoe is iets van plan met dat mannetje.
quote:She's miserable and scared, Regina. She doesn't trust Daniel. She wants Lacy to help, but it's hard.RT @regwysocki Is Zoe happy in the U 87?
about 7 hours ago via web
quote:She and Lacy have a plan to help get Zoe, in the U-87 body, to Gemenon. Zoe tells me all about it, but I do not know how to help.
quote:It is a burden. I am small. But I am unique. I have retractable limbs and I can climb the stairs with special mechanisms.
Dit vroeg ik me al weken afquote:I can climb the stairs with special mechanisms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |