quote:
quote:Top 100 van vrijdag 10 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
007. 169 PeZu
019. 129 Houniet
030. 106 Gitaarmat
074. 071 Papierversnipperaar
quote:
quote:Top 100 van zondag 12 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
25. 120 PeZu
76. 059 Houniet
77. 058 Papierversnipperaar
81. 057 BrandX
89. 054 Gitaarmat
quote:
Het is... Donderopman!!quote:
De productiviteit op het werk is meer he.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond er donderdag in... heel typisch op mijn 4 vrije dagen niet.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De productiviteit op het werk is meer he.
Je hebt dus gewoon echt mensen die de hele dag Patience doenquote:
* OA ziet er nu eentje zitten...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon echt mensen die de hele dag Patience doen
* LL knuft ffquote:
Tegenover jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ben moe, kon ik maar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Bij een bedrijf waar mensen soms te weinig te doen hebben...quote:
Welke groep zit jij ook alweer?quote:
ogen open doen en dan pas auto gaan rijdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zag werkelijk niks op de snelweg
Nee, die zit op een andere verdieping.quote:
Daar ben ik al iets te oud voor.quote:
Nu heeft zij iig een appeltje met hem te schillen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wilde je geen appeltje schillen voor haar?
ik heb d´r uit bed getrapt en nu zit ze alles af te zeiken wat ik doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wilde je geen appeltje schillen voor haar?
Is het dan niet jouw taak als onderdirecteur om een aantekening in het dossier van de patience-spelende collega te maken, dat hij zijn werktijd nuttiger kan besteden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die zit op een andere verdieping.![]()
[..]
Hey nijnsquote:
Frutsebeestjequote:
quote:
Wat heeft dat met mijn mist te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mensen, hoe kan je in vredesnaam meerdere quotes in een post doen?
Ja, vandaag wel. Het had gisteren lekker weer moeten zijn, daar had ik meer aan gehadquote:
Via de quickquote (eventueel even aanzetten in je profiel als je de baggerlay-out gebruikt). Dan verschijnen de te quoten berichten in het quickreplyvenster onderaan je schermquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mensen, hoe kan je in vredesnaam meerdere quotes in een post doen?
3 km verderop, in Haarlem, was het ook prachtig weer, hoorde ik van een collegaquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart: Waar ik gisteren was, was het heeeerlijk weerEn eeeuh...waar kan ik die instellingen aanpassen?
Volgens mij kan ik het nu..! Dankjequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 km verderop, in Haarlem, was het ook prachtig weer, hoorde ik van een collega.
En je kunt het aanpassen in 'instellingen' -> quickreply -> 'gebruik quickquote' aanvinken. Je krijgt dan een roze quoteknopje erbij, helemaal rechts boven de posts.
Ja, en in Zandvoort niet, blijkbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het nu..! Dankje
Ik was niet in Haarlem maar goed: daar verdienen de mensen natuurlijk ook wel mooi weer
Oh, niet zo sip doen.. Daar ben ik gevoelig voor hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en in Zandvoort niet, blijkbaar.
Jij kon er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, niet zo sip doen.. Daar ben ik gevoelig voor hoor!
Onderdirecteur?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het dan niet jouw taak als onderdirecteur om een aantekening in het dossier van de patience-spelende collega te maken, dat hij zijn werktijd nuttiger kan besteden?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kon er ook niks aan doen.
MPG heeft gisteren al toegegeven dat hij die mist naar ons had gestuurd.
Oh ja, je was directeur koffiemachine!quote:
Geen idee hoe het nu in Zandvoort is... zit in Woerdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, nu is het toch mooi weer..? Misschien houdt het wel lekker lang aan en kan je vanavond lekker buiten zitten
Pff dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Werken? Ik lig nog netjes in de mand. De UvT doet gewoon aan paasvakantie, terecht.
In Hoofddorp is het mooi!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
Geen idee hoe het nu in Zandvoort is... zit in Woerden.
quote:
Niet lachen: meerdere post quoten in 1 post..quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet lachen: meerdere post quoten in 1 post..
jah ik jou ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker ding!![]()
Heb je gemist dit weekend
Vrijdag was het hier ook mooi weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vrijdag was het kutweer onderweg, bijna ongeluk
Same herequote:
Nog 3 daagjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef Aarti het volgende:
Haaaaaaaaaaaai
de zon schijnt, ik zit binnen, maar het is al bijna weekend!
Mogguhquote:
En ik maar denken dat de universiteit moeilijk was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even uitgeteld. Nog 13 dagen naar de uni tot zomervakantie.
bam
Ik heb niet gezegd dat het makkelijk is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de universiteit moeilijk was.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef Leanne het volgende:
i will always love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhoehoehoe
i will always...looohoooovveee...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *stikt*
Uitslapenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef Nijns het volgende:
Pien!
Is iedere dag voor jou uitslaapdag of zet je je computer zo laat aan..?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik van de week maar eens paaseitjes ga inslaan. Met 75% korting.
maar ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb een spierscheur en nog geen krukken.
En dan volgend jaar aanbieden: 'Wil je melkchocolade, pure chocola, witte chocola of de groene eitjes?'quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik van de week maar eens paaseitjes ga inslaan. Met 75% korting.
groen is met hazelnoot, tochquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan volgend jaar aanbieden: 'Wil je melkchocolade, pure chocola, witte chocola of de groene eitjes?'.
Stuk of 7quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef OA het volgende:
Nog maar een paar posts Mart. Hoeveel topics moet je nog openen om bovenaan het lijstje te staan?
How come?quote:
We missen nog wat onderdelen, die door het raam de sloot in zijn gevlogen. Pas als we die hebben opgedoken, kunnen we hem terugsturen. Dat moet compleet namelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
Hebben jullie je senseo al terug gestuurd naar Philips?
Senseo is zo 1980quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
Hebben jullie je senseo al terug gestuurd naar Philips?
www.senseoreparatie.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |