Is het dan niet jouw taak als onderdirecteur om een aantekening in het dossier van de patience-spelende collega te maken, dat hij zijn werktijd nuttiger kan besteden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die zit op een andere verdieping.![]()
[..]
Hey nijnsquote:
Frutsebeestjequote:
quote:
Wat heeft dat met mijn mist te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mensen, hoe kan je in vredesnaam meerdere quotes in een post doen?
Ja, vandaag wel. Het had gisteren lekker weer moeten zijn, daar had ik meer aan gehadquote:
Via de quickquote (eventueel even aanzetten in je profiel als je de baggerlay-out gebruikt). Dan verschijnen de te quoten berichten in het quickreplyvenster onderaan je schermquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mensen, hoe kan je in vredesnaam meerdere quotes in een post doen?
3 km verderop, in Haarlem, was het ook prachtig weer, hoorde ik van een collegaquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart: Waar ik gisteren was, was het heeeerlijk weerEn eeeuh...waar kan ik die instellingen aanpassen?
Volgens mij kan ik het nu..! Dankjequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 km verderop, in Haarlem, was het ook prachtig weer, hoorde ik van een collega.
En je kunt het aanpassen in 'instellingen' -> quickreply -> 'gebruik quickquote' aanvinken. Je krijgt dan een roze quoteknopje erbij, helemaal rechts boven de posts.
Ja, en in Zandvoort niet, blijkbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het nu..! Dankje
Ik was niet in Haarlem maar goed: daar verdienen de mensen natuurlijk ook wel mooi weer
Oh, niet zo sip doen.. Daar ben ik gevoelig voor hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en in Zandvoort niet, blijkbaar.
Jij kon er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, niet zo sip doen.. Daar ben ik gevoelig voor hoor!
Onderdirecteur?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het dan niet jouw taak als onderdirecteur om een aantekening in het dossier van de patience-spelende collega te maken, dat hij zijn werktijd nuttiger kan besteden?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kon er ook niks aan doen.
MPG heeft gisteren al toegegeven dat hij die mist naar ons had gestuurd.
Oh ja, je was directeur koffiemachine!quote:
Geen idee hoe het nu in Zandvoort is... zit in Woerdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, nu is het toch mooi weer..? Misschien houdt het wel lekker lang aan en kan je vanavond lekker buiten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |