Tell me what's wrong and I'll fix itquote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef Leonos het volgende:
Haal die komma weg dan.
Maar de OP klopt ook nog niet he
Hij staat in een quote en ik zie geen plaatjes.quote:Op maandag 13 april 2009 15:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Tell me what's wrong and I'll fix it
@De_Hovenier, ik voeg je toe
Waar is mijn uitnodiging dan?quote:Op maandag 13 april 2009 15:53 schreef drummerdude het volgende:
Even om het maar te zeggen......
IK GA TROUWEN![]()
![]()
![]()
(In Amsterdam)
Ik lees niks meer, politiek interesseert me niks.quote:Op maandag 13 april 2009 15:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik lees het nog steeds, maar reageren? Daar neem ik niet meer de moeite voor.
@DeHovenier, dat wil ik vanavond ook nog wel even doen. Het ontbreekt me nu even aan tijd.
Je moet VIP zijn en bepaalde skills hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef tommosz het volgende:
wanneer zijn de verkiezingen dan..kan iedereen meedoen??
Wel op mij toch ?quote:
Nee, die burgemeester die er nu zitquote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Hoeraaa. proficiat
en politiek? nah, interesseert mij ook niet
Hij beloofd een positie binnen een regering aan personen en uiteindelijk toch nietquote:Op maandag 13 april 2009 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is de burgemeester dan en wat doet hij fout?
Lift maar mee in de Older™ tourbus morgen. We rijden naar Parijs, maar ik zet je er ter hoogte van Brussel wel uitquote:Op maandag 13 april 2009 23:30 schreef BlackRebel het volgende:
ja beeeh... ik denk dat ik maar naar Brussel ga verhuizen.
Nope, geen Joost.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef tommosz het volgende:
Is oost nog burgeeesterik vond hem namelijk wel goed
Wie ben je in Popmundo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Majora het volgende:
Ben benieuwd hoe het is...
Nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef tommosz het volgende:
De 28e touren![]()
Een probleempje, ik heb geen tourbus, ik kan die misschien wel kopen tijdens de tour maar Ik wil hem graag eerder hebben, hoe
Moet je VIP voor zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan ook gewoon een auto kopen en daarmee gaan touren, zoals ik deed
Mwoah, als je niet voldoende artiestengeld hebt vraag je de clubs om een hogere artist cut. Dan kom je er sneller.quote:
Ergens tussen Halloween en oud en nieuw dus... Ik weet het echt niet, want ik ben het dit jaar ook vergetenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een shitload aan kerstcadeautjes maar wanneer is het weer eens kerst? Ik heb gezien dat het halloween was en even later oud en nieuw... maar kerst mis ik telkens. Nu zit ik met al die cadeautjes die ik niet geopend krijg... help?
Klopt, maar dat is niet voor de tourquote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet voldoende artiestengeld hebt vraag je de clubs om een hogere artist cut. Dan kom je er sneller.
Kerst is op de vrijdag tussen Halloween en Oudjaarsavond.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ergens tussen Halloween en oud en nieuw dus... Ik weet het echt niet, want ik ben het dit jaar ook vergeten
Ok, dankjequote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Kerst is op de vrijdag tussen Halloween en Oudjaarsavond.
kaartverkoop is het beste als je 56 dagen van te voren al begint met verkopen. Hoe meer bekendheid, hoe meer verkoopquote:Op donderdag 16 april 2009 14:30 schreef tommosz het volgende:
Me kaartverkoop draait ook niet helemaal lekker..Iemand tips??De kaarten zijn al 5¤ Dus ik snap het niet![]()
Zal ik onthoudenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef Troel het volgende:
[..]
kaartverkoop is het beste als je 56 dagen van te voren al begint met verkopen. Hoe meer bekendheid, hoe meer verkoop
quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:00 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Nah, heb ik zo'n mooie OP gemaakt....geplakt![]()
Jup. Maar als je op een kerkhof of een busstation je video plant, hangt daar bijna altijd wel een 5* regisseur rond. Ik regisseer ook wel eens 'per ongeluk' video'squote:Op zondag 19 april 2009 08:58 schreef tommosz het volgende:
je hebt tooch een goede reggiseur nodig om een mooie videoclip te schieten?
Het forum heb ik al maanden geleden opgegevenquote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Troel het volgende:
Wat een gezelligheid weer op het forum. Altijd leuk als je naam afgekort wordt
Waarom zijn er in mensen op het kerkhof??quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Jup. Maar als je op een kerkhof of een busstation je video plant, hangt daar bijna altijd wel een 5* regisseur rond. Ik regisseer ook wel eens 'per ongeluk' video's
Ga er eens kijken zou ik zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef tommosz het volgende:
Waarom zijn er in mensen op het kerkhof??dat punt snap ik ff niet
Het forum? Wat is dat?quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het forum heb ik al maanden geleden opgegeven
Het sloeg idd weer totaal nergens op.. Mensen zien niet dat ze het zichzelf aandoen..quote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Troel het volgende:
Wat een gezelligheid weer op het forum. Altijd leuk als je naam afgekort wordt
Het amsterdam forum denk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 05:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Het forum? Wat is dat?
er zijn auwlijks clubs in sofia omdat het zo nieuw is..IIk heb dat probleem ook gehad, en heb sofia gewoon overgeslagenquote:Op woensdag 22 april 2009 05:49 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Haha bedoel je die boksring? Het gaat/ging weer nergens over...
Pfff, ik heb het momenteel zo druk dat ik niet eens een fatsoenlijk nieuw tourschema inelkaar kan flansen. We willen tijdens een volgende tour graag Sofia aandoen, maar ik kan het er momenteel niet lekker inplakken
Je kan hele goede solo carrierers krijgen alleen het nadeel is,quote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef RedGuy het volgende:
Kan een solo artiest (Indie-folk) een beetje succes krijgen of is het eigenlijk geen moeite?
Ik heb namelijk geprobeerd in een band te spelen maar ik kan maar geen complete band krijgen en ik vind ook geen leuke bands in London waar ik kan solliciteren.
ik heb een 2mansband...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
En met anderen erbij gaat je carričre sneller.
ik stel voor dat je naar een kerkhof gaat en mij even je character name geeft...dan komt die basgitarist vanzelf.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik heb een 2mansband...
Eentje is drummer(bestuurd door mij)
Andere is leadzinger/ Elektrische gitarist(ook besuurd door mij)
mijn vraag..zijn dit wel genoeg man ogf MOET ik gewoon nog een basgitarist erbij nemen??
want ik zie overalk bands met 3 of 4 man
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik stel voor dat je naar een kerkhof gaat en mij even je character name geeft...dan komt die basgitarist vanzelf.
Mijn character names:quote:Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik stel voor dat je naar een kerkhof gaat en mij even je character name geeft...dan komt die basgitarist vanzelf.
Pas maar op dat Leonos dit niet zietquote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef tommosz het volgende:
[..]
Mijn character names:
Edwin golverdingen
James Mchugh
Quote for Leonquote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef tommosz het volgende:
[..]
Mijn character names:
Edwin golverdingen
James Mchugh
goed bezig.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef tommosz het volgende:
[..]
Mijn character names:
Edwin golverdingen
James Mchugh
Terug uit Spanje.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef tommosz het volgende:
[..]
Mijn character names:
Edwin golverdingen
James Mchugh
NEEEEE!quote:
Nog geen tijd gehad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ontzagwekkend ook goed?
Leonos, ik zie Edwin en James nog niet op een meer dobberen, hoe kan dat?
Heb je dit slot vrij? 8-07 14.00 Glasgow.quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Leonos het volgende:
Tuurlijk kunnen we daar over praten
Maar ik ga die namen denk niet doorgeven.
Beetje druk atm.
Heb het doorgegeven aan de CEOquote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heb je dit slot vrij? 8-07 14.00 Glasgow.
We vragen 25K rider en de prijzen schommelen tussen de 15 en 20 eurie.. We komen natuurlijk eerst nog wel langs om geld in het laadje te brengen en beroemder te worden..
Druk? Ik ken het inderdaad, ik kan mijn clubs niet eens draaiende houden omdat ik privé gewoon te weinig tijd heb...
Haha, snap denk al wat je bedoeltquote:
Uiteraardquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb het doorgegeven aan de CEO
[..]
Haha, snap denk al wat je bedoelt
Hou je me op de hoogte als het begint te waaien?
quote:Mijn character names:
Edwin golverdingen
James Mchugh
Hmmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef tommosz het volgende:
[..]
mijn sales![]()
Wajoo
door DJ ByMyself
Uitgebracht door Electronica A'dam (HIG)
Datum waarop plaat is uitgebracht: 2009-03-24
Contract: Geldig
Je aandeel in de winst: 65%
Type: Album
Exemplaren verkocht: 150
Voorraad: 4850
Recensie: ongelofelijk
ik heb iets van 5 accounts....me zusje speelde het spel en me nichtje een neefje en een vriend de rest is van mijquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
[..]
Hmm![]()
Is Daniel Ortiz Fernández ook familie?
btw... ik ben opa geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |