Lift maar mee in de Older™ tourbus morgen. We rijden naar Parijs, maar ik zet je er ter hoogte van Brussel wel uitquote:Op maandag 13 april 2009 23:30 schreef BlackRebel het volgende:
ja beeeh... ik denk dat ik maar naar Brussel ga verhuizen.
Nope, geen Joost.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef tommosz het volgende:
Is oost nog burgeeesterik vond hem namelijk wel goed
Wie ben je in Popmundo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Majora het volgende:
Ben benieuwd hoe het is...
Nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef tommosz het volgende:
De 28e touren![]()
Een probleempje, ik heb geen tourbus, ik kan die misschien wel kopen tijdens de tour maar Ik wil hem graag eerder hebben, hoe
Moet je VIP voor zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan ook gewoon een auto kopen en daarmee gaan touren, zoals ik deed
Mwoah, als je niet voldoende artiestengeld hebt vraag je de clubs om een hogere artist cut. Dan kom je er sneller.quote:
Ergens tussen Halloween en oud en nieuw dus... Ik weet het echt niet, want ik ben het dit jaar ook vergetenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een shitload aan kerstcadeautjes maar wanneer is het weer eens kerst? Ik heb gezien dat het halloween was en even later oud en nieuw... maar kerst mis ik telkens. Nu zit ik met al die cadeautjes die ik niet geopend krijg... help?
Klopt, maar dat is niet voor de tourquote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mwoah, als je niet voldoende artiestengeld hebt vraag je de clubs om een hogere artist cut. Dan kom je er sneller.
Kerst is op de vrijdag tussen Halloween en Oudjaarsavond.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ergens tussen Halloween en oud en nieuw dus... Ik weet het echt niet, want ik ben het dit jaar ook vergeten
Ok, dankjequote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Kerst is op de vrijdag tussen Halloween en Oudjaarsavond.
kaartverkoop is het beste als je 56 dagen van te voren al begint met verkopen. Hoe meer bekendheid, hoe meer verkoopquote:Op donderdag 16 april 2009 14:30 schreef tommosz het volgende:
Me kaartverkoop draait ook niet helemaal lekker..Iemand tips??De kaarten zijn al 5¤ Dus ik snap het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |