Ranzig?quote:Op maandag 13 april 2009 14:33 schreef tulpie123 het volgende:
Vanochtend ben ik lekker wezen zwemmen in het lokale binnenbad hier, het was helaas nog iets te koud voor de zee, ja TS is geen bikkel, maar wat ik daar tegenkwam is veel erger, jongens en jongemannen met een zwembroek waaruit een onderbroekrandje piept met daarop 'Bjorn Borg'
, ik dacht dat deze trend allang voorbij was, een onderbroek in je zwembroek, dat is zo 2008
en vet ranzing
![]()
Klacht: Jongens die stoer willen zijn door een Bjorn Borgonderbroek onder hun zwembroek te dragen![]()
Jij kijkt liever hiernaar he laforest.quote:Op maandag 13 april 2009 14:35 schreef laforest het volgende:
Who gives a fuck, daar kijk ik nooit naar.
quote:Op maandag 13 april 2009 14:33 schreef tulpie123 het volgende:
Vanochtend ben ik lekker wezen zwemmen in het lokale binnenbad hier, het was helaas nog iets te koud voor de zee, ja TS is geen bikkel, maar wat ik daar tegenkwam is veel erger, jongens en jongemannen met een zwembroek waaruit een onderbroekrandje piept met daarop 'Bjorn Borg'
, ik dacht dat deze trend allang voorbij was, een onderbroek in je zwembroek, dat is zo 2008
en vet ranzig
![]()
Klacht: Jongens die stoer willen zijn door een Bjorn Borgonderbroek onder hun zwembroek te dragen![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef karr-1 het volgende:
Even lekker de remsporen uitwassen, dat moet toch ook gebeuren.....
Niet iedereen schijt in hun onderbroek / creeërt remsporen zoals julliequote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef tulpie123 het volgende:
lekker hygienisch ook, al die jochies met hun gebruikte onderbroeken inhet zwembad, die maken van het zwembad een open riool
Daar heb je wasmachines voor. Dan is het wel schoon hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef tulpie123 het volgende:
lekker hygienisch ook, al die jochies met hun gebruikte onderbroeken inhet zwembad, die maken van het zwembad een open riool
en wat zijn ze stoer met hun Bjorn Borgonderbroeken en dat anno 2009, je zou toch denken dat die trend een keer voorbij gaat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 13 april 2009 14:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jij kijkt liever hiernaar he laforest.
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Maar wel 2 of 3 jaar ouder.quote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb 4 bjorn borg onderbroeken en 3 calvin klein
![]()
Maar ik zwem bijna nooit meer, zijn toch alleen maar -14 jarige kinderkes! Ik zie nimmer daar hete 17 jarige sma's rondlopen
Sinds wanneer is dat?quote:
Als ie dat echt zou hebben zou ik het dan wel weer een baas vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 14:49 schreef Daniane het volgende:
De vader van een vriendin vind Björn Borg ook onzin.
Hij heeft liever een onderbroek met heel groot erop "Ik tennis ook"
ik vond de grap echt om van te huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |