En nu?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef laforest het volgende:
Ik heb al haar fotos verwijderd uit mijn fotoboek. Alle avatars gedumpt, alles thuis weggegooid en gedelete.
Waarom, is ze vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef laforest het volgende:
Ik heb al haar fotos verwijderd uit mijn fotoboek. Alle avatars gedumpt, alles thuis weggegooid en gedelete.
En nu ben ik boos en verdrietig, maar dat komt wel weer goed. Straks lekker aan de Whiskey.quote:
Volgens mij gaat ze met een viezerik kindjes maken.quote:
Wie gaat nu de leegte opvullen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:04 schreef laforest het volgende:
[..]
En nu ben ik boos en verdrietig, maar dat komt wel weer goed. Straks lekker aan de Whiskey.
![]()
![]()
![]()
Weet ik nog niet. Wil niet meteen van de 1 naar de ander huppen. Ben geen snol zoals Parisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat nu de leegte opvullen?
Veel succes in deze moeilijke tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Wil niet meteen van de 1 naar de ander huppen. Ben geen snol zoals Paris
TS heeft 1 hersencel weten te re-activeren!?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:57 schreef laforest het volgende:
IK BEN SCHIJT ZIEK VAN PARIS HILTON![]()
Ben niet meer verliefd op haar. Wat een gore kutsnol zeg.
Ik ga het vanavond ook als nieuws submitten op de FP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |