bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Harper%27s_Islandquote:Harper's Island is an hour-long Canadian murder mystery series created by Ari Schlossberg for Global TV's 2008-2009 television season. It premiered on Thursday, April 9, 2009 at 10:01 pm ET/PT. The show will be 13 episodes long, and at least one character will be killed off each week.
The television show is a horror/drama, described as Scream meets And Then There Were None (the mystery novel by Agatha Christie).
The central plot is a murder mystery. Friends and family attending a wedding celebration on a secluded island off the coast of Seattle die one-by-one. The island was also the scene of a famous series of murders seven years prior.
In addition to a web series based on the show, CBS's multimedia promotion includes a live online chat on a Fancast Forum each Friday with the "murder victim" from the Thursday night U.S. broadcast, where questions and comments from viewers trying to solve the mystery are encouraged, as well as providing a behind-the-scenes view from the series.
vond ik idd ook. Het was ook totaal niet spannend. Maar ja, dat komt vast nog welquote:Op maandag 13 april 2009 13:48 schreef bob1234 het volgende:
Eerste aflevering ook gezien, viel beetje tegen maar het idee van de serie is wel goed. Blijf het zeker wel volgen
ik ga ook weer downloaden straksquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de 2de aflevering gezien en al een stuk beter met paar erg leuke moorden
tweede aflevering was een stuk beter als de eerste!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:17 schreef Rainesz het volgende:
Aflevering was goed.
Dacht dat ik al vermoedelijke dader had,maar helaas!
Heb paar dagen op de community gelezen,maar mensen zijn te serieus met reageren op berichten en blogs op de site hehehe
dus dat laat ik maar links liggen,gewoon lekker kijken naar de eps,en zien hoe ze er allemaal one by one aan gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
tweede aflevering was een stuk beter als de eerste!
jij dacht zeker als daderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had die ex boyfriend in gedachten.
Maar dat lijkt me nu beetje nutteloos.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
ohww...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
![]()
Ik had die ex boyfriend in gedachten.
Maar dat lijkt me nu beetje nutteloos.
Mee eens,zoals het ernaar uitziet ruimt de moordenaar niks op.quote:Op zondag 19 april 2009 00:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
ohww...
ik vind wel dat er nog weinig moorden ontdekt zijn eigenlijk?
zou het niet iemand zijn van het trouwgezelschap? dan wordt het een soort wie is de molquote:Op zondag 19 april 2009 11:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Mee eens,zoals het ernaar uitziet ruimt de moordenaar niks op.
Dus her en der liggen en hangen al lijken.
En niemand die het ontdekt![]()
Verwacht trouwens dat de moordenaar geen oude inwoner is van Harpers island.
Maar gewoon iemand van het main land,en die toevallig iets van de Wakefield moorden heeft opgevangen 6 jaar terug.
Klopt,ze speelt erg sterk!quote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef sbientje het volgende:
edit - ik vind elaine cassidy, die abby speelt,echt goed gecast trouwens
Zo is de community volgen wel leuk natuurlijkquote:John Wakefield Killed My Friend…
My friend, Kelly Seaver, is dead…
I found her hanging in her house.
It just doesn't make any sense. I mean, we've dealt with an attempt like this before, especially in the last seven years since what happened to her mom -- and since she said she started seeing him. Everywhere. In the dark, in the light, in the shadows watching her. Kelly was convinced he'd find a way to come back for her... I feel like at some point she wanted him to. But not now. Not recently. She was away from Shane. She wasn't tatting her body with odes to John Wakefield or pictures of her mother's hanging. She was happy. Or at least I thought.
I hate to say this, but maybe she killed herself so he couldn't… Or… I can’t believe I’m even thinking this but… but maybe… forget it… it couldn’t be…
Posted by Nikki Bolton
on Apr 20, 2009
het wordt alleen maar leuker tot nu toe, vind ikquote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Blinde post. Heb net aflevering 1 gekeken en nu ga ik direct aflevering 2 en 3 checken! Toen ik las dat Jeffrey Bell showrunner is had ik gelijk een goed onderbuik gevoel en dat heeft aflevering 1 direct bevestigd voor mij
13 volgens mij!quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe serie! Worden het nou 8 of 13 afleveringen trouwens?
Best gaaf ook om Ruby en Bobby uit Supernatural in deze serie te zienToen Bobby zo met die zaklamp op onderzoek uit ging had ik echt ff een vette SPN vibe
Puike serie, Ik blijf dit wel kijken
soort van moord-geluiden ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Inderdaad 13 afleveringen
De titels van de afleveringen zijn echt heel maf
1. 1- 1 9 Apr 09 Whap
2. 1- 2 16 Apr 09 Crackle
3. 1- 3 23 Apr 09 Ka-Blam
4. 1- 4 30 Apr 09 Bang
5. 1- 5 7 May 09 Thwack
8. 1- 8 28 May 09 Fwhoopt
Had ik idd ook. Ik zat te denken hoe geweldig het zou zijn als in de finale Sam en Dean Winchester naar Harper's Island zouden komen. Dat dan blijkt dat Ruby achter de moorden zou zitten.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Best gaaf ook om Ruby en Bobby uit Supernatural in deze serie te zienToen Bobby zo met die zaklamp op onderzoek uit ging had ik echt ff een vette SPN vibe
daar ging de halve ep overquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:54 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,serieus helemaal overheen gekeken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 27 april 2009 03:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daar ging de halve ep over
Mijn dader:neh, aflevering 2 niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en denk je dat echt? ik denk het niet. Volgens mij is het wel een man, maar geen idee wie
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:CBS moves 'Harper's Island' to Saturday night
Because Harper's Island is making a killing in the land of DVR playback and online streaming, CBS is shuttling the slasher series to Saturdays at 9 pm/ET, effectively immediately.
Though many deem that destination a "death slot," CBS senior executive VP Kelly Kahl posits that the preliminary returns on the freshman series' DVR+7 playback and online streaming data "suggest a passionate audience for Harper's outside its current Thursday time period borders.
"This move gives us an opportunity to improve the time period on Thursday while experimenting with more original programming on Saturday."
This week, Harper's will be replaced by a CSI repeat. The CSI: NY season finale will occupy the Thursday-at-10 slot on May 14.
Die madison is echt een eng kind!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Global in Canada blijft het donderdags uitzenden? Dan blijven wij het dus gewoon op vrijdag zien aangezien de 720p rip van aflevering 4 van Global afkomt.
Leuke aflevering weer! Ik vind die Catherine echt een megalekker wijf. Eigenlijk zijn alle vrouwelijke actrices in deze serie gewoon uitermate fapbaar
Elaine Cassidy![]()
![]()
![]()
jep, 1 seizoen, 13 afleveringenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef mudkipzz het volgende:
Leuke serie...Ik neem aan dat het gewoon bij 1 seizoen blijft?
Yup, net toen ik dacht dat er deze aflevering geen dode ging vallen *swoosh!*quote:
dat kan niet he, in iedere aflevering gaat er minstens 1 doodquote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef dutch-treat het volgende:
Net ook weer even gekeken. Blijf het top vinden hoe je bij elke deur die er opengaat of bij elke boom waar mensen voorbij lopen verwacht dat er iets gebeurt![]()
[..]
Yup, net toen ik dacht dat er deze aflevering geen dode ging vallen *swoosh!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Het duurde deze keer alleen zo langquote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef sbientje het volgende:
dat kan niet he, in iedere aflevering gaat er minstens 1 dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een spoilertag teveel dan 1 te weinig he
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:25 schreef sbientje het volgende:
de suggestie was tochdegene die dat zei snapt er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een spoilertag teveel dan 1 te weinig he
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:CBS’ ratings-challenged murder mystery series has been put on hiatus for next weekend. The network is replacing Harper’s Island with a rerun of the popular Mentalist series.
For now, it looks like Island will return the following Saturday night on May 23rd in its (now) regular timeslot. Could this be a bad omen that CBS won’t end up airing all of the remaining eight episodes? Possibly. The show’s first Saturday outing attracted just 4.65 million viewers and a 1.0/3 rating share of the 18-49 demographic. That’s about what the network usually gets for its Saturday night repeats. One would hope that the network would just go ahead and let the season finish.
Will the show be back next year with another mystery? Almost certainly not.
Dat lijkt me wel, ik kan me niet voorstellen dat er nu nog een gezellige bruiloft volgtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het ziet er naar uit dat het de volgende aflevering pas echt gaat beginnen.
Ja en in ieder geval hoe het afloopt metquote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef sbientje het volgende:
was al wel bekend dat het bij 13 eps zou blijven. Ik hoop wel dat ze de rest nog uit gaan zenden, zou erg jammer zijn.. wil nou wel weten hoe het zi took!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:42 schreef Rainesz het volgende:
Hoe stom het ook klinkt,maar ik denk dat...hmmm... ja dat denk ik eigenlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
hmmm... ja dat denk ik eigenlijk ookIndd gewoon de Dorpsgek ofzo,het zou te makkelijk wezen als dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk wel dat hij wordt opgepakt next ep!
Vooralsnog is het mysterie groot en de hints heel klein
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Oh? Canada geen aflevering deze week?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:56 schreef mudkipzz het volgende:
Omg...Dat einde
Moeten we helaas nog 1 week en 2 dagen wachten op een nieuwe ep
huh?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef bob1234 het volgende:
Leuke aflevering weer met weer erg leuke moord zag ik niet aankomen
Serie is wel gecanceld was te verwachten maar gelukkig zenden ze wel de overige afleveringen uit.
nou dan heb ik het helemaal verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef bob1234 het volgende:
Nee hoor stond nooit vast dat het maar bij 1 seizoen zou blijven, hing af van de kijkcijfers
Bron: http://www.miamiherald.com/entertainment/tv/story/988242.html (8 april 2009)quote:The oddest and most engaging of the bunch is CBS' Harper's Island, in which a relatively unknown cast plays a large clan of friends and family gathering on an island off Seattle for a week of wedding festivities, only to discover a serial killer is (rather messily) bumping off all the guests.
CBS likes to compare the show's structure to a reality series, a kind of scripted version of Survivor in which those voted off the island leave in body bags. But the show's plot devices -- an isolated environment peopled with collection of seemingly carefree characters who are actually tangled in a crosshatch of old grudges, venal motives and guilty secrets -- more correctly recall Agatha Christie, albeit with a higher body count. A much higher body count; characters were being snuffed at a rate of two per show in the three episodes I watched. No wonder CBS says Harper's Island, no matter how high the ratings, won't extend beyond a single season.
i k ook jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Rainesz het volgende:
en ook weer de HD release,zal hem straks eens bekijken...
haha idd, lekker voorspelbaar.. toen ie bij de oven stond dacht ik eerst dat ie erin gemikt zou wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Tijdens de previously on wist ik al dat die bolle dood zou gaan
Iedereen toch wel? Het is in het nieuws geweest en zo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef Rainesz het volgende:
Jimmy heeft Wakefield gezien dus die zou hem moeten herkennen als hij hem zag lopen.
denk dat henry geprobeerd heeft JD te redden ofzo, al kwam ie wel een beetje vaag aan. Wel goede afleveringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:33 schreef Rainesz het volgende:
OMG!!![]()
Wat een aflevering,en de cliffhanger is echt gruwelijk!!!
maar goed wat gezond verstand zegt me dat Henry niet "Wakefield" is!
Wel jammer dat de enige 2 die wisten wie de copy cat was nu dood zijn
Ik ben benieuwd naar de volgende iig!!!
Daar dacht ik ook aan,iig hij wou het JD betaald zetten...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Of Henry heeft hem vermoord omdat hij dacht dat JD de killer was..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef sbientje het volgende:
op de harper's island site van cbs is een prijsvraag wie de volgende dode wordt... er kunnen er natuurlijk nog heel wat sneuvelen...Ik verwacht eigenlijk dat het Sully's tijd is. Verder aardige serie, leuk voor tussendoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
is al eigenlijk alle afleveringen (behalve die van vorige week) zo hoor, het wordt donderdags in canada uitgezonden...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:13 schreef Pek het volgende:
Ep 10 is twee dagen te vroeg zo te zien (mits echt natuurlijk)
edit: echt dus![]()
Was me niet eerder opgevallen, maar ik ben van "provider" veranderd, dat kan ermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
is al eigenlijk alle afleveringen (behalve die van vorige week) zo hoor, het wordt donderdags in canada uitgezonden...
zou kunnen ja!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Was me niet eerder opgevallen, maar ik ben van "provider" veranderd, dat kan ermee te maken hebben
jim is niet dood hoor, alleen zijn personagequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Rainesz het volgende:
beetje stom als de clue nu een beetje weg is.
Gaan we nu een rescue for Abby krijgen 3 eps?
De ep was iig goed,jammer dat de vader van Abby,Charlie dood is.
Ik mag Jim beaver wel.
En dat unieke eilandsfeertjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Zat er inderdaad wel aan te komen dat het Wakefield was.
Maar dat vind ik zo leuk aan deze serie: alles is in zekere zin heerlijk voorspelbaar, net zoals in de meeste slasher films. Dit is gewoon popcorn-televisie. Verstand op 0 en genieten van alle onzin en stereotype karakters.
De vader van Abby heeft hij sowieso op niet al te zachtzinnige wijze omgebrachtquote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk niet dat het Wakefield is, dat kan niet met nog 3 eps te gaan
Mocht dat waar zijn dan vind ik het alsnog een kutserie.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Rainesz het volgende:
Een nu nog mega plot twist zou het wel heel on realistisch maken!
Dus ergens hoop ik 1 ep om Abby te redden,en dan 2 eps een manhunt over het hele eiland om Wakefield zijn laatste rustoord te schenken. dat zou nog wel kunnen zoiets
Madison als sidekick van Wakefield is gelukkig niet volslagen belachelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef Symer het volgende:
Daarnaast zou ik het ietwat lame vinden als blijkt dat het de hele tijd idd Wakefield in z'n uppie was.
sullyquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Madison als sidekick van Wakefield is gelukkig niet volslagen belachelijk.
Verder denk ik niet dat Wakefield in z'n eentje opereert. Die verhaallijn met een mogelijk kind van Wakefield werd niet voor niets geïntroduceerd, er zal vast wel iemand stiekem een zoon of dochter van Wakefield zijn.
Ik heb ergens het idee dat die vriend van Abby weleens zijn zoon kan zijn (ben zijn even kwijt). Dat betekent overigens dat ze een incestieuze relatie zouden hebben en misschien gaat dat weer net wat te ver in de VS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Madison als sidekick van Wakefield is gelukkig niet volslagen belachelijk.
Verder denk ik niet dat Wakefield in z'n eentje opereert. Die verhaallijn met een mogelijk kind van Wakefield werd niet voor niets geïntroduceerd, er zal vast wel iemand stiekem een zoon of dochter van Wakefield zijn.
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:46 schreef bob1234 het volgende:
Wat een aflevering lekker veel moorden, alleen Chloe en Call![]()
Vooral die laatste zin deed het hem bij mij:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja. Zij waren het leukst van heel de serie.
quote:You can't have me!
Vond ik wel dom ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ze zijn wel allemaal lekker snugger dat ze Wakefield altijd op een middellange afstand proberen neer te schieten met hun shotguns, en dat terwijl hij alleen maar een steekwapen bij zich heeft.
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
Terugvindpost, ben nu bij episode 9 en vind het leuk. Geen idee wie precies de killer is, maar ik vermoed het voormalig vriendje van Abbey, die visman
dan is het niet gek dat de sherrif jimmy en abby niet graag samen zagquote:Op zondag 28 juni 2009 14:01 schreef Adelante het volgende:
Altijd bij je eerste ingeving blijven dus
Jimmy is blijkbaar de zoon van Wakefield en Abbey's moeder en zowel hij als zijn vader handelen uit wrok over niet beantwoorde liefde
Ja inderdaad, wtfquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ze zijn wel allemaal lekker snugger dat ze Wakefield altijd op een middellange afstand proberen neer te schieten met hun shotguns, en dat terwijl hij alleen maar een steekwapen bij zich heeft.
shotgun he.. 2 schoten en dan herladenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef BC88 het volgende:
Zo ben nu helemaal bij met kijken, echt belachelijk het begin van episode 11. Trish kon Wakefield gewoon neerschieten maar ze besluiten maar weg te rennen... Stukje met Chloe en Cal op die 'brug' was inderdaad wel indrukwekkend.
haha ja das waarquote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef BC88 het volgende:
Ja niet in dat gangetje, maar in die kamer zelf. Toen Wakefield met die gast ging vechten had ze 'm ook al lang te grazen kunnen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rainesz op 09-07-2009 10:52:45 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Sja op zn Amerikaans he. Uur serie, uur reclame.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:06 schreef Rainesz het volgende:
poep,dacht trouwens dat het een 2hr seasons finale was
nah ben iig de 13e ep aan het binnenhalen!!
Wil toch alleen nog maar weten hoe het precies zit
dan wacht ik wel nog een dagjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 12 is inmiddels op internet te vinden, alleen is het wel een wmv versie en de kwaliteit schijnt niet erg goed te zijn.
Heb deze,Harpers Island S01E12 HDTV gasp.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 12 is inmiddels op internet te vinden, alleen is het wel een wmv versie en de kwaliteit schijnt niet erg goed te zijn.
Tja, maar dat is toch wel classic horror/slasher materialquote:Op zondag 12 juli 2009 00:18 schreef Jivis het volgende:
...Ook wat domme acties steeds van de personages die wegrennen als ze makkelijk iets kunnen doen enzo...
Dank voor de tip! Ga ook even kijken wat 't isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Er is vandaag een special gereleased..geen idee wat er achter zit, maar ik ga hem in ieder geval even checken
Harpers Island Unsolved WS PDTV XviD-aAF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |