abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 15:40:22 #41
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_67977757
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:38 schreef cyclechick het volgende:
Ben ik echt zo naief?
Nee, je bent verliefd en je wil gewoon heel graag dat deze situatie goed voor je uitpakt. Daar is ook niets mis mee. Misschien wil je het echter tè graag, want dat gebeurt ook nog weleens in dergelijke situaties.
quote:
Het is lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had, en het is nog nooit voorgekomen dat ik zo snel met iemand een klik had. Ik wil weten wat dat is, en wat het zou kunnen zijn, zonde om er niks mee te doen toch?
True, anders blijf je je nog héél lang de 'what if'-vraag stellen. Je kan al niet meer terug, eigenlijk.
quote:
En ja, als ik een relatie zou hebben en na zo;n lange tijd gaat hij er vandoor met een jongere chick zou ik dat niet tof vinden--> midlife crisis? rebound? Zou kunnen, maar misschien ook niet. Hoe kun je dat van tevoren weten?
Kan niet, dus je moet af en toe in het diepe durven springen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 13 april 2009 @ 15:47:23 #42
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67977917
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
Zoals je ook uit bovenstaande kunt lezen: Ik heb hem pas ontmoet nadat zij beiden hadden besloten te scheiden en hij ergens anders ging wonen. Aangezien de flitsscheiding tegenwoordig is afgeschaft zijn ze officieel nog getrouwd ja, maar maakt dat iets uit? Zij is evengoed aan het daten geslagen en ze weten dit ook van elkaar.

Ik ga het gewoon vertellen aan de mensen aan wie ik het kwijt wil, en verder zie ik het allemaal wel. Time will tell
Danku, slotje en klaar
Klinkt alsof hij tegen over zijn (ex)vrouw zoiets heeft van: als jij over mij heen bent, ben ik het ook! En kijk eens: ik heb nog een lekker jonge meid ook..

Ik zou echt wachten, 2 weken (!!) dat stelt niets voor, het kan nog alle kanten op; zeker in deze situatie.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67977949
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee, je bent verliefd en je wil gewoon heel graag dat deze situatie goed voor je uitpakt. Daar is ook niets mis mee. Misschien wil je het echter tè graag, want dat gebeurt ook nog weleens in dergelijke situaties.
[..]

True, anders blijf je je nog héél lang de 'what if'-vraag stellen. Je kan al niet meer terug, eigenlijk.
[..]

Kan niet, dus je moet af en toe in het diepe durven springen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt.
Veel geluk toegewenst, Cyclechick!
pi_67978263
Owja, en blijf het topic updaten, niets is vervelender dan een TS die wegfietst met het verhaal.

En als je een rebound bent, merk je dat snel genoeg. Als dat niet zo is zal hij waarschijnlijk een stuk sneller willen samenwonen dan jij, dus dan kan je alsnog ruzie krijgen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_67978385
Cycle is een schatje en een hele slimme dame

er is niets mis met hopen op een goede klik en afloop. Niet elke relatie begint 'volgens het boekje': allebei vrijgezel, daten, verkering, samenwonen, trouwen, kinderen.

Er zijn zelfs veel relaties die op een andere manier beginnen/verlopen En nee, niet al die relatie houden stand, maar ook niet alle relaties die 'gewoon' beginnen houden stand. Je weet het niet, daarom kun je of wegrennen en blijven twijfelen of het toch niet de man van je leven was, of de gok nemen en desnoods er achter komen dat hij NIET de man van je leven is, maar dan weet je 't wel

Succes meis
Ja doei.
pi_67978789
Thanks Moblo & anderen ook natuurlijk
Mocht ik over een tijdje huilend in een hoekie zitten, kom ik dat hier nog even melden ok
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67978869
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
Thanks Moblo & anderen ook natuurlijk
Mocht ik over een tijdje huilend in een hoekie zitten, kom ik dat hier nog even melden ok
Maar kom het vooral ook vertellen als het wel goed gaat Goed nieuws is ook leuk om te lezen
  maandag 13 april 2009 @ 17:04:54 #48
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_67979733
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef cyclechick het volgende:
Zijn relatie met zijn ex is trouwens al jarenlang een aflopende zaak, ze hebben dus sinds twee weken officieel besloten te scheiden, en toen kwam ik hem tegen. Van een echte breuk/liefdesverdriet is denk ik geen sprake omdat hij de afgelopen jaren dat al heeft gedaan.
Sorry hoor, maar als je vent bent, had hij het al een paar jaar geleden gestopt.
Hij moest gewoon wachten op een uitvlucht, en dat ben jij.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_67979758
hij kende haar niet toen hij een punt achter zijn relatie zette.......

le-zen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')