quote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey je bent zijn "bouncer". Als ie over zijn ex heen is issie met jou ook klaar.
Dus nog ff wachten dus.
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef cyclechick het volgende:
Zijn relatie met zijn ex is trouwens al jarenlang een aflopende zaak, ze hebben dus sinds twee weken officieel besloten te scheiden, en toen kwam ik hem tegen. Van een echte breuk/liefdesverdriet is denk ik geen sprake omdat hij de afgelopen jaren dat al heeft gedaan.
Nog even niet vertellen dusquote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef cyclechick het volgende:
Nee, ik wil hem niet gaan voorstellen aan mijn vrienden, (take it easy!) maar uberhaupt vertellen over zijn bestaan vind ik al lastig, omdat ik bang ben voor hun reactie..
Ergens denk ik toch: als jij nou echt zo ontzettend zeker van je zaak met hem zou zijn, zou je hier ook niet zo bang voor hoeven te zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef cyclechick het volgende:
Nee, ik wil hem niet gaan voorstellen aan mijn vrienden, (take it easy!) maar uberhaupt vertellen over zijn bestaan vind ik al lastig, omdat ik bang ben voor hun reactie..
Als dat tussen jullie precies begon op het moment dat ze officieel besloten te scheiden, zou ik terdege rekening houden met die rebound-theorie hierboven.quote:Zijn relatie met zijn ex is trouwens al jarenlang een aflopende zaak, ze hebben dus sinds twee weken officieel besloten te scheiden, en toen kwam ik hem tegen. Van een echte breuk/liefdesverdriet is denk ik geen sprake omdat hij de afgelopen jaren dat al heeft gedaan.
Ik denk dat het zeker een hoop potentie heeft, maargoed het blijft een erg korte tijd dat we elkaar kennen, dus ben ik nog wel een beetje voorzichtig, maar het voelt wel heel goed allemaal.quote:Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ergens denk ik toch: als jij nou echt zo ontzettend zeker van je zaak met hem zou zijn, zou je hier ook niet zo bang voor hoeven te zijn.
Of je vrienden hebben zoveel vat op jouw leven dat je zo bang voor hen moet zijn, wat ook niet heel gezond kan zijn.
[..]
Als dat tussen jullie precies begon op het moment dat ze officieel besloten te scheiden, zou ik terdege rekening houden met die rebound-theorie hierboven.
Let wel: roze brillen filteren dat weg, vandaar dat je dat niet ziet.
Ik hoef geen eigen kinderen, en ben straks behoorlijk hoog opgeleid dus de voedselbank zal ook wel zo;n vaart nog niet lopen. Maar thanks voor de waarschuwingquote:Op maandag 13 april 2009 12:15 schreef Hanoying het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je man na een jarenlange relatie en twee kinderen een week na de scheiding al met een 12 jaar jonger schaapje ligt te krikken? Wat zegt dat over die man?
Maar ga er vooral mee door, kan je over 5-10 jaar ook fijn met je eigen kinderen alleen thuis zitten en gezellig met de bakfiets naar de voedselbank
Als alle vrouwen die ooit beweerden dat ze geen kinderen wilden vast hadden gehouden aan hun mening en daadwerkelijk geen kinderen hadden gekregen dan was het erg rustig.quote:Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik hoef geen eigen kinderen, en ben straks behoorlijk hoog opgeleid dus de voedselbank zal ook wel zo;n vaart nog niet lopen. Maar thanks voor de waarschuwing
Dát was idd het meest constructieve deel van Hanoying's reactie. Goed dat je nou net dáár op in ging.quote:Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef cyclechick het volgende:
Ik hoef geen eigen kinderen, en ben straks behoorlijk hoog opgeleid dus de voedselbank zal ook wel zo;n vaart nog niet lopen. Maar thanks voor de waarschuwing
Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Post je haar reactie hier ook nog ff?quote:Op maandag 13 april 2009 12:16 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga vanavond bij een van mn beste vriendinnetjes langs, en kijk wel wat ik er over loslaat, iig dat ik weer 'n nieuwe vlam heb
Hij zou anders beweren.quote:Op maandag 13 april 2009 12:16 schreef cyclechick het volgende:
De rebound theorioe had ik natuurlijk zelf ook echt al wel bedacht, en ook aan hem voorgelegd, maar hij denkt te weten dat dit dus niet het geval is. Voor zover ik het kan beoordelen komt ie ook niet over als iemand die in de rebound is
Give the dog a bone.quote:(overigens heeft hij wel ZIJN ouders verteld over mij, omdat hij tijdelijk bij hun in huis woont--> eigen huis uitgeschopt en hij anders steeds moet liegen over waar hij heen gaat als ie bij mij langskomt.
Als je jonge kinderen hebt en je koopt een hond dan kan je een pitbull kopen. Misschien bijt hij de kinderen maar misschien is het wel een heel lief beest. Hoe kan je dat van tevoren weten?quote:Op maandag 13 april 2009 12:38 schreef cyclechick het volgende:
En ja, als ik een relatie zou hebben en na zo;n lange tijd gaat hij er vandoor met een jongere chick zou ik dat niet tof vinden--> midlife crisis? rebound? Zou kunnen, maar misschien ook niet. Hoe kun je dat van tevoren weten?
quote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey je bent zijn "bouncer". Als ie over zijn ex heen is issie met jou ook klaar.
Dus nog ff wachten dus. vergeet het maar.
Can't agree morequote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
Hij is net een week weg bij zijn vrouw en jij wil hem al gaan voorstellen aan je vrienden?
De reactie laat zich raden: die zijn bang dat jij je in een 'deathtrap' begeeft (qua relatie dan) die ertoe zal leiden dat jij een gebroken hart gaat oplopen, en dat gunnen ze je niet. Je familie, als je die nog later gaat inlichten, zal daar nog feller in zijn, waarschijnlijk.
Dus: óf je zorgt dat je een sterk en overtuigend verhaal hebt, óf je vertelt het nog maar even niet. Denk ik.
De andere waren waarschijnlijk net zo 'nuttig' alleen was het niet wat je wilde horen?quote:Op maandag 13 april 2009 13:45 schreef cyclechick het volgende:
Thanks voor de nuttige bijdragen (sommige dan)
los van het feit of het verstandig is, staat er toch duidelijk dat ze elkaar niet eens kènden voor die dagquote:Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Michellee het volgende:
Euhm dus hij besluit te scheiden en precies op die dag begint hij met jou??!
Weet je zeker dat dit de chronologische volgorde is?!
Aha, dus hij was al met je aan het rotzooien, toen hij feitelijk nog getrouwd was.quote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat huwelijk te maken hoor. Dat was allang kapot, en ze hadden ook al besloten te scheiden voordat ik die man uberhaupt had ontmoet.
hmm dat 12 jaar is nog makkelijk te doen, alleen die 2 kinderen daar ga je wel wat van horen van sommigen, ach als jij gelukkig bent, alles went TS, veel gelukquote:Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef cyclechick het volgende:
Hoe ga je je omgeving (in eerste instantie vriendinnen/vrienden en wellicht later ook familie) vertellen dat de nieuwe kerel die je aan de haak hebt geslagen 12 jaar ouder is (TS is 25), net een twee weken bij zijn vrouw weg is en dus in scheiding ligt en ook nog twee jonge kinderen heeft?
Zo'n gevoel heb ik ook....quote:Op maandag 13 april 2009 14:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Aha, dus hij was al met je aan het rotzooien, toen hij feitelijk nog getrouwd was.
Komt dat gevoel misschien omdat ze zelf al heeft aangegeven dat haar vriend nog niet officieel gescheiden is ?quote:
Nee, je bent verliefd en je wil gewoon heel graag dat deze situatie goed voor je uitpakt. Daar is ook niets mis mee. Misschien wil je het echter tè graag, want dat gebeurt ook nog weleens in dergelijke situaties.quote:Op maandag 13 april 2009 12:38 schreef cyclechick het volgende:
Ben ik echt zo naief?
True, anders blijf je je nog héél lang de 'what if'-vraag stellen. Je kan al niet meer terug, eigenlijk.quote:Het is lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had, en het is nog nooit voorgekomen dat ik zo snel met iemand een klik had. Ik wil weten wat dat is, en wat het zou kunnen zijn, zonde om er niks mee te doen toch?
Kan niet, dus je moet af en toe in het diepe durven springen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt.quote:En ja, als ik een relatie zou hebben en na zo;n lange tijd gaat hij er vandoor met een jongere chick zou ik dat niet tof vinden--> midlife crisis? rebound? Zou kunnen, maar misschien ook niet. Hoe kun je dat van tevoren weten?
Klinkt alsof hij tegen over zijn (ex)vrouw zoiets heeft van: als jij over mij heen bent, ben ik het ook! En kijk eens: ik heb nog een lekker jonge meid ook..quote:Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
Zoals je ook uit bovenstaande kunt lezen: Ik heb hem pas ontmoet nadat zij beiden hadden besloten te scheiden en hij ergens anders ging wonen. Aangezien de flitsscheiding tegenwoordig is afgeschaft zijn ze officieel nog getrouwd ja, maar maakt dat iets uit? Zij is evengoed aan het daten geslagen en ze weten dit ook van elkaar.
Ik ga het gewoon vertellen aan de mensen aan wie ik het kwijt wil, en verder zie ik het allemaal wel. Time will tell![]()
Danku, slotje en klaar
Veel geluk toegewenst, Cyclechick!quote:Op maandag 13 april 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, je bent verliefd en je wil gewoon heel graag dat deze situatie goed voor je uitpakt. Daar is ook niets mis mee. Misschien wil je het echter tè graag, want dat gebeurt ook nog weleens in dergelijke situaties.
[..]
True, anders blijf je je nog héél lang de 'what if'-vraag stellen. Je kan al niet meer terug, eigenlijk.
[..]
Kan niet, dus je moet af en toe in het diepe durven springen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt.
Maar kom het vooral ook vertellen als het wel goed gaatquote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
Thanks Moblo & anderen ook natuurlijk![]()
Mocht ik over een tijdje huilend in een hoekie zitten, kom ik dat hier nog even melden ok
Sorry hoor, maar als je vent bent, had hij het al een paar jaar geleden gestopt.quote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef cyclechick het volgende:
Zijn relatie met zijn ex is trouwens al jarenlang een aflopende zaak, ze hebben dus sinds twee weken officieel besloten te scheiden, en toen kwam ik hem tegen. Van een echte breuk/liefdesverdriet is denk ik geen sprake omdat hij de afgelopen jaren dat al heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |