abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67971893
Hoe ga je je omgeving (in eerste instantie vriendinnen/vrienden en wellicht later ook familie) vertellen dat de nieuwe kerel die je aan de haak hebt geslagen 12 jaar ouder is (TS is 25), net een twee weken bij zijn vrouw weg is en dus in scheiding ligt en ook nog twee jonge kinderen heeft?
Tot nu toe waren mijn vriendjes allemaal heel schoonzoon-proof: paar jaar ouder, studerend, etc, niks opvallens.
Ik ben erg bang voor de reacties, hoewel ik zelf eigenlijk niet met bovenstaande zaken zit. De leeftijd merk ik nauwelijks wat van, en wat ik er van merk vind ik niet erg maar juist fijn: hij weet veel, heeft al veel meegemaakt en weet wat ik doormaak in mijn levensfase (afstuderen etc). Dat hij getrouwd is, tsja, ik heb ook meerdere relaties achter de rug. En de kinderen: tegen de tijd dat ik die moet gaan ontmoeten etc zien we het dan wel weer...

Graag ideeen/tips/ervaringen van mensen die in hetzelfde pakket hebben gezeten
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67971982
Nog even niet vertellen zou ik zeggen. Hij is net een week weg bij zijn vrouw, ik wil niet lullig doen, maar de kans dat deze relatie niet lang duurt is best aanwezig.
pi_67972124
even rustig houden nog, na 2 weekjes kan nog alle kanten op, trouwens hoe kom je aan zo'n relatie?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  maandag 13 april 2009 @ 11:56:41 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_67972161
Hij is net een week weg bij zijn vrouw en jij wil hem al gaan voorstellen aan je vrienden?
De reactie laat zich raden: die zijn bang dat jij je in een 'deathtrap' begeeft (qua relatie dan) die ertoe zal leiden dat jij een gebroken hart gaat oplopen, en dat gunnen ze je niet. Je familie, als je die nog later gaat inlichten, zal daar nog feller in zijn, waarschijnlijk.

Dus: óf je zorgt dat je een sterk en overtuigend verhaal hebt, óf je vertelt het nog maar even niet. Denk ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 13 april 2009 @ 11:57:00 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_67972172
Hey je bent zijn "bouncer". Als ie over zijn ex heen is issie met jou ook klaar.

Dus nog ff wachten dus.
  maandag 13 april 2009 @ 11:57:17 #6
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67972180
Als je eenmaal 25 bent, ben je volwassen genoeg lijkt me.
Op jouw leeftijd is iemand van 37 ook weer niet zo schokkend.

15 en 27 zou dat natuurlijk wel zijn.

Of hij doet het alleen voor jouw leeftijd, zo van 'kijk mij een een jonger naief chickie aan de haak hebben geslagen
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 13 april 2009 @ 11:58:10 #7
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_67972213
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey je bent zijn "bouncer". Als ie over zijn ex heen is issie met jou ook klaar.

Dus nog ff wachten dus.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_67972314
Nee, ik wil hem niet gaan voorstellen aan mijn vrienden, (take it easy!) maar uberhaupt vertellen over zijn bestaan vind ik al lastig, omdat ik bang ben voor hun reactie..
Zijn relatie met zijn ex is trouwens al jarenlang een aflopende zaak, ze hebben dus sinds twee weken officieel besloten te scheiden, en toen kwam ik hem tegen. Van een echte breuk/liefdesverdriet is denk ik geen sprake omdat hij de afgelopen jaren dat al heeft gedaan.

En hoe ik aan zo;n relatie kom: tsja, we kwamen elkaar tegen bij 't wielrennen (haha). En het rare is dat het meteen klikte en het lijkt alsof ik hem al veel langer ken, terwijl ik dat nooit heb, ik heb eigenlijk altijd wel een lange tijd nodig om iemand een beetje te leren kennen om iemand leuk te gaan vinden..
pi_67972475
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef cyclechick het volgende:
Zijn relatie met zijn ex is trouwens al jarenlang een aflopende zaak, ze hebben dus sinds twee weken officieel besloten te scheiden, en toen kwam ik hem tegen. Van een echte breuk/liefdesverdriet is denk ik geen sprake omdat hij de afgelopen jaren dat al heeft gedaan.
Ken je klassiekers.
pi_67972511
quote:
Nee, ik wil hem niet gaan voorstellen aan mijn vrienden, (take it easy!) maar uberhaupt vertellen over zijn bestaan vind ik al lastig, omdat ik bang ben voor hun reactie..
Nog even niet vertellen dus
  maandag 13 april 2009 @ 12:08:36 #11
94676 Garisson72
pi_67972544
quote:
Ergens denk ik toch: als jij nou echt zo ontzettend zeker van je zaak met hem zou zijn, zou je hier ook niet zo bang voor hoeven te zijn.
Of je vrienden hebben zoveel vat op jouw leven dat je zo bang voor hen moet zijn, wat ook niet heel gezond kan zijn.
quote:
Als dat tussen jullie precies begon op het moment dat ze officieel besloten te scheiden, zou ik terdege rekening houden met die rebound-theorie hierboven.
Let wel: roze brillen filteren dat weg, vandaar dat je dat niet ziet.
  maandag 13 april 2009 @ 12:09:47 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_67972576
Vertel dat je hem ontmoet hebt en wat andere dingetjes over hem maar laat zijn leeftijd en de situatie met zijn vrouw even achterwege. Pas als het echt serieuzer gaat worden kun je dat gaan vertellen, je kent hem nu toch pas 2 weken ong.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 13 april 2009 @ 12:12:16 #13
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_67972663
ik zou wachten tot je lang genoeg hebt, zodat ze je wel serieus moet nemen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 13 april 2009 @ 12:15:03 #14
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67972749
Hoe zou jij het vinden als je man na een jarenlange relatie en twee kinderen een week na de scheiding al met een 12 jaar jonger schaapje ligt te krikken? Wat zegt dat over die man?

Maar ga er vooral mee door, kan je over 5-10 jaar ook fijn met je eigen kinderen alleen thuis zitten en gezellig met de bakfiets naar de voedselbank
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_67972793
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ergens denk ik toch: als jij nou echt zo ontzettend zeker van je zaak met hem zou zijn, zou je hier ook niet zo bang voor hoeven te zijn.
Of je vrienden hebben zoveel vat op jouw leven dat je zo bang voor hen moet zijn, wat ook niet heel gezond kan zijn.
[..]

Als dat tussen jullie precies begon op het moment dat ze officieel besloten te scheiden, zou ik terdege rekening houden met die rebound-theorie hierboven.
Let wel: roze brillen filteren dat weg, vandaar dat je dat niet ziet.
Ik denk dat het zeker een hoop potentie heeft, maargoed het blijft een erg korte tijd dat we elkaar kennen, dus ben ik nog wel een beetje voorzichtig, maar het voelt wel heel goed allemaal.
De rebound theorioe had ik natuurlijk zelf ook echt al wel bedacht, en ook aan hem voorgelegd, maar hij denkt te weten dat dit dus niet het geval is. Voor zover ik het kan beoordelen komt ie ook niet over als iemand die in de rebound is (overigens heeft hij wel ZIJN ouders verteld over mij, omdat hij tijdelijk bij hun in huis woont--> eigen huis uitgeschopt en hij anders steeds moet liegen over waar hij heen gaat als ie bij mij langskomt.
Ik ga vanavond bij een van mn beste vriendinnetjes langs, en kijk wel wat ik er over loslaat, iig dat ik weer 'n nieuwe vlam heb
pi_67972834
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:15 schreef Hanoying het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je man na een jarenlange relatie en twee kinderen een week na de scheiding al met een 12 jaar jonger schaapje ligt te krikken? Wat zegt dat over die man?

Maar ga er vooral mee door, kan je over 5-10 jaar ook fijn met je eigen kinderen alleen thuis zitten en gezellig met de bakfiets naar de voedselbank
Ik hoef geen eigen kinderen, en ben straks behoorlijk hoog opgeleid dus de voedselbank zal ook wel zo;n vaart nog niet lopen. Maar thanks voor de waarschuwing
  maandag 13 april 2009 @ 12:21:43 #17
194833 Hanoying
pi_67972955
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik hoef geen eigen kinderen, en ben straks behoorlijk hoog opgeleid dus de voedselbank zal ook wel zo;n vaart nog niet lopen. Maar thanks voor de waarschuwing
Als alle vrouwen die ooit beweerden dat ze geen kinderen wilden vast hadden gehouden aan hun mening en daadwerkelijk geen kinderen hadden gekregen dan was het erg rustig.
  maandag 13 april 2009 @ 12:24:09 #18
94676 Garisson72
pi_67973019
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef cyclechick het volgende:
Dát was idd het meest constructieve deel van Hanoying's reactie. Goed dat je nou net dáár op in ging.
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:16 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga vanavond bij een van mn beste vriendinnetjes langs, en kijk wel wat ik er over loslaat, iig dat ik weer 'n nieuwe vlam heb
Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Post je haar reactie hier ook nog ff?
pi_67973054
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:16 schreef cyclechick het volgende:
De rebound theorioe had ik natuurlijk zelf ook echt al wel bedacht, en ook aan hem voorgelegd, maar hij denkt te weten dat dit dus niet het geval is. Voor zover ik het kan beoordelen komt ie ook niet over als iemand die in de rebound is
Hij zou anders beweren.
quote:
(overigens heeft hij wel ZIJN ouders verteld over mij, omdat hij tijdelijk bij hun in huis woont--> eigen huis uitgeschopt en hij anders steeds moet liegen over waar hij heen gaat als ie bij mij langskomt.
Give the dog a bone.

TS ik vind je nogal naïef, to say the least.
pi_67973423
Ben ik echt zo naief?
Wat zou ik anders kunnen doen/wat zie ik over het hoofd dan?
Natuurlijk is de timing niet zo handig en ik ben grote voorstander van even tijd alleen doorbrengen als je net uit een relatie komt, maar goed soms kies je 't ook niet allemaal uit he.
Ik heb 'n hoop scharrels/nietzeggende loze dates gehad en ben steeds meer gesteld geraakt op mijn vrijheid en het vrijgezellen bestaan ging me prima af. Het is lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had, en het is nog nooit voorgekomen dat ik zo snel met iemand een klik had. Ik wil weten wat dat is, en wat het zou kunnen zijn, zonde om er niks mee te doen toch?

En ja, als ik een relatie zou hebben en na zo;n lange tijd gaat hij er vandoor met een jongere chick zou ik dat niet tof vinden--> midlife crisis? rebound? Zou kunnen, maar misschien ook niet. Hoe kun je dat van tevoren weten?
  maandag 13 april 2009 @ 12:41:44 #21
194833 Hanoying
pi_67973521
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:38 schreef cyclechick het volgende:
En ja, als ik een relatie zou hebben en na zo;n lange tijd gaat hij er vandoor met een jongere chick zou ik dat niet tof vinden--> midlife crisis? rebound? Zou kunnen, maar misschien ook niet. Hoe kun je dat van tevoren weten?
Als je jonge kinderen hebt en je koopt een hond dan kan je een pitbull kopen. Misschien bijt hij de kinderen maar misschien is het wel een heel lief beest. Hoe kan je dat van tevoren weten?
  maandag 13 april 2009 @ 12:44:08 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67973582
Naief naief, geouwehoer allemaal... Eén relatie hoeft maar de ware te zijn en alles daarvoor is gewoon leuk. Zolang je geen kinderen gaat baren is het allemaal nog te overzien.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 12:45:05 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_67973606
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Daniel1976 het volgende:

Dus nog ff wachten dus. vergeet het maar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_67973697
Huwelijk kapotgemaakt + 2 kinderen die nu in een onstabiele omgeving zullen opgroeien.

Goed bezig. Zowel jij als die man.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67973758
Ik heb helemaal niks met dat huwelijk te maken hoor. Dat was allang kapot, en ze hadden ook al besloten te scheiden voordat ik die man uberhaupt had ontmoet.
pi_67973841
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 13-04-2009 12:56:43 (domme opmerkingen mogen ergens anders) ]
Big dick.
pi_67973863
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
Hij is net een week weg bij zijn vrouw en jij wil hem al gaan voorstellen aan je vrienden?
De reactie laat zich raden: die zijn bang dat jij je in een 'deathtrap' begeeft (qua relatie dan) die ertoe zal leiden dat jij een gebroken hart gaat oplopen, en dat gunnen ze je niet. Je familie, als je die nog later gaat inlichten, zal daar nog feller in zijn, waarschijnlijk.

Dus: óf je zorgt dat je een sterk en overtuigend verhaal hebt, óf je vertelt het nog maar even niet. Denk ik.
Can't agree more . Ik had zelf nog even gewacht.
pi_67973891
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 13-04-2009 12:57:38 (onzin mag ergens anders :)) ]
pi_67974562
Wacht nog een paar weekjes, de relatie is nog pril en kan alle richtingen uitgaan.

Ik zou het subtiel aanpakken, en de informatie niet in 1 keer vertellen.
pi_67974563
Ik zou het in ieder geval nog niet vertellen voordat de scheiding er officieel door is , dat scheelt al een een hoop uitleg (dat jij niet de reden van de breuk bent, of hij wel werkelijk weg zal gaan bij zijn vrouw , blabla roddel roddel) .

Je zal overigens niet de eerste vrouw zijn die een relatie heeft met iemand die ouder is en bagage heeft.
Jij bepaalt zelf met wie je je toekomst wil delen en niet je omgeving.
pi_67974571
Euhm dus hij besluit te scheiden en precies op die dag begint hij met jou??!

Weet je zeker dat dit de chronologische volgorde is?!

Enne als het echt goede vriend(in)nen zijn, dan kan je het toch gewoon vertellen? Tenzij je zelf erg twijfelt over de "relatie"..
pi_67975006
Aangezien ik het gewoon ook graag aan iemand kwijt wil, en mijn vriendinnetjes toch wel achter mij zullen gaan staan, ga ik het ze wel vertellen. Mocht het nodig zijn om familie op de hoogte te gaan stellen (lees: het wordt serieus iets) dan wacht ik daar inderdaad maar beter mee tot de scheiding definitief is, dat scheelt alvast 1 schok
Thanks voor de nuttige bijdragen (sommige dan)
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 14:21:56 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_67975909
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:45 schreef cyclechick het volgende:
Thanks voor de nuttige bijdragen (sommige dan)
De andere waren waarschijnlijk net zo 'nuttig' alleen was het niet wat je wilde horen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_67975990
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Michellee het volgende:
Euhm dus hij besluit te scheiden en precies op die dag begint hij met jou??!

Weet je zeker dat dit de chronologische volgorde is?!
los van het feit of het verstandig is, staat er toch duidelijk dat ze elkaar niet eens kènden voor die dag

ze hebben elkaar daar leren kennen hij was dus net gescheiden/had het aan zijn vrouw verteld dat hij wilde scheiden.

Ik heb geen ervaring met dit soort relaties, dus kan er niets zinnigs op zeggen
Ja doei.
pi_67976172
CycleChick, hoe lang woont hij tijdelijk elders (bij zijn ouders/ weg van het huis van zijn ex-vrouw)?
En hoe lang zijn ze getrouwd geweest?
  maandag 13 april 2009 @ 14:34:17 #36
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67976196
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat huwelijk te maken hoor. Dat was allang kapot, en ze hadden ook al besloten te scheiden voordat ik die man uberhaupt had ontmoet.
Aha, dus hij was al met je aan het rotzooien, toen hij feitelijk nog getrouwd was.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 13 april 2009 @ 14:46:36 #37
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67976479
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef cyclechick het volgende:
Hoe ga je je omgeving (in eerste instantie vriendinnen/vrienden en wellicht later ook familie) vertellen dat de nieuwe kerel die je aan de haak hebt geslagen 12 jaar ouder is (TS is 25), net een twee weken bij zijn vrouw weg is en dus in scheiding ligt en ook nog twee jonge kinderen heeft?

hmm dat 12 jaar is nog makkelijk te doen, alleen die 2 kinderen daar ga je wel wat van horen van sommigen, ach als jij gelukkig bent, alles went TS, veel geluk
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67976643
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:34 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Aha, dus hij was al met je aan het rotzooien, toen hij feitelijk nog getrouwd was.
Zo'n gevoel heb ik ook....
pi_67977343
Zoals je ook uit bovenstaande kunt lezen: Ik heb hem pas ontmoet nadat zij beiden hadden besloten te scheiden en hij ergens anders ging wonen. Aangezien de flitsscheiding tegenwoordig is afgeschaft zijn ze officieel nog getrouwd ja, maar maakt dat iets uit? Zij is evengoed aan het daten geslagen en ze weten dit ook van elkaar.

Ik ga het gewoon vertellen aan de mensen aan wie ik het kwijt wil, en verder zie ik het allemaal wel. Time will tell
Danku, slotje en klaar
pi_67977484
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:53 schreef Michellee het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook....
Komt dat gevoel misschien omdat ze zelf al heeft aangegeven dat haar vriend nog niet officieel gescheiden is ?

Verder succes ts , ik hoop dat de reacties in je omgeving begripvol zijn! (en dat hij zo snel mogelijk gescheiden is natuurlijk, dat maakt het iets makkelijker)
  maandag 13 april 2009 @ 15:40:22 #41
94676 Garisson72
pi_67977757
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:38 schreef cyclechick het volgende:
Ben ik echt zo naief?
Nee, je bent verliefd en je wil gewoon heel graag dat deze situatie goed voor je uitpakt. Daar is ook niets mis mee. Misschien wil je het echter tè graag, want dat gebeurt ook nog weleens in dergelijke situaties.
quote:
Het is lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had, en het is nog nooit voorgekomen dat ik zo snel met iemand een klik had. Ik wil weten wat dat is, en wat het zou kunnen zijn, zonde om er niks mee te doen toch?
True, anders blijf je je nog héél lang de 'what if'-vraag stellen. Je kan al niet meer terug, eigenlijk.
quote:
Kan niet, dus je moet af en toe in het diepe durven springen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt.
  maandag 13 april 2009 @ 15:47:23 #42
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67977917
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
Zoals je ook uit bovenstaande kunt lezen: Ik heb hem pas ontmoet nadat zij beiden hadden besloten te scheiden en hij ergens anders ging wonen. Aangezien de flitsscheiding tegenwoordig is afgeschaft zijn ze officieel nog getrouwd ja, maar maakt dat iets uit? Zij is evengoed aan het daten geslagen en ze weten dit ook van elkaar.

Ik ga het gewoon vertellen aan de mensen aan wie ik het kwijt wil, en verder zie ik het allemaal wel. Time will tell
Danku, slotje en klaar
Klinkt alsof hij tegen over zijn (ex)vrouw zoiets heeft van: als jij over mij heen bent, ben ik het ook! En kijk eens: ik heb nog een lekker jonge meid ook..

Ik zou echt wachten, 2 weken (!!) dat stelt niets voor, het kan nog alle kanten op; zeker in deze situatie.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67977949
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee, je bent verliefd en je wil gewoon heel graag dat deze situatie goed voor je uitpakt. Daar is ook niets mis mee. Misschien wil je het echter tè graag, want dat gebeurt ook nog weleens in dergelijke situaties.
[..]

True, anders blijf je je nog héél lang de 'what if'-vraag stellen. Je kan al niet meer terug, eigenlijk.
[..]

Kan niet, dus je moet af en toe in het diepe durven springen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt.
Veel geluk toegewenst, Cyclechick!
pi_67978263
Owja, en blijf het topic updaten, niets is vervelender dan een TS die wegfietst met het verhaal.

En als je een rebound bent, merk je dat snel genoeg. Als dat niet zo is zal hij waarschijnlijk een stuk sneller willen samenwonen dan jij, dus dan kan je alsnog ruzie krijgen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_67978385
Cycle is een schatje en een hele slimme dame

er is niets mis met hopen op een goede klik en afloop. Niet elke relatie begint 'volgens het boekje': allebei vrijgezel, daten, verkering, samenwonen, trouwen, kinderen.

Er zijn zelfs veel relaties die op een andere manier beginnen/verlopen En nee, niet al die relatie houden stand, maar ook niet alle relaties die 'gewoon' beginnen houden stand. Je weet het niet, daarom kun je of wegrennen en blijven twijfelen of het toch niet de man van je leven was, of de gok nemen en desnoods er achter komen dat hij NIET de man van je leven is, maar dan weet je 't wel

Succes meis
Ja doei.
pi_67978789
Thanks Moblo & anderen ook natuurlijk
Mocht ik over een tijdje huilend in een hoekie zitten, kom ik dat hier nog even melden ok
pi_67978869
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
Thanks Moblo & anderen ook natuurlijk
Mocht ik over een tijdje huilend in een hoekie zitten, kom ik dat hier nog even melden ok
Maar kom het vooral ook vertellen als het wel goed gaat Goed nieuws is ook leuk om te lezen
  maandag 13 april 2009 @ 17:04:54 #48
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_67979733
quote:
Sorry hoor, maar als je vent bent, had hij het al een paar jaar geleden gestopt.
Hij moest gewoon wachten op een uitvlucht, en dat ben jij.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_67979758
hij kende haar niet toen hij een punt achter zijn relatie zette.......

le-zen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')