quote:
Hoe komen deze mongolen erbij? In het Maleis en Indonesisch is het gewoon satequote:Op zaterdag 11 april 2009 13:06 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Sateh is zoals je het schrijft officieel... saté is de vernaggelde nederlandse benaming.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie boeit het iets hoe je dat schrijft?
Wie boeit het of jij leeft....quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie boeit het iets hoe je dat schrijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looooooooooooooooool lol
quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Wie boeit het of jij leeft....Deze quote ik even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
[..]
Wie boeit het of jij leeft....ik zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
[..]
Wie boeit het of jij leeft....Oeh tvp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat weet ik.quote:
Ik reageerde ontopic. Jij gaat offtopic met je doodverwensing.quote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon ontopic reageren, MOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |