Yes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Dan ben je in een plaats waar je normaal nooit komt, dus je weet niet welke frituurzaken/tenten te vertrouwen zijn.
Op goed geluk loop je zo'n tent binnen, je koopt een portie van de goudgele staafjes met mayo![]()
Zijn ze godverdomme niet lang genoeg gebakken, en dus kenkerslap![]()
![]()
![]()
![]()
GADVERDAMME WAT HAAT IK DAT![]()
Klacht: sladderige friet/patat
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
Yes!![]()
TS vind ook dat het friet is want hij typt friet als eerst!
Yes!
Ik zie een 'opportunity'quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Titus-Pullo het volgende:
Hier in Finland hebben ze geen friettenten zelfs
beweer nu nog maar eens dat je niet uit rotterdam komtquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Je moet gewoon naar de Verhage of Bram Ladage gaan. Die hebben superlekkere patat/friet!
Ik heb er ook al serieus over nagedacht om hier gewoon in helsinki een nederlandse friettent te openenquote:
Daar hebben ze gelukkig alleen patatzaken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Titus-Pullo het volgende:
Hier in Finland hebben ze geen friettenten zelfs
titus pullo patat- of frietsanenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus over nagedacht om hier gewoon in helsinki een nederlandse friettent te openen
In New York zit er geloof ik een die draait als een tierelier
Is in New York een wat duurder en luxe restaurant, van een Nederlander, dat als voorgerecht voor iets van 18 dollar een kroket op de kaart heeft staan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus over nagedacht om hier gewoon in helsinki een nederlandse friettent te openen
In New York zit er geloof ik een die draait als een tierelier
satehquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
patat/friet dien je te eten in de dikke vorm en dan goed doorbakken en voorzien van een zalf mengsel van mayo(fritessaus mag ook) en pindasaus(ja pindasaus, satehsaus is echt iets anders proleten) en geen ui
ja onderontwikkelde proleet sateh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |