Yes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Dan ben je in een plaats waar je normaal nooit komt, dus je weet niet welke frituurzaken/tenten te vertrouwen zijn.
Op goed geluk loop je zo'n tent binnen, je koopt een portie van de goudgele staafjes met mayo![]()
Zijn ze godverdomme niet lang genoeg gebakken, en dus kenkerslap![]()
![]()
![]()
![]()
GADVERDAMME WAT HAAT IK DAT![]()
Klacht: sladderige friet/patat
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
Yes!![]()
TS vind ook dat het friet is want hij typt friet als eerst!
Yes!
Ik zie een 'opportunity'quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Titus-Pullo het volgende:
Hier in Finland hebben ze geen friettenten zelfs
beweer nu nog maar eens dat je niet uit rotterdam komtquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Je moet gewoon naar de Verhage of Bram Ladage gaan. Die hebben superlekkere patat/friet!
Ik heb er ook al serieus over nagedacht om hier gewoon in helsinki een nederlandse friettent te openenquote:
Daar hebben ze gelukkig alleen patatzaken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Titus-Pullo het volgende:
Hier in Finland hebben ze geen friettenten zelfs
titus pullo patat- of frietsanenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus over nagedacht om hier gewoon in helsinki een nederlandse friettent te openen
In New York zit er geloof ik een die draait als een tierelier
Is in New York een wat duurder en luxe restaurant, van een Nederlander, dat als voorgerecht voor iets van 18 dollar een kroket op de kaart heeft staan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus over nagedacht om hier gewoon in helsinki een nederlandse friettent te openen
In New York zit er geloof ik een die draait als een tierelier
satehquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
patat/friet dien je te eten in de dikke vorm en dan goed doorbakken en voorzien van een zalf mengsel van mayo(fritessaus mag ook) en pindasaus(ja pindasaus, satehsaus is echt iets anders proleten) en geen ui
ja onderontwikkelde proleet sateh jaquote:
sateh mag ookquote:
in jouw bekrompen wereldje wel jaquote:
ok dan noem ik het voortaan wel satoi als we toch namen gaan verzinnen. -edit-.quote:
Titus Pullo - dat wordt de naam van mijn friettentquote:
er is niks verzonnen aan, garnaalbreinquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ok dan noem ik het voortaan wel satoi als we toch namen gaan verzinnen. dikke kankerdebiel.
het is gewoon fout, ok? ik kan jou ook wel pezou noemen, maar dat wil niet zeggen dat je zo heet. snap je dat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is niks verzonnen aan, garnaalbrein
en houd eens op met dat kanker gescheld wil je, het laat alleen maar zien dat je dom bent
het is niet eens out, jij ongelofelijke domme schoenzoolquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
het is gewoon fout, ok? ik kan jou ook wel pezou noemen, maar dat wil niet zeggen dat je zo heet. snap je dat?
Nee maar het is wel fout, kankermongool. De enige correcte spelling in het Nederlands is saté. En ik geloof dat je Nederlands probeert te typen toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is niet eens out, jij ongelofelijke domme schoenzool_!
echt het is ongelofelijk hoe dom jij bent, hou op met typen,schakel je pc uit, doe iets maar reageer aub niet, je bent te lachwekkendquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee maar het is wel fout, kankermongool. De enige correcte spelling in het Nederlands is saté. En ik geloof dat je Nederlands probeert te typen toch?
Dikke kankerkop weet nogmaals niks terug te zeggen. Bravo, mongool. Ga eens kijken in een woordenboek ipv je goedkope blikjes schijtbier te drinken en dit soort achterlijke reacties te posten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt het is ongelofelijk hoe dom jij bent, hou op met typen,schakel je pc uit, doe iets maar niet mee reageren je bent te lachwekkend![]()
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=sateh&meta=&btnG=Google+zoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dikke kankerkop weet nogmaals niks terug te zeggen. Bravo, mongool. Ga eens kijken in een woordenboek ipv je goedkope blikjes schijtbier te drinken en dit soort achterlijke reacties te posten.
Haha, meneer denkt omdat er een paar google hits zijn dat ie de juiste spelling heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=sateh&meta=&btnG=Google+zoeken
doe eens klikken simpel zieltje_!
waarom zou ik een woordenboek kijken als ik vind en meerdere met mij dat sateh net zo goed kan en mag? nou?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Haha, meneer denkt omdat er een paar wikipedia hits zijn dat ie de juiste spelling heeft.
KIJK IN HET WOORDENBOEK MONGOOL
online, want ik weet dat je er geen in je kast hebt staan, sukkel.
Inderdaad, Saté met patat? kom op zeg!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
KAPPEN MET DIE SATE DISCUSSIE!
sorry maar het bleef maar komenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:46 schreef Titus-Pullo het volgende:
Godverdomme, stop eens met mijn kwaliteitstopic te vergallen
Niet gaan zeiken over patat/friet want dan knikker ik je eruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry maar het bleef maar komen![]()
maar als je een snackbar opent in helsinki dan kom ik zeker langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |