Ik was al minuten op eerlijk gezegd. Was al naar beneden gelopen en naar het toilet geweest en al. Beetje vreemd maar ik gok idd op een lage bloeddruk.quote:Op maandag 13 april 2009 10:02 schreef Nijna het volgende:
Misschien wat lage bloeddruk rock...
Ik ga als ik uit bed ga altijd even zitten op de bedrand voor ik ga staan, anders wordt het geheid zwart voor mn ogen. Hou het even in de gaten, als je het niet vertrouwt de vk maar even bellen...
Collega van mij doet dat ook, en ik vind het wel erg leuk klinkenquote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
We spreken z'n naam wel op z'n nederlands uit.
ik vergeet meestal mn handen te wassen ernaquote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef innepin het volgende:
Nummer zoveel, wat een schatje!![]()
Rocka, doe es niet van die enge dingen![]()
Huup, ik heb 't ook gebruikt en 't pakt prima lees: vlekken omdat ik het nooit netjes egaal verspreid. Had er eerlijk gezegd niet bij stil gestaan dat dat ook al niet zou mogen
Mja, ik heb toevallig vorige week vrijdag mijn haren laten verven bij de kapper....wist ik veel dat ik zwanger wasquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vergeet meestal mn handen te wassen ernavan die fijne bruine handpalmen enzo
![]()
mja ik was er vanuit gegaan dat het wel gewoon gebruikt zou kunnen worden verder maar ik vroeg me af of het idd kan verkleuren ofzo, ik hoor ook wel eens dat haarverf qua kleur anders uit kan pakken dan normaal door je hormonen.
Bluh morgen naar vk en 's middags weer echo en ik ben stiekem toch alweer zenuwachtig
Hihi niet dusquote:Op maandag 13 april 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, AE! Ik had echt het idee dat jij het geslacht wel wilde weten. Wie zal er eigenlijk bij je bevalling aanwezig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |