Het middenveld en de verdediging lopen goed de laatste tijd, dus het is een beetje lastig om hem dan ergens in te passen.quote:
Never change a winniing team, ooit van gehoord?!quote:
Gedurfd? Zo spelen ze al sinds Lodeweges het overnam. Geen enkele verrassing. Dit was overal de verwachte opstelling (ook van Ajax). Met Sulejmani en Jantje wel een goede bank bij Ajax. Hopelijk is Micky een beetje gretig.quote:Op zondag 19 april 2009 14:01 schreef Chadi het volgende:
Gedurfde opstelling van PSV.
Ajax kan op links gebruik maken van Culina
In het duel Culina vs Suarez liggen behoorlijk wat mogelijkheden ja.quote:Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef Emimich het volgende:
Zou wel tactisch interessant zijn als van Basten ervoor zou kiezen om met Suarez van links en Emanuelson van rechts te beginnen. Ik wil Culina wel in de directe mandekking tegen Suarez zien komen.
Helaas staat Pieters er niet in, die hielp toen ook een handje meequote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef RayMania het volgende:
Dat Sulejmani precies hetzelfde mag doen zoals in de thuiswedstrijd. En Leonardo ook.
Het is pas om half 5..quote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef Siniti het volgende:
Heeft er iemand een stream gevonden?
Die buitenspelgoal was inderdaad wel puik.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef RayMania het volgende:
Dat Sulejmani precies hetzelfde mag doen zoals in de thuiswedstrijd. En Leonardo ook.
Anita heeft het erg goed gedaan de laatste tijd, geen enkele reden om die eruit te halen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind Vertonghen toch echt veel te goed om op de bank te houden. Had van mij wel ipv Anita gemogen.
Ze zijn na een uur dus nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 19 april 2009 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Brechet, Salcido; Mendez, Simons; Dzsudzsák, Afellay, Amrabat; Toivonen
Ajax: Vermeer; Van Der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Anita, Aisatti; Suarez, Cvitanich, Emanuelson
ik dacht al ik mis wat bij Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
Best mogelijke opstelling op dit moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
ik zie ajax wel winnen met een nulletje of 3![]()
als ze afellay gewoon uitschakelen zit het wel goed
quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Hup Ajax![]()
Ik wil dat het feestje in Alkmaar nog even wordt uitgesteld.
Je wilt gewoon PSV zien verliezen, vuillakquote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Hup Ajax![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Hup Ajax![]()
Neh.. Gaat me nu puur om AZ.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wilt gewoon PSV zien verliezen, vuillak
PSV zie je al vaak genoeg verliezenquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wilt gewoon PSV zien verliezen, vuillak
quote:
SIMPLY THE BEST, DE ARROGANTIEquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee dat nummer van Tina Turner wat erop volgt maakt het nou niet bepaald beter
in 1ste instantie niet maar ze zijn er welquote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Mochten geen ajaxsupporters bij deze wedstrijd toch?
Gelukkig is EL stuk, dan maar Radio 1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |