Ja dat hielp de vorige keer ookquote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daarom, zaterdag met z'n alle Maasgebouw. De schoonmaak is nog niet voorbij.
De kracht van het Legioen is groter dan dat jij denkt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dat hielp de vorige keer ookBosz ging weg ivm Verbeek, niet om die 30 pubers voor het maasgebouw
Ja die jagen alles weg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De kracht van het Legioen is groter dan dat jij denkt.
Dat hoor ik elke keer en nooit laten jullie het eens zien. Zelfs bij Ajax hebben we het bestuur weggekregenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De kracht van het Legioen is groter dan dat jij denkt.
Aardige speler, ik elk geval beter dan Lucius en Greene natuurlijk. Nu Velthuizen nog halen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
NEC-rechtsback Dani Fernandez heeft met Feyenoord op hoofdlijnen overeenstemming bereikt over een transfer. De Spanjaard gaat voor drie jaar tekenen in Rotterdam. De Oekraïense voetbalmakelaar Dmitri Selyuk, die de transferrechten van Dani in bezit heeft, was aanwezig bij Feyenoord-Heracles en onderhandelde over een transfer van de door de nieuwe trainer Mario Been gewenste aankoop. ,,Het ziet er goed uit. Ik verwacht dat we op korte termijn ook de laatste zaken afronden, zodat het contract getekend kan worden", aldus Selyuk.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat hoor ik elke keer en nooit laten jullie het eens zien. Zelfs bij Ajax hebben we het bestuur weggekregen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat hoor ik elke keer en nooit laten jullie het eens zien. Zelfs bij Ajax hebben we het bestuur weggekregen
Nee dat zeg ik niet. Maar ik roep ook geen dingen over hoe krachtig onze achterban is en zo. Wanneer "het legioen" nou echt doorslaggevend was in welke situatie dan ook dan was het geloofwaardig. Helaas heeft het grootste deel van de aanhang zich weten neer te leggen bij de situatiequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:25 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze dan ook helemaal geweldig.
Geef mij 1 voorbeeld van dit seizoen, of gaat inhoudelijk reageren niet lukken?quote:
Als het voltallige publiek wekelijks pro Petertje Bosz liedjes had gezongen en veren in zijn reet hadden gestoken dan had hij er nu nog steeds gezeten. Of denk je dat hij dan opgestapt was? Dacht het niet hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geef mij 1 voorbeeld van dit seizoen, of gaat inhoudelijk reageren niet lukken?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het voltallige publiek wekelijks pro Petertje Bosz liedjes had gezongen en veren in zijn reet hadden gestoken dan had hij er nu nog steeds gezeten. Of denk je dat hij dan opgestapt was? Dacht het net hoor.
En het geval van de Herik. Maar dat telt niet mee volgens jou want dat was niet dit seizoen.
Guddequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Gaat het nu om bestuur of spel op het veld?
Inderdaad, zal nog eens mee gaan naar een vrijgezellenfeest in 020quote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een typische neus dus, gaat zonder blikken of blozen in de Kuip zitten. Ik zou overslaan, al was het m'n broer.
Ben totaal niet onder de indruk van hem, en ik zie hem toch wel wat vaker dan de gemiddelde Feyenoorder denk ik. Kan wel heel aardig meevoetballen en het is (uiteraard) beter dan wat we nu hebben rondlopen. Als het niet te veel kost is het wel een aardige aankoop denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dani dus toch schijnbaar rond met Feyenoord.
Feyenoord zal op dit moment ook geen toppers aan kunnen trekken.quote:
Of dat ze volgend seizoen vertrouwen willen geven aan Been en Beenhakker. Ik vind het wel netjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef Ritmo het volgende:
Idioot dat er zo snel dit jaar al zoveel seizoenskaarten zijn verkocht voor komend seizoen, nu denken ze straks dat iedereen nog tevreden is ook.
Ik zie niet in waarom niet als het rondkomt met de investeerders. Hopelijk kan die judas nog wat leuks uit de hoge hoed toveren, heeft in het verleden wel bewezen daar de juiste man voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
Feyenoord zal op dit moment ook geen toppers aan kunnen trekken.
Daarom zeg ik ook op dit moment, omdat het nog steeds niet rond is met de inversteerders.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet als het rondkomt met de investeerders. Hopelijk kan die judas nog wat leuks uit de hoge hoed toveren, heeft in het verleden wel bewezen daar de juiste man voor te zijn.
Alleen daarom al zouden die investeerders welkom zijn, maar ik ben er bang voor. Ze zullen zelf die hond uit moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Kopbal het volgende:
1 van de eisen van de investeerders is dus dat Gudde oprot ivm het hele De Guzman-verhaal volgens de snor, lijkt me een goede zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |