Ach, lekker boeiend. Als Feyenoord 5e ofzo stond had het wel een dilemma geweest, dan zouden we immers nog concurrenten zijn. Dat is nu lang het geval niet. 3-0, hattrickje van De Kaay, daar teken ik voorquote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb idd geen zin in Ajacieden die ons hier komen feliciteren.
Die speelt ergens in Brazilië. Ik zei natuurlijk niet dat elke speler beter is gaan spelen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het dan met het oogappeltje Magrao van onze Steef?
Alsof de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord iets met concurrentie op sportief vlak te maken heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend. Als Feyenoord 5e ofzo stond had het wel een dilemma geweest, dan zouden we immers nog concurrenten zijn. Dat is nu lang het geval niet. 3-0, hattrickje van De Kaay, daar teken ik voor.
Hoezo niet? Denk je echt dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax even groot geweest was als Feyenoord tientallen jaren in de middenmoot gespeeld zou hebben? Als Feyenoord en Ajax om dezelfde prijzen strijden is de rivaliteit toch wel een stukje erger dan nu lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord iets met concurrentie op sportief vlak te maken heeft.
Nee ok maar de rivaliteit blijft groot, wanneer ze samen om prijzen strijden wordt dat nog groter idd. Maar ook zonder die strijd blijft de haat er wel.quote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Denk je echt dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax even groot geweest was als Feyenoord tientallen jaren in de middenmoot gespeeld zou hebben? Als Feyenoord en Ajax om dezelfde prijzen strijden is de rivaliteit toch wel een stukje erger dan nu lijkt me.
In dit geval wel ja, aangezien hij de transfer om zeep heeft geholpen.quote:
Inderdaad, maar wat moeten ze anders.quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind het nog triester dat Feyenoord dan reageert in de VI met dat er helemaal geen sprake was van een bod.
Je doelt op die fictieve transfer naar Man City?quote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
In dit geval wel ja, aangezien hij de transfer om zeep heeft geholpen.
Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hadden in 1 klap de helft van onze schulden kwijt kunnen zijn.
Gudde vond ¤1 miljoen voor de makelaar teveel en daarom wilde hij De Guzman niet verkopen aan City. Oerdom natuurlijk, ¤14 miljoen is voor Feyenoord een godsvermogen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Je doelt op die fictieve transfer naar Man City?
[..]
Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.
Volgens JD (interview met de Guzman in de VI deze week) was De Guzman persoonlijk rond met Man City. Dan is er dus niet meer sprake van fictief.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman heeft zelf aangegeven dat hij persoonlijk al rond was met Man C. Dan kun je er vanuit gaan dat ze ook een bod bij Feyenoord neer hebben gelegd.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorige jaar kon je 14 mil voor hem vangen.quote:Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.
Niet fictief dus. De Guzman was rond met City en er was een bod van ¤14 miljoen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |