Ach, lekker boeiend. Als Feyenoord 5e ofzo stond had het wel een dilemma geweest, dan zouden we immers nog concurrenten zijn. Dat is nu lang het geval niet. 3-0, hattrickje van De Kaay, daar teken ik voorquote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb idd geen zin in Ajacieden die ons hier komen feliciteren.
Die speelt ergens in Brazilië. Ik zei natuurlijk niet dat elke speler beter is gaan spelen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het dan met het oogappeltje Magrao van onze Steef?
Alsof de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord iets met concurrentie op sportief vlak te maken heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend. Als Feyenoord 5e ofzo stond had het wel een dilemma geweest, dan zouden we immers nog concurrenten zijn. Dat is nu lang het geval niet. 3-0, hattrickje van De Kaay, daar teken ik voor.
Hoezo niet? Denk je echt dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax even groot geweest was als Feyenoord tientallen jaren in de middenmoot gespeeld zou hebben? Als Feyenoord en Ajax om dezelfde prijzen strijden is de rivaliteit toch wel een stukje erger dan nu lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord iets met concurrentie op sportief vlak te maken heeft.
Nee ok maar de rivaliteit blijft groot, wanneer ze samen om prijzen strijden wordt dat nog groter idd. Maar ook zonder die strijd blijft de haat er wel.quote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Denk je echt dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax even groot geweest was als Feyenoord tientallen jaren in de middenmoot gespeeld zou hebben? Als Feyenoord en Ajax om dezelfde prijzen strijden is de rivaliteit toch wel een stukje erger dan nu lijkt me.
In dit geval wel ja, aangezien hij de transfer om zeep heeft geholpen.quote:
Inderdaad, maar wat moeten ze anders.quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind het nog triester dat Feyenoord dan reageert in de VI met dat er helemaal geen sprake was van een bod.
Je doelt op die fictieve transfer naar Man City?quote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
In dit geval wel ja, aangezien hij de transfer om zeep heeft geholpen.
Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hadden in 1 klap de helft van onze schulden kwijt kunnen zijn.
Gudde vond ¤1 miljoen voor de makelaar teveel en daarom wilde hij De Guzman niet verkopen aan City. Oerdom natuurlijk, ¤14 miljoen is voor Feyenoord een godsvermogen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Je doelt op die fictieve transfer naar Man City?
[..]
Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.
Volgens JD (interview met de Guzman in de VI deze week) was De Guzman persoonlijk rond met Man City. Dan is er dus niet meer sprake van fictief.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman heeft zelf aangegeven dat hij persoonlijk al rond was met Man C. Dan kun je er vanuit gaan dat ze ook een bod bij Feyenoord neer hebben gelegd.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorige jaar kon je 14 mil voor hem vangen.quote:Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.
Niet fictief dus. De Guzman was rond met City en er was een bod van ¤14 miljoen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Dat zal wel meevallen. Zo bijzonder blijf ik De Guzman niet vinden. Maar hij wilde zelf niet bijtekenen en Feijenoord zit niet echt in de situatie dat ze hem gouden bergen kunnen beloven. Vrij vervelend dat hij daardoor transfervrij gaat vertrekken.
jawel daarom moesten ze zo snel beslissen. Feyenoord zei nee en toen namen ze maar wright philipsquote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
dat de guzman naar city wil![]()
ga tenminste naar een mooie club. je verdient wel miljoenen daar, maar ze hebben daar zoveel geld dat als je het niet goed doet, je gewoon op de tribune zit omdat er een beter speler is gekocht. ga dan naar arsenal ofzo.
en vogens mij waren de rijke arabieren toen nog niet aan de macht daar.
Wat de neuk heeft De Guzman te zoeken bij Arsenal?quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
dat de guzman naar city wil![]()
ga tenminste naar een mooie club. je verdient wel miljoenen daar, maar ze hebben daar zoveel geld dat als je het niet goed doet, je gewoon op de tribune zit omdat er een beter speler is gekocht. ga dan naar arsenal ofzo.
en volgens mij waren de rijke arabieren toen nog niet aan de macht daar. maar dat terzijde.
arsenal was (is?) ook geinteresseerdquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft De Guzman te zoeken bij Arsenal?
Lekker boeiend toch als hij bij City zou verzuipen, zolang je die 14 miljoen maar hebt. Ik bedoel ik krijg niet bepaald de indruk dat De Guzman zo geliefd en waardevol was voor het elftal.
Engelse tabloids.quote:
Hij heeft het niet tegen gehouden, hij heeft het alleen dom en onhandig gespeeld waardoor City afhaakte. De kritiek van de investeerders en RVC is dan ook dat hij het wereldje niet kent, en die kritiek is meer dan terecht. Als Feyenoord De Guzman had verkocht, hadden ze de salarissen kunnen betalen en was er misschien ¤1 of ¤2 miljoen voor transfers beschikbaar geweest.quote:Op maandag 13 april 2009 23:20 schreef Rots het volgende:
Geen VI gekeken, maar Gudde heeft dus de transfer van de Guzman tegengehouden? Wat een ongelofelijke mongool, en dan ook nog ontkennen dat er een bod is geweest van Man City..
Gudde.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef Rots het volgende:
Ik hoop gewoon op het wonder dat de Guzman verkocht wordt van de zomer, maar die kans schat ik niet zo groot in.
De Guzman zei in een interview met de VI ook dat hij vond dat de situatie bij Feyenoord zijn ontwikkeling heeft tegen gehouden omdat hij nooit in een lekker draaiend elftal heeft kunnen spelen. Na die opmerking is de kans op bijtekenen gewoon 0,0%.quote:Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef Rots het volgende:
Arsenal, samen met alle topclubs, zullen inderdaad wel geïnteresseerd raken voor de Guzman nu hij transfervrij wegloopt volgend jaar. Er was geen interesse van Arsenal vorig jaar hoor.
Ik hoop gewoon op het wonder dat de Guzman bijtekent bij Feyenoord, maar die kans schat ik nu helemaal nihil in.
Het verhaal was toch dat ze dachten meer geld te kunnen vangen voor de Guzman en een hoger bod hadden verwacht?quote:Op maandag 13 april 2009 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet tegen gehouden, hij heeft het alleen dom en onhandig gespeeld waardoor City afhaakte. De kritiek van de investeerders en RVC is dan ook dat hij het wereldje niet kent, en die kritiek is meer dan terecht. Als Feyenoord De Guzman had verkocht, hadden ze de salarissen kunnen betalen en was er misschien ¤1 of ¤2 miljoen voor transfers beschikbaar geweest.
En Ajax verkoopt elke middelmatige voetballer die een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld zo voor ¤10 miljoen of meer. Pffquote:Op maandag 13 april 2009 23:42 schreef buddyb het volgende:
van persie voor 4 miljoen verkocht of zelfs minder
de guzman gratis de deur uit
toch je twee grootste talenten van de afgelopen jaren
feyenoord
Inderdaad. Aangezien Gudde nog wel kan praten zonder te kwijlen, vermoed ik dat hij ook meteen ja had gezegd, als hij had geweten dat ze de salarissen niet zouden kunnen betalen. Ik krijg sterk de indruk dat Gudde niet eens wist hoe de financiële vork in de steel stak, wat nog maar weer eens aantoont dat hij totaal ongeschikt is. Gudde, c'est passé.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Rots het volgende:
[..]
Het verhaal was toch dat ze dachten meer geld te kunnen vangen voor de Guzman en een hoger bod hadden verwacht?
Zeker als je weet dat Feyenoord de salarissen niet kan betalen volgend jaar zeg je toch meteen ja tegen die 14 miljoen?
quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daarom, zaterdag met z'n alle Maasgebouw. De schoonmaak is nog niet voorbij.
Hij wordt echt steeds beter. Als hij nou ook nog beter leert afronden zou hij een type Messi voor ons kunnen wordenquote:
1. De Guzman zei in een interview met VI dat hij persoonlijk rond was met City.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:35 schreef Juk het volgende:
1. Wie zegt dat alles wat die gek roept waar is.
2. Ik dacht dat de Guzman nog een jaar een contract had?
Jij staat vooraan mag ik hopen?!quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
gaan we weerquote:Op maandag 13 april 2009 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
En Ajax verkoopt elke middelmatige voetballer die een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld zo voor ¤10 miljoen of meer. Pff.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor een club in geldnood is het altijd noodzaak om spelers die nog wat waard zijn te verkopen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:26 schreef buddyb het volgende:
voor feyenoord was het wel beter geweest om hem te verkopen.
Gudde hoort dat ook eigenlijk helemaal niet te doen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet tegen gehouden, hij heeft het alleen dom en onhandig gespeeld waardoor City afhaakte. De kritiek van de investeerders en RVC is dan ook dat hij het wereldje niet kent, en die kritiek is meer dan terecht. Als Feyenoord De Guzman had verkocht, hadden ze de salarissen kunnen betalen en was er misschien ¤1 of ¤2 miljoen voor transfers beschikbaar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |