www.deathclock.comquote:Op maandag 13 april 2009 00:01 schreef TBY het volgende:
Even ter verduidelijking: je stuurt een smsje met je naam en dan krijg je de datum terug gestuurd wanneer je dood gaat...
Jij zet laag in?!quote:Op maandag 13 april 2009 00:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik denk dat er wel 12jarigen zijn die daadwerkelijk zo zwakzinnig zijn dat ze die dingen bestellen, zolang je het zelf maar niet doet toch?
omdat jij geen klacht hebt ingedoent bij de rccquote:Op maandag 13 april 2009 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af waarom de reclame code commissie hier niets aan doet?
Bron?quote:Op maandag 13 april 2009 01:18 schreef Bredewout92 het volgende:
Per reclame komen er zo'n 3000 smsjes binnen.
Verdullemen, zit ik heel die formulier in te vullen van een goeie vriend van me, weet ik nog niet wanneer ie dood gaat..kost weer geld..quote:Op maandag 13 april 2009 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
hier wordt het nog berekend door allerlij factoren:
http://www.wanneergaikdood.nl/
quote:Op maandag 13 april 2009 01:34 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Mijzelf. Ik verzin statistieken ter plekken zodat mijn argumenten sterker overkomen
Daarom snap je hoe dat gaatquote:Op maandag 13 april 2009 05:37 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Verdullemen, zit ik heel die formulier in te vullen van een goeie vriend van me, weet ik nog niet wanneer ie dood gaat..kost weer geld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |