Deel drie vind ik ook minder leuk dan de eerste tweequote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben volgens mij één van de weinigen die totaal niet kan lachen om Charlie the Unicorn
Du hast recht!quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef MaJo het volgende:
Kom op jongens, wakker wordenhet is weer een mooie dag
Leuke projectquote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-thuisbrouwerij.html
Gelul. Het is vrij lastig(vanwege de temperatuur) maar het is zeker wel te doen.quote:Het is voor een amateurbrouwer technisch niet mogelijk om pils te brouwen.
Nogmaals gelul. Van bier KUN je niet ziek wordenquote:Met het gemiddelde hygiëne niveau van studenten voorzie ik een hoop vergiftigingen onder studenten.
...en het gekookt werd omdat het bier anders niet te drinken was. Ik denk dat als je van ongekookt cholerawater bier maakt, je er wel degelijk ziek van kan worden. Maar dat soort water komt niet hier uit de kraan.quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke project
Even wat quotejes:
[..]
Gelul. Het is vrij lastig(vanwege de temperatuur) maar het is zeker wel te doen.
[..]
Nogmaals gelul. Van bier KUN je niet ziek worden
Sterker nog, dé reden dat het hier zo enorm populair geworden is, is omdat ze in de middeleeuwen wel móesten brouwen omdat gewoon water hardstikke smerig/ziek was.
Nou, dat koken is (voor mij) zo vanzelfsprekend dat ik dat niet eens gezegd hebquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
...en het gekookt werd omdat het bier anders niet te drinken was. Ik denk dat als je van ongekookt cholerawater bier maakt, je er wel degelijk ziek van kan worden. Maar dat soort water komt niet hier uit de kraan.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.quote:
Ik loldequote:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef MaJo het volgende:
Kom op jongens, wakker wordenhet is weer een mooie dag
quote:Op maandag 13 april 2009 03:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen slaapt zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |