Ik snap niet dat ze El Hamdaoui niet hebben uitgenodigd. Hij is de topscorer en bovenal nuchter daar hij geen druppel alcohol drinkt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ wordt kampioen en ze kunnen niemand beters vinden dan Ton Boot?
denk het welquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar is Jack van Gelder ?
Nog aan het huilen na het debacle vanmiddag ? (6-2)
Aan het jagenquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
en zijn club AFC heeft ook al gelijk gespeeld wat een pech heeft die Jack tochquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Een mening heeft die idd wel. Maar wát voor mening....quote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef snowgoon het volgende:
Boot is oke. Was ook een keer te gast bij Mart in de avondettappe. Interessante man met goede verhalen.
Hij zal ook wel een mening hebben waarom AZ niet kon winnen gister.
Nee, hij had gewoon gelijk. Die Boot loopt stom te ouwehoeren.quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Lomperd Youri snapt het weer eens niet.²
Wolf in schaapsklerenquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa gun ik dan weer helemaal niks. Oplichter en een uitzuiger die heel veel mensen financieel de afgrond in heeft geduwd.
Tom mag ook kiezenquote:
Met die centjes kan ie straks toch weer nieuwe spelers aantrekkenquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa gun ik dan weer helemaal niks. Oplichter en een uitzuiger die heel veel mensen financieel de afgrond in heeft geduwd.
Goed dat Hugo dat ook nog even erbij zegtquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik snap het punt wel van Youri, maar je kunt je onvrede ook na de wedstrijd uiten, tijdens de wedstrijd ben je als team bezig, kijk maar naar hoe El Hamdaoui eruit ging, hij is een topper en een teamplayer.quote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon gelijk. Die Boot loopt stom te ouwehoeren.
slecht verdedigen, Mickey Mouse niveauquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef golfer het volgende:
Egbers kent de geschiedenis van LFC niet zo goed en vindt dit 1 van de beste wedstrijden?
Rijk worden over de rug van de domme mensenquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Goed dat Hugo dat ook nog even erbij zegtAl is het natuurlijk ook wel eigen verantwoordelijkheid, mensen kiezen bewust voor zo'n lening etc. maar dat is een andere discussie.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef cultheld het volgende:
Wel een redelijke voetballer. Dat zeiden ze vroeger over jou, Youri; Afellay is tientallen klassen beter dan jij ooit geweest bent.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef StevenJurrien het volgende:
AZ supporters... heren: de mannen die je nu op tv ziet waren tot 3 jaar terug ajax supporters.
gloriehunters noem ik het
Helemaal niet. Boot lult alleen maar onzin. Waarom zit hij uberhaupt bij een voetbalprogramma?quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
Boot heeft wel een punt. Iedereen kan politiek correct zijn in een interview, maar op het veld zelf komt je ware aard naar boven.
Dat is een beetje krom dudequote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
net als die 40.000 extra supporters van Ajax sinds de overstap van de Meer naar de Arena bedoel je?
Dat hebben de heren van de NOS niet gezien die kijken geen RTL alleen naar VI op maandag ( die zullen het denk ik nog wel ff onder de aandacht brengenquote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Neem trouwens wel aan dat deze actie nog even uitgelicht wordt:
[ afbeelding ]
Van Persie was wel een groter talent dan Affelay.quote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op zeg, Wenger haalde zelfs van Persie.²
ze worden nog gehuldigd.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk wel sad, als Ajax of Feyenoord kampioen wordt staan er honderduizend in de stad. Bij Feyenoord bezoeken volgens mij nog meer mensen de open dag dan het kampioensfeest van AZ.
vraag ik me ook af.quote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Helemaal niet. Boot lult alleen maar onzin. Waarom zit hij uberhaupt bij een voetbalprogramma?
Waarom deed hij dit eigenlijk?quote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Neem trouwens wel aan dat deze actie nog even uitgelicht wordt:
[ afbeelding ]
En van het Oosterpark naar de Euroborg dan ?quote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
net als die 40.000 extra supporters van Ajax sinds de overstap van de Meer naar de Arena bedoel je?
Idd, veel groter.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Van Persie was wel een groter talent dan Affelay.
Ik wist niet dat er 60.000 man in de Arena kondenquote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Meer was te klein voor het aantal supporters geworden.....quote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Over heel NL zitten ajax supporters.quote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
2004, 15.000 man op het leidseplein bij de huldiging van Ajax, valt ook wel mee dus. 30.000 bij de bekerwinst van Feyenoord afgelopen jaar. Das al wat meer. Honderdduizend is dus wat overdreven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk wel sad, als Ajax of Feyenoord kampioen wordt staan er honderduizend in de stad. Bij Feyenoord bezoeken volgens mij nog meer mensen de open dag dan het kampioensfeest van AZ.
Alkmaarderhout toch ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De Meer was te klein voor het aantal supporters geworden.....
Was een camera van de NOSquote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat hebben de heren van de NOS niet gezien die kijken geen RTL alleen naar VI op maandag ( die zullen het denk ik nog wel ff onder de aandacht brengen)
Als ie is uitgebreid welquote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er 60.000 man in de Arena konden
Alkmaar is nu eenmaal een kleinere stad, dus waarom is het sad? relatief gezien leeft het in die stad net zo als in Rotterdam om Amsterdam. Misschien nog wel meer omdat het specialer is voor AZ dan voor Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef TC03 het volgende:
Hij heeft verstand van zaken. Misschien niet direct van voetbal, maar wel van bijvoorbeeld teambuilding.quote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Helemaal niet. Boot lult alleen maar onzin. Waarom zit hij uberhaupt bij een voetbalprogramma?
Precies hetzelfde, allemaal gloryhunters.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En van het Oosterpark naar de Euroborg dan ?
in de arenaquote:
Ik ken er wel een paar hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef StevenJurrien het volgende:
Hier in Brabant hebben we geen AZ supporters hoor.
proppen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er 60.000 man in de Arena konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |