Nee, hij had gewoon gelijk. Die Boot loopt stom te ouwehoeren.quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Lomperd Youri snapt het weer eens niet.²
Wolf in schaapsklerenquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa gun ik dan weer helemaal niks. Oplichter en een uitzuiger die heel veel mensen financieel de afgrond in heeft geduwd.
Tom mag ook kiezenquote:
Met die centjes kan ie straks toch weer nieuwe spelers aantrekkenquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa gun ik dan weer helemaal niks. Oplichter en een uitzuiger die heel veel mensen financieel de afgrond in heeft geduwd.
Goed dat Hugo dat ook nog even erbij zegtquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik snap het punt wel van Youri, maar je kunt je onvrede ook na de wedstrijd uiten, tijdens de wedstrijd ben je als team bezig, kijk maar naar hoe El Hamdaoui eruit ging, hij is een topper en een teamplayer.quote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon gelijk. Die Boot loopt stom te ouwehoeren.
slecht verdedigen, Mickey Mouse niveauquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef golfer het volgende:
Egbers kent de geschiedenis van LFC niet zo goed en vindt dit 1 van de beste wedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |