Studio Voetbal 12 aprilquote:Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef NoizEkick het volgende:
Is het trouwens nou echt onmogelijk om Studio Voetbal terug te kijken? Ik kan het nergens vinden, behalve dan afleveringen van tot eind vorig jaar.
Ah, bedankt man.quote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Studio Voetbal 12 april
De uitzending staat meestal pas rond 4'en online.
LOL, inderdaad. Vroeger gebruikte hij vaak het woord "stukje". Had hij bijna wel in elke zin, daar is hij gelukkig mee gestopt.quote:Op maandag 13 april 2009 15:39 schreef Twerk het volgende:
Ik kan me serieus nooit 1 zin herinneren de dag erna van Koeman. Damn, wat is die gozer oppervlakkig...
Dat klopt. "We misten denk ik een stukje scherpte in de openingsfase".quote:Op maandag 13 april 2009 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, inderdaad. Vroeger gebruikte hij vaak het woord "stukje". Had hij bijna wel in elke zin, daar is hij gelukkig mee gestopt.²
1 van de beste en meest gedreven coaches ter wereld.quote:
ik vind hem altijd wel zinnige dingen zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:39 schreef Twerk het volgende:
Ook zo'n vreselijk eitje die Ton Boot.
Dat vind ik zo'n saaie zelfingenomen gast, lijkt me niks aan deze uitzendingquote:Op zondag 19 april 2009 16:29 schreef borisz het volgende:
Ton Boot als gast vanavond.
De mentaliteit van Ajax zal nu wel uitgebreid ter sprake komen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:29 schreef borisz het volgende:
Ton Boot als gast vanavond.
Geen problemen mee overigens.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De mentaliteit van Ajax zal nu wel uitgebreid ter sprake komen.
quote:
quote:
Je eet je schaap wel erg laat op de avond?quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
We gaan er weer eens lekker voor zitten, met het bord op schoot,
Nee, lekkere kipsaté, vrouwtje komt zo brengen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je eet je schaap wel erg laat op de avond?
dat tie dan lekker op de woensdagmiddag op de regionale zender van Groningen komt ouwehoeren. niet op de zondagavond bij een VOETBAL programma:Squote:Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Te gek, Ton Bootte gast! De coach die Groningen na 22 jaar weer het kampioenschap basketbal wist te bezorgen. Bijzondere vent die Ton Boot
.
Ajax is toch geen kampioen geworden ?quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef StevenJurrien het volgende:
Studio Basketbal ofzo?
vandaag nieuwe kampioen nederlands voetbal en dan nodig je ton boot uit?
lang leven de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |