Ja ik zat echt te wachten op een nieuw topic!quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu krijg je een boze CarO achter je aan, die kon 't niet vinden.
Trusten!quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
Gewoon in het verkeerde forum, whehehehehe.
Welterusten. Nu echt.
Ja sorry, ik was verdwaaldquote:Op zondag 12 april 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, sjit, nu heb ik er ook een'
Piet wil je die dichtdoen, ik zag geen nieuwe, dus vandaar
Ja ik heb echt geen zin.quote:Op zondag 12 april 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, doe maar, blijf maar gewoon lekker hier hoor.
Welke?quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou heb ik alleen wel dat liedje in mijn kop.
Oh, ja, maar ik vroeg het aan je, dus dan verdien ik strafquote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is dicht buuf, nu maar hopen dat de straf van BrandX mee gaat vallen.
Lazy Sunday afternoonquote:
Ik wist ook niet waar ik moest melden dat ik fout zat.quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is dicht buuf, nu maar hopen dat de straf van BrandX mee gaat vallen.
En het kwam omdat ik verdwaald was, dus is het eigenlijk mijn strafquote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ja, maar ik vroeg het aan je, dus dan verdien ik straf![]()
Die zingen we nog weleens!quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Want jij zat hier en bent mod daar en Brandx is zo streng
Ik zat te wachten op de nieuwe, dus zag 't gebeurenquote:Je had het wel snel door, gaat er bij jou een sirene af als er een topic in TBO wordt geopend?
Dan heb je zeker naarde tv-kantine gekeken?quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die zingen we nog weleens!![]()
Dus dat is beter dan de mijne.
Iiiiiiiiik beeeeeeeeel je zómaar even op!
Oh ja, da's echt erg als je die in je kop hebt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die zingen we nog weleens!![]()
Dus dat is beter dan de mijne.
Iiiiiiiiik beeeeeeeeel je zómaar even op!
eeuuhhh, ja?quote:
Ik heb volgens mij een Toydoll versie waar ze Sunday zingen.quote:
Haha nee, nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 april 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je zeker naarde tv-kantine gekeken?
Haai Petrusquote:
quote:
Kan nog he!quote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben zo vereerd dat ik nooit als kloontje ben gezien hier.![]()
Jij had een postgeschiedenisquote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt door je naam, die dwingt respect afquote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha ja, Deisyy dwingt respect af!quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt door je naam, die dwingt respect af![]()
Net als Deisyy, ik ben ook nooit voor een kloontje aangezien
Dat was nou net mijn bedoeling, samen met mijn angstaanjagende avaquote:Op zondag 12 april 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, Deisyy dwingt respect af!![]()
Als ik die naam hoor, begin ik bijna te sidderen![]()
Ik doe niet aan half werk.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Komt door je naam, die dwingt respect af![]()
Net als Deisyy, ik ben ook nooit voor een kloontje aangezien
Ja, brrrquote:Op zondag 12 april 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was nou net mijn bedoeling, samen met mijn angstaanjagende ava
Wee-Jeeeeeeee!quote:Op zondag 12 april 2009 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames, frits
en lurkende frigiden
Hoeft ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
hoezo frigiden, zo oud ben ik nog niet hoor.
Nee daar heb jij weer gelijk in, maar ik denk dan meer aan 75 jaar en ouder dat die sexloos zijn geworden en er niets meer van moeten weten. Zou het toch eens aan mijn moeder gaan vragen hoe het met haar gesteld is.quote:
hiquote:
Ik denk dat hij meer uitgenodigd is vanwege het 10 jaar after BB 1.quote:Op maandag 13 april 2009 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
beetje raar ook dat bartholomeus daar denkt (en vooral: wil) kijkers te scoren.
ik wil ook wel e.e.a. maar om (stel dat 't helptquote:Op maandag 13 april 2009 00:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer uitgenodigd is vanwege het 10 jaar after BB 1.
Dat de bunker er zo tussen neus en lippen bij voorbij kwam.
En bart heeft toch gelijk dat ze deze gratis publiciteit voor hun programma meepakken.
haai! ik denk waar ben ze nouhou daar ben je alquote:
alleen opgeilen en dan "de groeten"?quote:Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef lies1958 het volgende:
ik ga mijn man even pesten. Is tenslotte en feestdag he
Ja ik ben hier al.quote:Op maandag 13 april 2009 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai! ik denk waar ben ze nouhou daar ben je al![]()
buuf is toch niet boos?![]()
![]()
![]()
wat heb je voor lekkers gegeten vandaag?
mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ben ik hoor!![]()
Wrom zou ik boos zijn? Je deukt heul mijn tere ego uit!![]()
Verdacht weinig. Posh ontbijten met croissants en zorgen dat de kienders elkaar niet naar het leven staanquote:Op maandag 13 april 2009 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!![]()
wat was je program vandaag (en morgen ook) los van de aapjes kiek'n?
lekker, doe je goe!quote:Op maandag 13 april 2009 00:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Verdacht weinig. Posh ontbijten met croissants en zorgen dat de kienders elkaar niet naar het leven staan
Morgen even naar de groentetuin en de buurman moet werken. dus ik doe de rest, behalve de was, want de wasasjiene is kapoet
artisjokkenquote:Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, ff snel
inde voorkweek (binnen)
paprika, courgette, artisjok tomaat, cherrytomaat en auberine
inde tuin nu 5 soorten sla, ui knoflook en aardbei. peterselie en nog meer kruiden
deze maand nog doperwt, sperzieboon aardappel vroeg en laat pompoen wortel en euuuuuuuuuuuh
Weet ik niet
in mei nog snijboon en nog veel meer
lekker!!![]()
Maar nu eerst pitten!
Dan een paasei, dan een knoflookquote:
lees ik nu pasquote:Op maandag 13 april 2009 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik ben hier al.
Nee buuv is niet boos. Alleen teleurgesteld![]()
Euh weinig. Morgen ga ik lekkere dingen eten![]()
De ellende is wel dat het hier in de koelkast ligt en ik dus nu enorm zin heb in oa die punt brie die er ligt![]()
En jij? Nog lekker gegeten? Iets gedaan?
Ja, ik dacht alquote:Op maandag 13 april 2009 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lees ik nu pas![]()
lekker gegeten en heel veel. beetje niets doen en nog ff brommert gecrosst.![]()
slaap -nogmaals- lekker. truffeltje![]()
[ afbeelding ]
lekker........ ik pik er ook een paarquote:Op maandag 13 april 2009 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
slaap -nogmaals- lekker. truffeltje![]()
[ afbeelding ]
Naar een concert van Thomas Berge.quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! dat zijn de betere neefjes Cc!Hoera voor Copyneefje!
En wat moet een mens in Markelooooooo dan Gert?!![]()
Ja! die K3 fans weet je nog??quote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar een concert van Thomas Berge.
Of kijk jij niet naar "Fans"?
Ik moet die van afgelopen zaterdag nog zien trouwens.
We waren er hier al bang voor, je was inene stilquote:Op maandag 13 april 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het liefste neefje van de hele wereld!
Laptop gisteren doodgegaan, Cc boos op de hele wereld, Cc vanochtend naar broer om daar mogelijke oplossingen op i-net te vinden. Cc een beetje down. Neefje medelijden en geeft Cc spontaan zijn laptop in bruikleen 'Tot de jouwe gemaakt is of je een nieuwe hebt'. Cc ontroerd. Cc een traantje wegpinken.
Maar! Ik rook niet!
Ik deed niet zielig! Ik was heel zielig!quote:Op maandag 13 april 2009 20:14 schreef Deisyy het volgende:
We waren er hier al bang voor, je was inene stil![]()
Maar je ziet, een beetje zielig doen helpt wel, je hebt een lief neefje
Hoi buufquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef Gert het volgende:
Hee Caro, ik ben vandaag én gisteren in Markelooo geweest!
Nou enquote:Op maandag 13 april 2009 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi buuf, volgens mij zit het merendeel van `ons clubje` in de bunker.
Wat zit je jezelf nou te spanken?quote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is de tijd van het jaar hè.![]()
Wacht ik doe het zelf wel Stoute buuf!![]()
Nou, toch nog íemand die het snaptquote:Op maandag 13 april 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik maakte een foute grap.![]()
Maar gelukkig snap ik m alleen zelf![]()
Ik snapte ´m in ieder geval niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik maakte een foute grap.![]()
Maar gelukkig snap ik m alleen zelf![]()
Oh, dat doe je goed!quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, toch nog íemand die het snapt![]()
Ik zit nog vol van mn Paas-Brunchje![]()
*burp*
Ja man, het was heerlijk! En veel! En heerlijk!quote:Op maandag 13 april 2009 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat doe je goed!![]()
Ja toch fijn dat ik m zelf snapte he.
Mij ook.quote:Op maandag 13 april 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Nou en dat met jouw intelligentie![]()
Valt me tegen Cc!
ik niet, ik zit after eightjes achter elkaar naar binnen te werkenquote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van mn Paas-Brunchje![]()
*burp*
Uhm, oorlogquote:Op maandag 13 april 2009 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook.
PMS is het niet, want dat is niet jaarlijks. Toch?
Voorjaar/verraadjaar? April is het hier stil?
Dat is wel een goed idee om weer eens te halen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik niet, ik zit after eightjes achter elkaar naar binnen te werken
*burp*
Nou kweenie wat het is maar je krijgt iig een notitie achter je naam in mn excel-bestandquote:Op maandag 13 april 2009 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook.
PMS is het niet, want dat is niet jaarlijks. Toch?
Voorjaar/verraadjaar? April is het hier stil?
Ah jaaa die zijn ook wel lekker.quote:Op maandag 13 april 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik niet, ik zit after eightjes achter elkaar naar binnen te werken
*burp*
LOL. Uiteraard. Dom van ons. Gert had je zeker wel begrepen. Mét smiley!quote:
Ja nee dat is het niet he, daar trekt je bek van samen om het even heel damesachtig te zeggenquote:Op maandag 13 april 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah jaaa die zijn ook wel lekker.
Wat ik echt VIEHIES vind is chocola met sinasappel![]()
Wie heeft dat ooit bedacht![]()
Oh die After Eight papiertjes ruiken zo lekker.
Ik bewaarde ze vroeger altijd
Ja.quote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nee dat is het niet he, daar trekt je bek van samen om het even heel damesachtig te zeggen
Zu früh! Over zeven dagen is Hij pas jarig.quote:Op maandag 13 april 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Uiteraard. Dom van ons. Gert had je zeker wel begrepen. Mét smiley!
Ah, dan moet Dementor over 7 dagen zn scriptie verdedigen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zu früh! Over zeven dagen is Hij pas jarig.
Is het nu dan niet een soort van Advent periode?quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef Gert het volgende:
Zu früh! Over zeven dagen is Hij pas jarig.
Mijn verjaardag, ze denken alleen 5 dagen te vroegquote:
Oh gelukkig, hij snapt het ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat al te denken wat was daar ook alweer mee?!![]()
Maar die dag bedoelde ik niet hoor Gert.
Zoiets als jij je moet voelen, want je hebt nog steeds geen avaquote:Op maandag 13 april 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat me net te bedenken hoe het zou voelen onzichtbaar te zijn...
Moeten we voor jou ook al een adventsperiode in gaan lassen?quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn verjaardag, ze denken alleen 5 dagen te vroeg.
Advent, mag je dan 20 dagen niet neuken? Ik ben niet zo into geloofquote:Op maandag 13 april 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Moeten we voor jou ook al een adventsperiode in gaan lassen?![]()
Hoi Pieteke![]()
Je vergeet nog wat!quote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Advent, mag je dan 20 dagen niet neuken? Ik ben niet zo into geloof.
edit - ik vergeet wat, hoi buuf![]()
ehhh je hebt aan de ene kant gelijk, maar moet je een ava hebben om gezien te worden?quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets als jij je moet voelen, want je hebt nog steeds geen ava
CarOOOOOOquote:
Ja.quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
ehhh je hebt aan de ene kant gelijk, maar moet je een ava hebben om gezien te worden?
Nou, ik zou zeggen van niet, maar ik heb er geen verstand van verder. Lijkt me vooral saai dan.quote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Advent, mag je dan 20 dagen niet neuken? Ik ben niet zo into geloof.
edit - ik vergeet wat, hoi buuf![]()
"Ik zeg: doen!"quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh je hebt aan de ene kant gelijk, maar moet je een ava hebben om gezien te worden?
Ik heb een hele gelovige nicht van 38 jaar en die heeft 12 kinderenquote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen van niet, maar ik heb er geen verstand van verder. Lijkt me vooral saai dan.![]()
Raar pressiemiddel eigenlijk. Geen seks. Alsof dat mensen gaat overtuigen dat een geloof beter is.Maar ja, ik ben natuurlijk al verloren.
Wrom.ik ben het daar niet mee eens, alsof een ava zoveel meer betekend, pfff een plaatje, vertel mij de meerwaarde?quote:
Ja, 38 keer seks, maar da's nog geen twee keer per week gemiddeld hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een hele gelovige nicht van 38 jaar en die heeft 12 kinderen![]()
Niks nie pressiemiddel nie.
Herkenbaarheid, ik herken buuf Caro en Gertemans in een milliseconde, moet bij jou de naam gaan lezenquote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Wrom.ik ben het daar niet mee eens, alsof een ava zoveel meer betekend, pfff een plaatje, vertel mij de meerwaarde?
Uh?quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, 38 keer seks, maar da's nog geen twee keer per week gemiddeld hoor.
Je hebt een punt, ik zal eens gaan kijken of ik een mooie ava kan vindenquote:Op maandag 13 april 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Herkenbaarheid, ik herken buuf Caro en Gertemans in een milliseconde, moet bij jou de naam gaan lezen.
quote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wrom.ik ben het daar niet mee eens, alsof een ava zoveel meer betekend, pfff een plaatje, vertel mij de meerwaarde?
Niks verklappen, want ik loop enorm achter. Heb het nu tot 8 gezien. Geloof ik.quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik heb Lost gezien, deel 10.
Dat rijmt.
Maar eh... tof he! Straks ff 11 kijken en morgen 12.
Of straks ook 12
quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is misschien wel een leuke voor je.
Nah neee ...quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is misschien wel een leuke voor je.
Ik zeg niets!quote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks verklappen, want ik loop enorm achter. Heb het nu tot 8 gezien. Geloof ik.
Ik ga mijn bed in.
Nite.
Oh ja, uiteraard.quote:
sterkte Coosquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Coos het volgende:
Morgen om zeven uur begint die ellende weer.![]()
Maar ik kijk er positief naar want het is maar een 4 daagse werkweek.
Na Spooks![]()
Mazzelpikquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Coos het volgende:
Morgen om zeven uur begint die ellende weer.![]()
Maar ik kijk er positief naar want het is maar een 4 daagse werkweek.
Na Spooks![]()
Trusten Marijequote:Op maandag 13 april 2009 23:13 schreef Marrije het volgende:
Ik ga mn bed in, welterusten, ook de lurkers!
Buufje, als ik nu een euro per lurker zou moeten neerleggen heb ik volgende maand niks te vreten, denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie Lurken er dan?? Iedereen post toch gewoon?
Nee ik lurk alleen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie Lurken er dan?? Iedereen post toch gewoon?
Oh echt?!quote:Op maandag 13 april 2009 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buufje, als ik nu een euro per lurker zou moeten neerleggen heb ik volgende maand niks te vreten, denk ik
Ja, maar koffie bier geldt niet.quote:
Hehehe nu niet meer, je hebt gepost!quote:
Vuige verraadster!!!quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehehe nu niet meer, je hebt gepost!
Betrapt! Hehehehehe!
Sukkel!!
Ja, gezellig!quote:Op maandag 13 april 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar als er zoveel mensen meelezen ga ik ook maar lurken denk ik
Ja, dat is wat de coole mensen doen Caro. Wel een beetje bij de tijd blijven.quote:
Oh ja, dat vergeet ik altijd.quote:Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de coole mensen doen Caro. Wel een beetje bij de tijd blijven.
Ja, nou ja, ik dus ook niet, ik hoor dat ook maar net.quote:Op maandag 13 april 2009 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat vergeet ik altijd.
Ik ben zó niet cool!
Van wie?!quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik dus ook niet, ik hoor dat ook maar net.
Ik dus wel.quote:Op maandag 13 april 2009 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat vergeet ik altijd.
Ik ben zó niet cool!
Van Ruud toch?quote:
Oh ja.quote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van Ruud toch?![]()
Oh, dit wordt echt een gouden bladzijde voor de lurkers!![]()
Nee hoor Gert, jij bent echt heel coolquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dus wel. [ afbeelding ]
Als jij het tenminste niet verklikt!
Nee, volgens mij is het nu gebezigde woord "Jolijt"quote:Op maandag 13 april 2009 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou ja, hebben zij ook fun.
Zeg je dat nog tegenwoordig? Fun?
Nou nou die schavuiten van tegenwoordig, wat een taal gebruik he!quote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het nu gebezigde woord "Jolijt"
quote:Op maandag 13 april 2009 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor Gert, jij bent echt heel cool![]()
![]()
*proest*
Ja, loop maar weer weg!quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga wel bij de TBO SC lurken. [ afbeelding ]
Doehoeg!quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga wel bij de TBO SC lurken. [ afbeelding ]
Ja, bijna niet meer bij te houden.quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou nou die schavuiten van tegenwoordig, wat een taal gebruik he!
Tja, blijft een drama. Eerst een kies die afbreekt, daarna een tandarts die die wortel er probeert uit te krijgen wat hem niet lukt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja zeg!! Jij hebt wel pech ook dan hè.
Sterkte!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
ik zal eens gaan kijken of ik een mooie ava kan vinden
Medicatie is in zijn algeheelheid slechtquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:15 schreef Dementor het volgende:
Mijn tandarts kon mij niet vertellen wat nou precies de beste tandpasta tegen cariës en tandsteen is, zolang er maar fluoride in zit gaf ze als antwoord.
Zo ik heb weer wat te lezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Medicatie is in zijn algeheelheid slecht
Van mij mag ze best een specifiek merk noemen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat lijkt me een goed antwoord! Zorgelijker was het geweest als ze een specifiek merk had genoemd. Want dat is toch door bonussen ingegeven dan.
En wat een ellende zeg, met je tanden NMNS.![]()
Oh, en fluitert, Chanel durft volgens mij niet buiten RLs (met dit account)
Waarom het dan nog aan je tandarts vragen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van mij mag ze best een specifiek merk noemen.
Dan informeer ik zelf wel verder of dat klopt of niet.
Daar zit zout in....schijnt de pest voor glazuur te zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef Marrije het volgende:
NMNS, ik zou jou Saline tandpasta aanraden
Die is echt mega-ranzig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef Marrije het volgende:
NMNS, ik zou jou Saline tandpasta aanraden
Ik ben een verkeerde poetser buuf.....doe het op momenten dat het niet nodig is en vergeet het op momenten dat het zou moeten (bijvoorbeeld 's avonds na het eten liever een sigaret dan poetsen en 's morgens weer voor het eten i.p.v. na) . Uiteindelijk heb ik het aan mijzelf te wijten natuurlijk, zo is het met bijna alles?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja euh, jeetje NMNS, dit is geen reklame voor Elmex zeg!![]()
Overbelasting van de linkse kant . Kan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu rechts ok, maar links ontstoken, vermoedelijk doordat er volop het eten mee vermalen heb?
spoelt je wond lekker schoon, whehehehe. Spoelen met listerine helpt snel en grondig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zit zout in....schijnt de pest voor glazuur te zijn
Oh, en anders neem je zo een bionische kaak!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, als er maar een paar tanden/kiezen blijven staan waar ik bruggen overheen kan laten bouwen, fuck de rest dan maar![]()
Ja, die slik al een dag of vier, twee maal daags plus paracetamol erbij tegen de pijnquote:
Oh, dan ga je straks naadloos over naar een maagzweer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die slik al een dag of vier, twee maal daags plus paracetamol erbij tegen de pijn![]()
Nog een paar dagen en ik geef vermoedelijk licht door al die zooi.
Listerine schijnt een fabeltje te zijn, daar krijg je geen bacterie meer mee dood dan met gewoon poetsenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Spoelen met listerine helpt snel en grondig.
Daar hebben ze ook weer medicijnen voorquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dan ga je straks naadloos over naar een maagzweer!
Ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Listerine schijnt een fabeltje te zijn, daar krijg je geen bacterie meer mee dood dan met gewoon poetsen
Gewoon doen hoor .quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en fluitert, Chanel durft volgens mij niet buiten RLs (met dit account)
Weleda.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef beequeen het volgende:
Vic zweert bij Macleans. Ik gebruik Parodontax, heb last van Parodontitis en dan is deze tandpasta ideaal. Spoelen doe ik ook, met Weleda mondwater. Heerlijk spul.
Ik ga maar eens even wat doen hier, na 2 dagen niksen wordt dat hoog tijd, toedels.
Omdat ik deskundig advies naast persoonlijke ervaringen wil leggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom het dan nog aan je tandarts vragen?Zij noemt een merk, jij informeert verder, merk blijkt geen verschil met andere tandpasta's, et voila je bent waar je nu bent.
![]()
En zoals ik het begrijp werken de meeste spiffy tandpasta's idd niet beter dan een gewone goedkopie met alleen fluor.
Morning Noeks!quote:
Hahaha, ik zie het nu pas! Ja eeeh kan mij voorstellen dan maar als je het niet erg vind, even geen zwarte kipquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Morning Noeks!
Oh en Kaat, jouw naam in combi met de TT maakt dat ik aan zwarte kip denk.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, toch maar weer gebak bij de koffie![]()
Ja had ik gezegd. Door het roken. Maarja een kuurtje en even opensnijden en de ontsteking is zo verdwenen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
Wie was het ook al weer, NMNS, die jou die ontstoken kaak al had voorspeld? Lies?
Goedemorgen overigens. Voor iedereen behalve NMNS![]()
Nee, zie hier: [TBO SC #22] Een liefdevol topicquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja had ik gezegd. Door het roken. Maarja een kuurtje en even opensnijden en de ontsteking is zo verdwenen.
hee ouwe!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, zie hier: [TBO SC #22] Een liefdevol topic
quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, ik zal eens gaan kijken of ik een mooie ava kan vinden
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ik deskundig advies naast persoonlijke ervaringen wil leggen.
al op het paddenstoelenstrand geweest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Coos het volgende:
Het paddoverbod blijft van kracht. Om dat te vieren ga ik een lekkere champignonsaus maken.
Die hangen nog ergens in de omgeving van Rotterdam. Mijnese belde net, het wordt wel half 11 voor ze er zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:03 schreef CarOnline het volgende:
Hoest met de banken?![]()
En goeieavond.
Nu nog eten en dan bij iemand op visite om even te helpen![]()
Ik wil gewoon languit op de bank
Haha terug plaatsen dus!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die hangen nog ergens in de omgeving van Rotterdam. Mijnese belde net, het wordt wel half 11 voor ze er zijn.![]()
Dat wordt gezellig vanavond, wat ik had samen met de boys de bank al verplaatst richting uitgang.![]()
![]()
Nope, volgens Huub als iets in DGK en hij vindt dat heel normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wéér pornosletje in RTL-programma
Heeft zij in CBL gezeten.
Daten in het donkerquote:Nadia heeft zichzelf gewoon aangemeld, als jullie goed hadden geresearched had je geweten dat ze ook al een paar keer in DGK was geweest. Samen met Suzanne om paaldansles te geven en bij het Bi-meiden feest.
Lachen!!!! Is het filmpje van die lelijke vrouw die zingt (uit hetzelfde programma) hier al geplaatst?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
ffkes een filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)n_hebben_talent.html
Huub heeft niet aan daten in het donker gewerkt. Maar volgens mij was dat meisje ook in de kooi toen met dat bbq feestquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! ik moest huilen![]()
En Huub moet eens een nieuw adresboekje kopen of stoppen met die vuige meuk over ons uit te storten.![]()
Eensch. Het is toch niet normaal, putten uit de gore historie van DGKquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! ik moest huilen![]()
En Huub moet eens een nieuw adresboekje kopen of stoppen met die vuige meuk over ons uit te storten.![]()
Niet hilarisch zoals dat filmpje van de 2 komische Grieken maar wel heel onverwacht goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, maar heb 'm al wel gezien, geweldig.
Daten in het donker, Lekker Slim, Take me out.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Het is toch niet normaal, putten uit de gore historie van DGKen met droge ogen beweren dat ze zichzelf aangemeld hebben. Duh, what about echte screening?????
Huub heeft toch meegeholpen aan de screening voor Dihd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:28 schreef lies1958 het volgende:
Huub heeft niet aan daten in het donker gewerkt. Maar volgens mij was dat meisje ook in de kooi toen met dat bbq feest
Klopt, op het strand van Bloemendaal, meldde hij vol trots.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef Copycat het volgende:
Huub heeft toch meegeholpen aan de screening voor Dihd?
Zou best kunnen, types als Amanda zijn nog al opdringerigquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Het is toch niet normaal, putten uit de gore historie van DGKen met droge ogen beweren dat ze zichzelf aangemeld hebben. Duh, what about echte screening?????
ze worden gestuurd, dwz, ze moeten er veel theater omheen maken (dus nog dommer overkomen dan ze al zijn)quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als die screening zo'n doorgestoken kaart is, mag je dan ook aannemen dat de beantwoording van de vragen doorgestoken kaart is?
"whut? ik snap 't nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
ze worden gestuurd, dwz, ze moeten er veel theater omheen maken (dus nog dommer overkomen dan ze al zijn)
Dat vergeet je toch nooit meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, zo stom kan je toch bijna niet acteren met droge ogen![]()
De Ikeakasten Lenin en Stalin.
Zit je me nou weer in de maling te nemenquote:
Ik deed 't nog speciaal in quotesquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Zit je me nou weer in de maling te nemen![]()
Precies. Maar je zult de enige niet zijn die het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik deed 't nog speciaal in quotes!
Voor het eerste een paar fragmenten gezien, 't zou mij verbazen als dit géén doorgestoken kaart zou zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch nooit meer![]()
Guillotine ook een verslaving![]()
Ja maar, ik heb daar aanleg voorquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een maand zitten we exact op 1 lijn, echt.
Ja, dat is een voorwaarde om een andere kleur te mogen aannemen toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb daar aanleg voor.
Dat zou dan nog de enige verklaring zijn waarom het geen doorgestoken kaart is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een voorstukje gezien (over analfabetisme als ik het goed heb) en daar zit een meid bij die serieus verstandelijk gehandicapt lijkt. Helemaal als ze d'r mond opentrekt.
Damn, wat slecht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat is een voorwaarde om een andere kleur te mogen aannemen toch?![]()
Alsof wij jouw inkoppertjes begrijpen!quote:
Mijn hersenen draaien op volle toeren maar ik kan nergens een inkopper vindenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof wij jouw inkoppertjes begrijpen!
Ik ben mod op een ander forumquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat ze jou nog geen mod gemaakt hebben dan.
Owquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben mod op een ander forum![]()
Ja, je bent ook best druk geweest vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
Poe ik ben ook wel moe aan het worden. Denk dat ik ook maar naar bed ga.
Tijd voor een welverdiende rustquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben naar de speeltuin geweest met mn kindjes, vermoeiend hoor.
En ik heb ook nog gekookt.
Slaap lekker Marrije. Heb net een paar uurtjes geslapen maar 't is meer doezelen. Pijn komt overal bovenuit, kwestie van dagen tellen, vrijdag moet het minder zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:
Ja. Voor zolang het duurt
Welterusten! Ook voor de lurkers
NMNS, geen pijn meer? je kunt wel slapen?
hoi piet!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wéér pornosletje in RTL-programma
Heeft zij in CBL gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |