De kwaliteit van onze gebitten zijn echt velen malen beter dan zeg 50 jaar geleden en ook dan die van mensen in Afrika bijvoorbeeld. Het overgrote deel in de echt armen landen hebben als ze wat ouder worden niets meer dan een paar stompjes over. Mensen hier hebben meestal tegen de tijd dat ze sterven zo goed als al hun tanden nog.quote:Op maandag 13 april 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tandartsen moeten ook werk hebben. Die 20 mensen die tijdens skaten, fietsen of wat dan ook op hun muil zijn gegaan per regio daar redt je het niet mee. Dus is tandbederf door fluoride een goede bijkomstigheid. Eigen markt creeeren.
Je moet ze de kost geven die hun kinderen na het eten van appel hun tandenpoetsen![]()
3 maal daags poetsen is bezopen.
Tanden kunnen inderdaad best wel wat hebben, wat je dus ziet is dat die gebitten die jij zo gaaf noemt vaan wel gaatjes hebben maar die zie je zo niet. Tegen de tijd dat ze ouder worden word het echt steeds erger tot het punt dat de ene tand na de andere uit hun mond valt. Dus je praat echt grote onzin.quote:Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het klopt dat het bewijs een beetje uit de lucht gegrepen is. Echter is het een feit dat ons dieet veel meer zuren bevat dan het dieet van de Afrikanen. Feit is ook, dat zij minder eten in de winkel kopen en meer rechtstreeks uit de natuur eten. Het hele idee over Afrika en ontwikkelingslanden uberhaupt is dan ook raar. Dat ze niet allemaal een groot huis, auto en tv hebben betekend niet dat ze achterlopen op de westerse wereld.
Ik had dan ook niet veel tijd waardoor ik het wat snel gedaan heb, ook ben ik nog nooit in Afrika geweest en heb ik vaak het idee wij sowieso weinig weten hoe het er in Afrika echt aan toe gaat. Punt blijft nogsteeds dat tandpasta bij lange na niet door iedereen in Afrika gebruikt word en er genoeg voorbeelden van mensen te vinden zijn die zonder ooit te hebben gepoetst een strak gebit hebben.
Heck, ons lichaam is sterk genoeg om zonder kunstmatig onderhoud te kunnen oveleven. Raar dat we het dan wel nodig hebben in de westerse wereld.
Fluor beschadigt de hersenzenuwen, maar daar gaat een tandarts niet over, dus intereseert het hem niet. Als hij z'n declaraties maar betaald krijgt, daar is de tandarts wel in geinteresseerd.quote:Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef ToT het volgende:
Tjah toch zijn er vreemd genoeg ook genoeg mensen die wél 3X hun tanden met fluoridetandpasta poetsen en GEEN tandbederf of gaatjes hebben.
volgens Lambiekje is de tandarts er ook voor om met fluor gaatjes etc te kweken zodat hij ze weer kan vullen en cashenquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Fluor beschadigt de hersenzenuwen, maar daar gaat een tandarts niet over, dus intereseert het hem niet. Als hij z'n declaraties maar betaald krijgt, daar is de tandarts wel in geinteresseerd.
Hoe moet pure fluor de hersenzenuwen bereiken?quote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Fluor beschadigt de hersenzenuwen, maar daar gaat een tandarts niet over, dus intereseert het hem niet. Als hij z'n declaraties maar betaald krijgt, daar is de tandarts wel in geinteresseerd.
Ik denk dat jij een beetje vergeten bent dat we in 1700, toen we dat kunstmatige onderhoud nog niet hadden, gemiddeld zo'n 35 jaar oud werden.quote:Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Heck, ons lichaam is sterk genoeg om zonder kunstmatig onderhoud te kunnen oveleven. Raar dat we het dan wel nodig hebben in de westerse wereld.
Dan heeft Lambiekje vroeger wel héél veel fluor binnengekregen blijkbaar.quote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is zo ongelooflijke bullshit.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje vergeten bent dat we in 1700, toen we dat kunstmatige onderhoud nog niet hadden, gemiddeld zo'n 35 jaar oud werden.
JE hebt niets zo gegekeken naar de topics he.quote:Inmiddels hebben we daar zo'n 40 jaar aan toegevoegd.
O.a. door:
- leven in een hygienische omgeving waar we vuil niet in huis opslaan, een toilet hebben
- minder zwaar lichamelijk werk
- medische zorg
- inentingen (en uitroeien van pest, pokken, etc)
- tanden goed onderhouden = ook op hoge leeftijd nog goed kunnen eten
AIDS en Kanker remmen door ze eerste zelf te introduceren.quote:We vervangen tegenwoordig gewrichten, kunnen harten repareren, blinde darmen verwijderen, kanker remmen en soms genezen, aids remmen, etc.
Bullshit, zoals al jouw reacties in al jouw topics.quote:Op maandag 13 april 2009 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is zo ongelooflijke bullshit.
Dat getal flateert door hoge babysterfte. Als je de 5 jaar gepasseerde werd je met gemak 80.
Ook ging het getal omlaag dat mensen nogal als schild werden gebruikt in oorlogen.
Dat mag en kan je niet meetellen.
Gemiddeld is sowieso een nietzeggend getal in ditte.
[..]
JE hebt niets zo gegekeken naar de topics he.
Medische zorg en vaccinaties is een regelrechte ramp voor onze gezondheid.
tanden goed?! op je mid 50ste moet men aan een kunstgebit.
[..]
AIDS en Kanker remmen door ze eerste zelf te introduceren.
Denk nu eens ECHT goed na. Voor een keer. Die 35 gemiddelde leeftijd is larie. En dat weet jequote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bullshit, zoals al jouw reacties in al jouw topics.
Denk zelf voor de gein eens na. Ik zie je weer een redenatie van de vorm iemand is het niet met me eens dus heeft die persoon zich niet ingelezen gebruiken. Daar ontbreekt elke vorm van logica aan.quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk nu eens ECHT goed na. Voor een keer. Die 35 gemiddelde leeftijd is larie. En dat weet je
Deze statistieken kunnen misschien wel juist zijn, maar de verklaring beslist niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje vergeten bent dat we in 1700, toen we dat kunstmatige onderhoud nog niet hadden, gemiddeld zo'n 35 jaar oud werden.
Inmiddels hebben we daar zo'n 40 jaar aan toegevoegd.
O.a. door:
- leven in een hygienische omgeving waar we vuil niet in huis opslaan, een toilet hebben
- minder zwaar lichamelijk werk
- medische zorg
- inentingen (en uitroeien van pest, pokken, etc)
- tanden goed onderhouden = ook op hoge leeftijd nog goed kunnen eten
Dit is volstrekt overbodig door gezond te leven en gezonde voeding.quote:We vervangen tegenwoordig gewrichten, kunnen harten repareren, blinde darmen verwijderen, kanker remmen en soms genezen, aids remmen, etc.
Ik heb het over fluoride, niet over pure fluor. Het komt via mond-speeksel, via inwendig gehemelte naar de ingewanden, dan in het bloed en vervolgens via de bloedvaten naar de hersenen en zenuwklieren, waar het zich innestelt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe moet pure fluor de hersenzenuwen bereiken?
Fluoride komt van nature ook in fruit voor, dus fruit bevat nucleair afval?
afgezien van de mensen die bekneld hebben gezetten. Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Deze statistieken kunnen misschien wel juist zijn, maar de verklaring beslist niet.
De gemiddelde duur van het leven was vroeger vooral korter door oorlogen, misdaad en geweld.
In Australie zijn er oorspronkelijke mensen, aboriginals, die het geluk hebben NOOIT onze westerse medische rommel te hebben gekregen en toch de leeftijd van 100 in gezonde staat passeren.
In India zijn er fakirs die de 150 jaar passeren door meditatie etc.
De pest is een importziekte verbonden aan een bepaald insect en een overdreven hygiene is zelfs schadelijk voor de opbouw van het weerstandsvermogen.
Lichamelijk werk op het land sterkt lichaam en geest.
[..]
Dit is volstrekt overbodig door gezond te leven en gezonde voeding.
Alleen de excessieve gevallen zou een andere methoden voor moeten zijn. Niet iedereen zo als nu het geval is. Ja artsen moeten aan het werk gehouden worden.quote:Kanker is allang eenvoudig te genezen, maar dan is de pharmacie-industrie failliet en raken miljoenen artsen werkloos, en dat willen we blijkbaar niet.
geraffineerde fluoride dus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb het over fluoride, niet over pure fluor. Het komt via mond-speeksel, via inwendig gehemelte naar de ingewanden, dan in het bloed en vervolgens via de bloedvaten naar de hersenen en zenuwklieren, waar het zich innestelt.
De normale minimale hoeveelheid fluoride in fruit is een onderdeel van de natuur en past ook in de juiste samenstelling en hoeveelheden (voor zover het fruit uiteraard al niet vergiftigd is).
Fluoride in tandpasta komt uit de chemische industrie.
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1278004/2/20/67918957quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:39 schreef kraaksandaal het volgende:
Dacht ik in een verstandig topic te komen, gaat het over tandpasta.
Bewijs?quote:
Als je dat serieus meent dan moet je jezelf niet zo laten meeslepen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1278004/2/20/67918957
Hier ging het me om..
Je moet niet alles geloven wat je hoort. Dit bijvoorbeeld niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:36 schreef Bankfurt het volgende:
In India zijn er fakirs die de 150 jaar passeren door meditatie etc.
Zover ik weet wordt Fluor gebruikt om U-235 te scheiden van U-238. Het is dus niet zozeer een afvalproduct, maar men gebruikt het van tevoren al om verrijkt Uranium te krijgen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar vit A is een natuurlijk product.
Fluoride is een afvalproduct van atoombommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |