Ja ik zat echt te wachten op een nieuw topic!quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu krijg je een boze CarO achter je aan, die kon 't niet vinden.
Trusten!quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
Gewoon in het verkeerde forum, whehehehehe.
Welterusten. Nu echt.
Ja sorry, ik was verdwaaldquote:Op zondag 12 april 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, sjit, nu heb ik er ook een'
Piet wil je die dichtdoen, ik zag geen nieuwe, dus vandaar
Ja ik heb echt geen zin.quote:Op zondag 12 april 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, doe maar, blijf maar gewoon lekker hier hoor.
Welke?quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou heb ik alleen wel dat liedje in mijn kop.
Oh, ja, maar ik vroeg het aan je, dus dan verdien ik strafquote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is dicht buuf, nu maar hopen dat de straf van BrandX mee gaat vallen.
Lazy Sunday afternoonquote:
Ik wist ook niet waar ik moest melden dat ik fout zat.quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is dicht buuf, nu maar hopen dat de straf van BrandX mee gaat vallen.
En het kwam omdat ik verdwaald was, dus is het eigenlijk mijn strafquote:Op zondag 12 april 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ja, maar ik vroeg het aan je, dus dan verdien ik straf![]()
Die zingen we nog weleens!quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Want jij zat hier en bent mod daar en Brandx is zo streng
Ik zat te wachten op de nieuwe, dus zag 't gebeurenquote:Je had het wel snel door, gaat er bij jou een sirene af als er een topic in TBO wordt geopend?
Dan heb je zeker naarde tv-kantine gekeken?quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die zingen we nog weleens!![]()
Dus dat is beter dan de mijne.
Iiiiiiiiik beeeeeeeeel je zómaar even op!
Oh ja, da's echt erg als je die in je kop hebt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die zingen we nog weleens!![]()
Dus dat is beter dan de mijne.
Iiiiiiiiik beeeeeeeeel je zómaar even op!
eeuuhhh, ja?quote:
Ik heb volgens mij een Toydoll versie waar ze Sunday zingen.quote:
Haha nee, nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 april 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je zeker naarde tv-kantine gekeken?
Haai Petrusquote:
quote:
Kan nog he!quote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben zo vereerd dat ik nooit als kloontje ben gezien hier.![]()
Jij had een postgeschiedenisquote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt door je naam, die dwingt respect afquote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha ja, Deisyy dwingt respect af!quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt door je naam, die dwingt respect af![]()
Net als Deisyy, ik ben ook nooit voor een kloontje aangezien
Dat was nou net mijn bedoeling, samen met mijn angstaanjagende avaquote:Op zondag 12 april 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, Deisyy dwingt respect af!![]()
Als ik die naam hoor, begin ik bijna te sidderen![]()
Ik doe niet aan half werk.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Komt door je naam, die dwingt respect af![]()
Net als Deisyy, ik ben ook nooit voor een kloontje aangezien
Ja, brrrquote:Op zondag 12 april 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was nou net mijn bedoeling, samen met mijn angstaanjagende ava
Wee-Jeeeeeeee!quote:Op zondag 12 april 2009 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
hoi dames, frits
en lurkende frigiden
Hoeft ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
hoezo frigiden, zo oud ben ik nog niet hoor.
Nee daar heb jij weer gelijk in, maar ik denk dan meer aan 75 jaar en ouder dat die sexloos zijn geworden en er niets meer van moeten weten. Zou het toch eens aan mijn moeder gaan vragen hoe het met haar gesteld is.quote:
hiquote:
Ik denk dat hij meer uitgenodigd is vanwege het 10 jaar after BB 1.quote:Op maandag 13 april 2009 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
beetje raar ook dat bartholomeus daar denkt (en vooral: wil) kijkers te scoren.
ik wil ook wel e.e.a. maar om (stel dat 't helptquote:Op maandag 13 april 2009 00:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer uitgenodigd is vanwege het 10 jaar after BB 1.
Dat de bunker er zo tussen neus en lippen bij voorbij kwam.
En bart heeft toch gelijk dat ze deze gratis publiciteit voor hun programma meepakken.
haai! ik denk waar ben ze nouhou daar ben je alquote:
alleen opgeilen en dan "de groeten"?quote:Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef lies1958 het volgende:
ik ga mijn man even pesten. Is tenslotte en feestdag he
Ja ik ben hier al.quote:Op maandag 13 april 2009 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai! ik denk waar ben ze nouhou daar ben je al![]()
buuf is toch niet boos?![]()
![]()
![]()
wat heb je voor lekkers gegeten vandaag?
mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ben ik hoor!![]()
Wrom zou ik boos zijn? Je deukt heul mijn tere ego uit!![]()
Verdacht weinig. Posh ontbijten met croissants en zorgen dat de kienders elkaar niet naar het leven staanquote:Op maandag 13 april 2009 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!![]()
wat was je program vandaag (en morgen ook) los van de aapjes kiek'n?
lekker, doe je goe!quote:Op maandag 13 april 2009 00:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Verdacht weinig. Posh ontbijten met croissants en zorgen dat de kienders elkaar niet naar het leven staan
Morgen even naar de groentetuin en de buurman moet werken. dus ik doe de rest, behalve de was, want de wasasjiene is kapoet
artisjokkenquote:Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, ff snel
inde voorkweek (binnen)
paprika, courgette, artisjok tomaat, cherrytomaat en auberine
inde tuin nu 5 soorten sla, ui knoflook en aardbei. peterselie en nog meer kruiden
deze maand nog doperwt, sperzieboon aardappel vroeg en laat pompoen wortel en euuuuuuuuuuuh
Weet ik niet
in mei nog snijboon en nog veel meer
lekker!!![]()
Maar nu eerst pitten!
Dan een paasei, dan een knoflookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |