quote:Op zondag 12 april 2009 20:28 schreef enjoybram het volgende:
We hebben bijna alle winnaars van BB en andere RLS
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef enjoybram het volgende:
Natuurlijk ook Jaap! En die andere kleine kikker komt ook even langs!
De winnaars van CBL natuurlijk.quote:Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd wie er dan niet komt.
Dat hoop ik ook, van mij mag die 'terror' achterwege blijven.quote:Op zondag 12 april 2009 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hopelijk niet die gemaakte terror, maar lange serieuze intelligente gesprekken.
Ik had uit een reactie van die "kleine kikker" begrepen dat hij en Jaap wel waren gevraagd maar dat hebben afgewezen. Maar misschien rijden ze langs en zwaaien evenquote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef enjoybram het volgende:
Natuurlijk ook Jaap! En die andere kleine kikker komt ook even langs!
Zooooooooooowwwwwwww dan, jij bent wakker!quote:Op maandag 13 april 2009 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!
quote:Op maandag 13 april 2009 09:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zooooooooooowwwwwwww dan, jij bent wakker!
Ach, kan weer hylarisch worden alhoewel ik denk dat hij alleen al de luchtplaats opvultquote:Op maandag 13 april 2009 10:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, als het om Jaap gaat, ben ik gelijk klaarwakker
Ik ben hartstikke brak
is er ergens al een lijstje met alle gasten die langskomen ?quote:Op maandag 13 april 2009 12:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaap past niet door het gat naar buiten. Moeten we hem insmeren met groene zeep
Geeft nix, hij weet hoe dat werktquote:Op maandag 13 april 2009 12:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Geef hem maar een paar leuke opdrachten waar wij uit kunnen kiezen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Weet je het adres van de bunker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bart laat even weten of hij komt enzo. Want anders moet ik post aan hem sturen
Nee maar als Jaap komt, MOET ik dat gewoon hebben van Bart.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weet je het adres van de bunker?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nee maar als Jaap komt, MOET ik dat gewoon hebben van Bart.
Nou als Jaap komt, dan kom ik ook misschien wel ff langsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Jaap. De verpersoonlijking van wansmaak. Als die komt wordt het dus toch SBS campingentertainment.
durf je niet alleen ?????quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou als Jaap komt, dan kom ik ook misschien wel ff langs
Ok, dan ga ik kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet, we go back als het om afgesloten ruimtes en camera's gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar als Jaap komt kom jij ook, want?
Ja h'e ho hu, nieweglopen!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet, we go back als het om afgesloten ruimtes en camera's gaatff wat gekheid uithalen!
grtz
H
Ik denk dat Jaap prima in staat is een goed gesprek te voeren eigenlijk. Vergis je niet in Jaap. Die gozer is vrij intelligent hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben reuze benieuwd wat Jaap komt doen in de bunker. Terror mag niet van Bart en Bram. Doe goede en diepzinnige gesprekken zijn niet zo des Jaap's. Gaan we misschien schaakpartijen zien met Bart, Ruud, Danny, Sandy enz. Dan wordt het reuze spannend
Ik heb persoonlijk veel zin om met Jaap een paar goede gesprekken te voeren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap prima in staat is een goed gesprek te voeren eigenlijk. Vergis je niet in Jaap. Die gozer is vrij intelligent hoor
Mja, goede gesprekken kun je niet echt forceren imo. Er speciaal out-of-the-blue voor gaan zitten om een goed gesprek te voeren komt meestal erg gekunsteld over. Het gebeurt of het gebeurt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:41 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb persoonlijk veel zin om met Jaap een paar goede gesprekken te voeren.
Jaap is de intelligentste van DGK bewonersquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap prima in staat is een goed gesprek te voeren eigenlijk. Vergis je niet in Jaap. Die gozer is vrij intelligent hoor
Dat ook, maar dat is niet heel moeilijk natuurlijk gezien de mentale kwaliteiten van figuren als Amanda en Brianquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jaap is de intelligentste van DGK bewoners
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is niet heel moeilijk natuurlijk gezien de mentale kwaliteiten van figuren als Amanda en Nadia
o.a. Nicolaas, Nathanael, Stefan zijn echt geen domme mensen hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is niet heel moeilijk natuurlijk gezien de mentale kwaliteiten van figuren als Amanda en Brian
Zeg hem maar dat we van hem houden zoals hij is, en dat het dus niet noodzakelijk is om heel hard 'Terror' te gaan roepen, en een paar tafels om te gooien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk veel zin om met Jaap een paar goede gesprekken te voeren.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
o.a. Nicolaas, Nathanael, Stefan zijn echt geen domme mensen hoor
Ik heb het vooral over mensen die ook een significant deel van de tijd in dat huis hebben gezeten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:27 schreef ditisHuub het volgende:
o.a. Nicolaas, Nathanael, Stefan zijn echt geen domme mensen hoor
ik mag je posts over het algemeen wel, ze getuigen in ieder geval van objectiviteit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over mensen die ook een significant deel van de tijd in dat huis hebben gezeten.
Stefan was er al vrij snel uit met z'n gladde gedoe, Nicolaas was mijn held voordat hij eruit vloog maar was na zijn terugkomst niet meer opgewassen tegen de onzin waar DGK toen al uit bestond en Nathanael was niet dom maar wel enorm irritant. 'dahmoetjeniedoen!'
Ik heb niets intelligents aan hem kunnen ontdekken.
Ik vond Sylvia intelligenter dan hun alledrie bij elkaar en schatte Sylvia, Jaap en jou in als de intelligenste mensen van het hele stel.
Natasia, Brian, Amanda en Nadia (en dat 'pussy' roepende vriendje van d'r, die twee passen goed bij elkaar). Maar goed, dat is allemaal gebaseerd op wat ik gezien heb op tv en streams en je kunt je afvragen in hoeverre men zichzelf is geweest).
Sylvia hield de boel bij elkaar. Toen zij vertrok brak de hel los en ben ik kort erna afgehaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Mylene het volgende:
Sylvia was oh zo saai. Mijn god zeg. Terecht dat zij de toneelhaak kreeg.
Ik denk niet dat Jaap daar terror gaat doen. Ik hoop het ook niet. Het zou een gemoedelijk iets moeten worden imo. We hebben niets te winnen of verliezen en dus zou het compleet ongepast zijn je in die situatie zo te gedragen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Mylene het volgende:
-edit: Maar ff ontopic, Jaap in de bunker zal wel slappe hap worden, ff zogenaamd terror doen.
"terror" is toch totaal niet relevant in dit format!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Mylene het volgende:
-edit: Maar ff ontopic, Jaap in de bunker zal wel slappe hap worden, ff zogenaamd terror doen.
Eensch, maar het was in het DGK format ook totaal niet relevant, tot Jaap het relevant MAAKTEquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
"terror" is toch totaal niet relevant in dit format!
Dat denk ik ook. En nog maar eens zien of Jaap wel voor de volle drie dagen blijft.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is maar 3 dagen hoor, er wordt veel te veel voorgesteld van de hele kickoff. Voordat je iedereen een beetje kent ben je al 2 dagen verder, de irritaties en terror begint pas als je lang bij elkaar op de lip zit. Het wordt gewoon een primitief feestje met een soort kennismaking en reunie.
Hoe eens ben ik met dit!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Sylvia hield de boel bij elkaar. Toen zij vertrok brak de hel los en ben ik kort erna afgehaakt.
Overigens heb ik in tranen gezeten op de avond dat ze hoorde van haar vader. Zelden ben ik zo aangegrepen door een tv-moment als die avond. En tegelijkertijd schaamde ik me dat ik naar dat moment zat te kijken.
Als ik iets onterecht vond was het wel de Sylvia-toneelhaak. Later was natuurlijk ook het vertrek van Nena onterecht. Ze raakte para-brother-wife-beater Brian amper en werd eruit gekicked. Als je weet wat er later allemaal gebeurd is sloeg die exit helemaal nergens op (en Nena was best leuk. Niet de snuggerste van het spel, maar ze had wel iets boeiends dat Amanda totaal niet had en nooit zal hebben).
toen werd ze uitgelachen door Amanda, en terecht dat stem verheffen was totaal niet authentiek.. hoe cru het ook klinkt maar doordat haar vader dood ging bleef ze nog wat langer in de kooi anders had ze er al 2 maanden eerder uit gelegenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik vond Sylvia maar een schijnheil eigenlijk, ik begon pas respect voor haar te krijgen toen ze eindelijk ergens tegenin durfde te gaan en haar stem een keer verhief, wanneer dat was weet ik ook niet echt meer
Ik dacht gelezen te hebben dat ze zwanger is, maar waar en van wie weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
Wat is er eignelijk van sylvia terecht gekomen?
Zo zie ik het ook. En daarna kreeg de redaktie steeds meer vrij spel om het zooitje te manipuleren. Het ging alleen nog maar om de kijkcijfers. Het is dat Huub in haar kamp zat en ik nog hoop had dat het misschien ooit weer leuk zou worden. Helaas is dat niet gebeurd. We bleven opgescheept met alleen nog maar losers. Nep mensen die niets meer met RLS te maken hadden en steeds meer een karikatuur van zichzelf werden. Was ik ook maar afgehaakt. Maar tja, ik hoopte, tegen beter weten, in dat de kampen elkaar weer zouden kunnen vinden. Helaas het mocht niet van de redaktie. Wat overbleef was agressie, vloek- en scheldpartijen en de vuiligheid van Jaap. Bah.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Sylvia hield de boel bij elkaar. Toen zij vertrok brak de hel los en ben ik kort erna afgehaakt.
Overigens heb ik in tranen gezeten op de avond dat ze hoorde van haar vader. Zelden ben ik zo aangegrepen door een tv-moment als die avond. En tegelijkertijd schaamde ik me dat ik naar dat moment zat te kijken.
Als ik iets onterecht vond was het wel de Sylvia-toneelhaak. Later was natuurlijk ook het vertrek van Nena onterecht. Ze raakte para-brother-wife-beater Brian amper en werd eruit gekicked. Als je weet wat er later allemaal gebeurd is sloeg die exit helemaal nergens op (en Nena was best leuk. Niet de snuggerste van het spel, maar ze had wel iets boeiends dat Amanda totaal niet had en nooit zal hebben).
Dat dus vooral, ik hoop dat we een Jaap te zien krijgen zoals Jaap gewoon is, en niet de RLS persoonlijkheid die hij in DGK was om op die manier te winnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef akveor het volgende:
Maar ik ben toch benieuwd of Jaap nu wel iets van zichzelf durft te laten zien. Waarschijnlijk zal ie wel weer z'n masker opzetten en zich presenteren als een idioot. Intelligent misschien maar dan wel een halve gare.
Ik hoop dat er naast strijd ook deelnemers zijn voor leuke gesprekken. Ik mag daar graag naar kijken. Iets waar Huub een meester in was. Maar toch zag ik Jaap ook wel stuntelen met Cora. Dat maakte hem dan ook wel weer lief.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus vooral, ik hoop dat we een Jaap te zien krijgen zoals Jaap gewoon is, en niet de RLS persoonlijkheid die hij in DGK was om op die manier te winnen.
Daarom vind ik het ook zo enorm jammer dat Huub besloten heeft niet mee te doen omdat hij dan weer in z'n RLS-stigma zou blijven hangen; dit was juist de mogelijkheid geweest om te laten zien dat hij niet die zuipende, scheldende, rondneukende DGK persoonlijkheid is.
Ik wil best geloven dat ze niet zijn wat ze in DGK waren, en ik hoop dat we dat van Jaap iig te zien krijgen.
Er is natuurlijk een verschil tussen helemaal nep, en bepaalde kanten van jezelf (die je in het dagelijks leven misschien zelfs zoveel mogelijk probeert te onderdrukkken) uitvergroten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Maanvis het volgende:
Ik geloof niet dat DGK's Huub en Jaap helemaal nep waren. Of althans, dat ze zoiets doen betekent toch dat ze er toe in staat zijn, en ze deden het allemaal vrijwillig. Ik bedoel, je hebt Amanda ook niet hetzelfde zien doen of die homo waarvan ik de naam even kwijt ben.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat er naast strijd ook deelnemers zijn voor leuke gesprekken. Ik mag daar graag naar kijken.
Iets waar Huub een meester in was.
Ik ben benieuwd.
tuurlijk wel ! zo heeft Bart al wat voer voor zijn serieuze diepgaande gesprekken met Jaap...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:51 schreef bunkerman het volgende:dit soort nieuws hoort toch niet in het topic de bunker thuis???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |