quote:Joran van der Sloot is in Nederland en heeft met niemand minder dan Terror Jaap gedineerd. De twee hadden een werkoverleg en prikten samen een vorkje in Breda, de Party spotte ze.
Terror Jaap, de winnaar van reality-programma De Gouden Kooi, gaat eindelijk zijn langverwachte tv-programma maken en daarin gaat hij Joran interviewen. Joran zou een aantal schokkende onthullingen doen in het programma dat binnenkort al op de buis zou moeten komen.
Fotograaf Dennis van Tellingen maakte voor weekblad Party foto’s van het onderonsje.
Joran van der Sloot was de hoofdverdachte in de verdwijningszaak van de Amerikaanse Natalee Holloway. Natalee verdween in de nacht van 30 mei 2005 op Aruba. Joran heeft haar die avond ontmoet en heeft haar waarschijnlijk als laatste in levende lijve gezien. In het programma van Peter R. de Vries bekende Joran dat hij bij Natalee was toen ze overleed.
Je bedoelt: Joran's nooit meer naar huis toe? En Nathalie was zijn eerste kandidaat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef zeemonster het volgende:
Japie's nooit meer naar huis show... zal wat worden. Die Joran is inmiddels ook wel uitgekotst toch met zijn verhaaltjes
Als jaap de tweede moet worden wens ik Joran een prettige wedstrijd met verstoppenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je bedoelt: Joran's nooit meer naar huis toe? En Nathalie was zijn eerste kandidaat?
Z'n eerste bericht sinds november op www.kingjaap.nlquote:Hallo allemaal,
Voor persaanvragen kunt u mijn management mailen:
remko@multistock.nl
Het heeft geen zin mij te bellen. ik heb namelijk een spreekverbod opgelegd gekregen vanuit het management. Mails naar mijn fanmailadres en mijn Hyves worden doorgestuurd naar het management.
Ik wil echt geen spelbreker zijn, maar ik heb me te houden aan de afspraken die ik met mijn management gemaakt hebt. Hiervoor vraag ik uw begrip. Alles wordt snel duidelijk.
Dit is de enige officiele site waar ik weblogs op post.
Adios.
Jaapje Terror
Jaap | 21-04-09 | 15:15
Ja gewoon getipt door Jaap zelf natuurlijk. Die wil toch publiciteit krijgen voor dit interview dus tipt hij dennis en het balletje gaat rollen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef snetje het volgende:
Jaap mag zijn lijstje met vertrouwbare personen erop wel es ff nakijken ....
Dennis was dus getipt! ... morgen foto's in de Party ...
hoe kom je erbij dat Joran een meisje heeft vermoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja gewoon getipt door Jaap zelf natuurlijk. Die wil toch publiciteit krijgen voor dit interview dus tipt hij dennis en het balletje gaat rollen.
Gewoon walgelijk dat Jaap zich inlaat met Joran vd Sloot. Die gozer heeft een meisje vermoord en daar gaat Jaap lekker mee eten. Er zijn grenzen om je programma op tv te krijgen en dit is er een van in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |