Die was best geniaalquote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef thealterego1 het volgende:
Mooiste quote vond ik toch wel:
Why don't we carpool.
It will help with global warming, which hasn't happened yet.
So, maybe we can prevent it.
Het zou een MacGuffin kunnen zijn. Met andere woorden: dat het lijk naar de Orchid gebracht moest worden heeft op zich geen betekenis. Maar doordat er een lijk naar de Orchid gebracht moest worden, weten we dat Radzinsky met iets gevaarlijks en mysterieus bezig is, hebben we kunnen zien dat Miles nog steeds met lijken praat, dat Hurley er achter komt dat Miles met lijken praat en kwamen ze in contact met Dr. Chang, wat Miles uiteindelijk weer op het pad bracht dat hij Faraday ontmoette bij de sub.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Jnk18 het volgende:
Vraag me af waarom ze die body naar de Orchid hebben gebracht.
Ja ik vraag me ook af wie ze met de 'good' guys' bedoelen. Dharma?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Marc63 het volgende:
Valt me trouwens tegen dat nog niemand zich afvraagt voor wie Bram werkt...
Hij en Ilana hebben de leiding genomen over de survivors van 316. Mijn vermoeden is dat Bram en Ilana bij The Others horen. Ilana moest ervoor zorgen dat Sayid aan boord kwam (waarom zouden de nabestaanden van de Italiaan Avellino willen dat Sayid naar Guam wordt gebracht?), maar waarom ook Bram aan boord was weet ik niet. Mogelijk hebben ze hem meegestuurd om Ilana te steunen na de crash.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef Merkie het volgende:
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Bram
Ik zie nu pas dat die gast ook op Ajira Airways 316 zat.
Ja, duidelijk verhaal? Lijkt mij dat er iets misging bij het bouwen van The Swan, maar veel meer kan je er niet uithalen toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef Lucivia het volgende:
Of hij ziet em wel, gezien zn betrokkenheid bij al die Dharma projecten enzo.
Dat met die vulling van die tand was natuurlijk duidelijk verhaal.
Toffe aflevering.
Dankje voor de spoiler.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:56 schreef Jovatov het volgende:
Zeer vette aflevering
Hurley was goed op dreef
Roger is echt een eikel en Sawyer is ook niet al te snugger bezig.
Hopelijk volgende week de Faraday aflevering!
Je bent in het topic van de uitzendingen van lost in usa, en die is al uitgezonden. Dus is het geen spoiler meer lijkt me. En als je hem nog niet gezien hebt en je gaat dit topic lezen zonder dat je maar iets wil weten wat er gebeurt snap ik niet wat je in dit topic doet...quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je bent in het topic van de uitzendingen van lost in usa, en die is al uitgezonden. Dus is het geen spoiler meer lijkt me. En als je hem nog niet gezien hebt en je gaat dit topic lezen zonder dat je maar iets wil weten wat er gebeurt snap ik niet wat je in dit topic doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |