abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67962080
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel miepen dat ze zich zo achtergesteld enzo voelen. Dat begrijp ik niet.
Doordat een relatief groot deel v/d Marokkaanse jongens zich zo onbeschoft gedragen, gaan mensen negatief naar die hele groep kijken. Met als gevolg dat de hele groep erop wordt aangekeken, dus ook de goeien onder hen. En die goeien kunnen zich achtergesteld gaan voelen, waardoor ze zich gaan afzetten tegen de maatschappij etc.

Het probleem is dat er een relatief groot deel is dat het voor de hele groep verpest. Hoe los je dat op? Door die slechte jongens keihard aan te pakken. En desnoods uit die buurt daar weg te halen. Zodat er alleen goeien overblijven. En dan verbetert het imago van die groep daar vanzelf wel in de positieve richting.

Maar doordat de traditionele partijen het keer op keer nalaten om de slechte echt goed aan te pakken is het hele probleem verspreid en alsmaar groter geworden. De traditionele partijen hebben meer schade veroorzaakt dan de gemiddelde Nederlander denkt, althans dat is mijn mening.
pi_67962088
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dissociatieve persoonlijkheidsstoornis.
Aldus Dhr Diederik_Duck die even een studietje heeft afgerond en nu denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67962113
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aldus Dhr Diederik_Duck die even een studietje heeft afgerond en nu denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft.
Ben je een linkse, dat je zo snel conclusies trekt?
pi_67962151
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef JohnDope het volgende:
TS denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft omdat hij even een studie heeft gedaan.

Door dit soort wereldvreemde lieden is ons land dus naar de verdommenis gegaan.

Overigens vind ik uit de hoogte doen over 1 of andere studie iets typisch links, maar dat terzijde.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 12 april 2009 @ 22:20:07 #55
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67962186
Persoonlijk denk ik dat het goed zou zijn als Marokkanen gewoon eens zelf verantwoordelijkheid zouden nemen voor hun uitschot. Zo ken ik een Marokkaans gezin, diep gelovig overigens, dat randgroepjongeren in huis neemt en op het juiste pad probeert te houden. Uiteraard lukt dat niet altijd, maar van hem nemen ze toch tien keer meer aan dan van zo'n "hulpverlener".
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 12 april 2009 @ 22:23:44 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67962297
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Overigens vind ik uit de hoogte doen over 1 of andere studie iets typisch links, maar dat terzijde.
Dit is een ander topic, sjonnie.
pi_67962317
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het goed zou zijn als Marokkanen gewoon eens zelf verantwoordelijkheid zouden nemen voor hun uitschot. Zo ken ik een Marokkaans gezin, diep gelovig overigens, dat randgroepjongeren in huis neemt en op het juiste pad probeert te houden. Uiteraard lukt dat niet altijd, maar van hem nemen ze toch tien keer meer aan dan van zo'n "hulpverlener".
Ja oke goed initiatief. Maar jezus hey waar zijn die ouders van die jongeren? Kinderen nemen oke, maar dan moet je wel de VERANTWOORDELIJKHEID nemen om ze ook daadwerkelijk op te voeden. Ma en palief stuurt die kinderen de hele dag de straat op. Op straat leer je geen normen en waarden. Dat is een grote oorzaak bij het Marokkanenprobleem. En vanuit de eigen gemeenschap wordt dat niet echt opgelost, al tig jaren niet. Dan moet de overheid dat oplossen!!!!

Bij Turken heb je echt niet zoveel last van Turkse hangjongeren etc. Dat komt omdat Turkse ouders hun kinderen niet de hele dag de straat opsturen. Jezus hey, zowel Turken als Marokkanen komen meestal uit analfabete regio's van het platteland. Niks mis mee. Maar bij Marokkanen "ontbreekt het een en ander" om zich succesvol te maken in een ander land.
pi_67962328
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
Als die randgroepjongeren het allemaal zo goed met die haatbaard kunnen vinden, dan gaan ze maar lekker terug naar Maroc.
  zondag 12 april 2009 @ 22:26:01 #59
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67962361
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als die randgroepjongeren het allemaal zo goed met die haatbaard kunnen vinden, dan gaan ze maar lekker terug naar Maroc.
Dat doen ze nu juist niet .
pi_67962419
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:26 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat doen ze nu juist niet .
Dan moet je maar op Wilders stemmen.
pi_67962424
Die kerel die in 99 is neergestoken, dat heeft zeker een jaar geduurd voordat de politie niks deed.
pi_67962460
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef Specularium het volgende:
Die kerel die in 99 is neergestoken, dat heeft zeker een jaar geduurd voordat de politie niks deed.
Hoe zit het trouwens met die man in Amsterdam die levend in brand is gestoken door kansenjongeren nadat hij die kansenjongeren had aangesproken op hun gedrag
Die zijn vreemd genoeg nooit gepakt.
En nu is bijna iedereen het vergeten, maar geloof mij nou maar als die man niet door kansenjongeren in de fik was gestoken, was die zaak allang opgelost.
  zondag 12 april 2009 @ 22:29:50 #63
144262 thewishmaster
pi_67962472
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moet je maar op Wilders stemmen.
Geloof me, dat doe ik ook wel, maar alleen op iemand stemmen lost een probleem niet op.
  zondag 12 april 2009 @ 22:30:24 #64
144262 thewishmaster
pi_67962486
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens met die man in Amsterdam die levend in brand is gestoken door kansenjongeren nadat die die kansenjongeren had aangesproken op hun gedrag
Dat vraag ik me eigenlijk ook af, dat was in de wijk Geuzenveld-Slotermeer trouwens.
pi_67962496
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Geloof me, dat doe ik ook wel, maar alleen op iemand stemmen lost een probleem niet op.
Dat lost het probleem echt wel op, want Wilders flikkert iedere straatterrorist met een dubbel paspoort het land uit.
pi_67962506
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat vraag ik me eigenlijk ook af, dat was in de wijk Geuzenveld-Slotermeer trouwens.
Ja die bedoel ik! Het blijft bizar dat die zaak nooit is opgelost. Je gaat bijna denken dat ze die zaak gewoon niet willen oplossen
  Admin zondag 12 april 2009 @ 22:37:11 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67962715
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Typisch HP/de tijd. Ver afgezakt dat blad.
Bullshit, gewoon een goed artikel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 12 april 2009 @ 22:38:25 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67962768
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens met die man in Amsterdam die levend in brand is gestoken door kansenjongeren nadat hij die kansenjongeren had aangesproken op hun gedrag
En nu is bijna iedereen het vergeten, maar geloof mij nou maar als die man niet door kansenjongeren in de fik was gestoken, was die zaak allang opgelost.
Allemaal incidenten en stemmingmakerij.
The End Times are wild
pi_67962789
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Allemaal incidenten en stemmingmakerij.
Inderdaad niks aan de hand, gewoon doorlopen.
  zondag 12 april 2009 @ 22:41:02 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67962850
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad niks aan de hand, gewoon doorlopen.
Ja. Want wat stelt 1 zo'n afgebrandde invalide nu voor ten opzichte van die miljoenen verbrandden in de Tweede Wereldoorlog? Eigenlijk helemaal niks. Dus als je moet kiezen, kies dan gewoon hiervoor en klop jezelf op de borst voor je progressief-humanistische inslag.
The End Times are wild
  zondag 12 april 2009 @ 22:44:51 #71
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67962944
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

In de Diamantbuurt in Amsterdam-Zuid had je een groep Marokkaanse jongeren die begonnen met vandalisme en daarna zich schuldig maakten aan steeds zwaardere criminaliteit. De politie noemde de leider van die groep zelfs de potentiële nieuwe Holleeder. Ik vraag me af hoe het kan dat de politie of politiek niet gewoon ingrijpt in het stadium van het vandalisme of zelfs daarvoor.
Over Holleeder gesproken: die maakte in zijn jeugd met de Kinkerbuurt-bende hele wijken onveilig
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 april 2009 @ 22:46:15 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67962991
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Over Holleeder gesproken: die maakte in zijn jeugd met de Kinkerbuurt-bende hele wijken onveilig
Wat wil je daarmee zeggen? Toch niet dat de lotsbestemming van dit soort jeugd is topcrimineel te worden? Want dat is een rechtse stelling.
The End Times are wild
  zondag 12 april 2009 @ 22:47:35 #73
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67963036
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja. Want wat stelt 1 zo'n afgebrandde invalide nu voor ten opzichte van die miljoenen verbrandden in de Tweede Wereldoorlog? Eigenlijk helemaal niks. Dus als je moet kiezen, kies dan gewoon hiervoor en klop jezelf op de borst voor je progressief-humanistische inslag.
Het cynisme viert wel weer hoogtij hier vandaag.
pi_67963069
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het enige wat Holleeder deed was: criminelen die huizen hadden gestolen, uit de huizen verwijderen.
Gewone burgers hadden er geen last van.
  zondag 12 april 2009 @ 22:48:55 #75
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67963078
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Toch niet dat de lotsbestemming van dit soort jeugd is topcrimineel te worden? Want dat is een rechtse stelling.
Dat die mogelijkheid idd bestaat en het fenomeen ouder is dan vandaag de dag en bovendien niet etnisch gebonden is in mijn optiek. Holleeder zijn pa was bijv. werkloos he?

Het is niet zozeer een argument van mij als wel een leuke overeenkomst/anekdote en een ondersteuning van mijn observatie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')