Er waren heel veel arme Joden die in volksbuurten woonden. Die konden ook niet vluchten en zijn uiteindelijk in Oost-Europa terechtgekomen. Maar je weet wel dat mijn opmerking niet serieus was.quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De joden waren toch rijke stinkerds en woonden daar toch niet?
Denk er eens serieus over na.
Overigens denk ikzelf ook dat al die straatcoaches weinig zoden aan de dijk zetten, net zoals keiharde repressie. Triest wat de gemeentes doen: die roeien met de riemen die ze hebben en gooien daardoor geld over de balk voor totaal inefficiente plannetjes.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef knowall het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_in_hp_de_tijd.html
Het huidige probleem ligt grotendeels aan de jeugd van tegenwoordig. De jeugd kan hier alles uithalen wat ze maar willen. Er wordt niet goed genoeg opgetreden tegen asociale mensen. Dan weer een taakstrafje hier, dan weer een 2 maanden celstraf daar. De jeugd van tegenwoordig ligt daar echt niet wakker van.quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het wordt allemaal zo enorm opgeklopt. Ja, het zijn weer Marokkaanse jochies. Pffff, flikker toch op. Alsof onze blanke Hollandse jochies zo braaf zouden zijn. Die gooien ook met gemak deuren en ramen in en pesten je ook zo weg. Maar nee hoor, weer die Marokkaantjes
Het rare is dat met die busovervallen er dus een keer sprake was van een antiliiaan. De Telegraaf had daar twee berichtjes over en in beide stond de nationaliteit niet gemeld. Ik vond dat uiterst vreemd.... Totdat ik besefte dat bij al die andere recente busovervallen het lang niet altijd allochtonen zijn geweest... Dat verklaarde een hoop voor mijzelf. Het had voor De Telegraaf geen functie (meer) om iemands kleurtje erbij te zetten. Als ze dat bij de Antilliaan wel hadden gedaan dan had het toch geen nut gehad.quote:Op zondag 12 april 2009 21:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ah. de Televaag. Dan hoeven we niet meer verder te praten. Het is zelfs wel eens gebeurt dat de Telegraaf schreef dat het bij een overval om getinte mannen ging. Op een of andere regionale zender kwam een van de slachtoffers aan het woord, die het echter over blanke mannen had.
Feit is gewoon dat de Telegraaf een riool en ex-nazi krant is.
Je kan wel zeggen dat het enorm opgeklopt is , maar WAT is er dan opgeklopt?quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het wordt allemaal zo enorm opgeklopt. Ja, het zijn weer Marokkaanse jochies. Pffff, flikker toch op. Alsof onze blanke Hollandse jochies zo braaf zouden zijn. Die gooien ook met gemak deuren en ramen in en pesten je ook zo weg. Maar nee hoor, weer die Marokkaantjes
Moet de oplossing niet groter worden gezocht? In mobilisatie en onderwijs?quote:Op zondag 12 april 2009 21:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er waren heel veel arme Joden die in volksbuurten woonden. Die konden ook niet vluchten en zijn uiteindelijk in Oost-Europa terechtgekomen. Maar je weet wel dat mijn opmerking niet serieus was.
hehehehehquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef knowall het volgende:
[..]
Maar daar hoor je de media nou nooit over.
Wat ben je toch ook een grote fantast, dat je dit werkelijk denkt.quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt wel idd, ik verzwijg hier ook altijd het feit dat ik van origine niet een West-Brabander ben, hoewel ik het er ergens niet mee eens ben. Ik weet echter dat er maar dit hoeft te gebeuren (en dat zijn maar heel kleine dingetjes) en je bent hier ook aangeschoten wild, net als die transseksueel in Rotterdam.
Het komt niet in je straatje te pas wrs en dus ga je je mede-users maar op deze manier bestoken?quote:Op zondag 12 april 2009 21:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een grote fantast, dat je dit werkelijk denkt.
Als je dat al "bestoken" noemt, dan moet je voor de gein eens in het FB-topic kijken.quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het komt niet in je straatje te pas wrs en dus ga je je mede-users maar op deze manier bestoken?
Ik ben zelf allochtoon, maar vind je het niet opvallend dat het in Opsporing Verzocht vrijwel altijd om getinte daders gaat? Wat maakt Opsporing Verzocht dat dan?quote:Op zondag 12 april 2009 21:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ah. de Televaag. Dan hoeven we niet meer verder te praten. Het is zelfs wel eens gebeurt dat de Telegraaf schreef dat het bij een overval om getinte mannen ging. Op een of andere regionale zender kwam een van de slachtoffers aan het woord, die het echter over blanke mannen had.
Feit is gewoon dat de Telegraaf een riool en ex-nazi krant is.
De publieke omroep is gewoon extreemrechtsquote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben zelf allochtoon, maar vind je het niet opvallend dat het in Opsporing Verzocht vrijwel altijd om getinte daders gaat? Wat maakt Opsporing Verzocht dat dan?
Exact. Het is schering en inslag, maar wij mogen het niet weten.quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef thewishmaster het volgende:
In de Metro stond een paar maanden geleden ook een verhaal over een alleenstaande autochtone vrouw die er nogal kunstzinnig uitzag, die was weggepest uit Slotervaart, een stadsdeel in Amsterdam (waar ik ook woon en opgegroeid ben). Er zijn nog veel meer van dit soort verhalen, alleen worden die angstvallig stil gehouden voor de media om onrust te voorkomen.
In Slotervaart wonen zat Marokkaanse jongens. Maar de meeste van hen hebben gewoon geen manieren. En de Marokkaanse gemeenschap houdt ze veelal het hand boven de hoofd.quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef thewishmaster het volgende:
In de Metro stond een paar maanden geleden ook een verhaal over een alleenstaande autochtone vrouw die er nogal kunstzinnig uitzag, die was weggepest uit Slotervaart, een stadsdeel in Amsterdam (waar ik ook woon en opgegroeid ben). Er zijn nog veel meer van dit soort verhalen, alleen worden die angstvallig stil gehouden voor de media om onrust te voorkomen.
Daar komt nog eens bij dat Achmed "Wolf in Schaapskleren" Marcouch stadsdeelvoorzitter is, soms heeft hij een periode waarin hij gematigd probeert over te komen, dan wacht hij even en lanceert hij een plan voor islamles op openbare basisscholen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In Slotervaart wonen zat Marokkaanse jongens. Maar de meeste van hen hebben gewoon geen manieren. En de Marokkaanse gemeenschap houdt ze veelal het hand boven de hoofd.
Racisten, evident.quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben zelf allochtoon, maar vind je het niet opvallend dat het in Opsporing Verzocht vrijwel altijd om getinte daders gaat? Wat maakt Opsporing Verzocht dat dan?
Maar ondertussen wel miepen dat ze zich zo achtergesteld enzo voelen. Dat begrijp ik niet.quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In Slotervaart wonen zat Marokkaanse jongens. Maar de meeste van hen hebben gewoon geen manieren. En de Marokkaanse gemeenschap houdt ze veelal het hand boven de hoofd.
In de Diamantbuurt in Amsterdam-Zuid had je een groep Marokkaanse jongeren die begonnen met vandalisme en daarna zich schuldig maakten aan steeds zwaardere criminaliteit. De politie noemde de leider van die groep zelfs de potentiële nieuwe Holleeder. Ik vraag me af hoe het kan dat de politie of politiek niet gewoon ingrijpt in het stadium van het vandalisme of zelfs daarvoor.quote:Op zondag 12 april 2009 22:10 schreef Lemmeb het volgende:
Het treurige is, met een harde hand zou er van die Marokkaanse kereltjes best nog wel wat te maken zijn. Maar boven een bepaalde leeftijd kun je het gewoon vergeten. Als ze eenmaal het één en ander op hun kerfstok hebben is er niks meer mee aan te vangen.
Precies. Grijp gewoon in, en niet zo zuinig. Ze weten dondersgoed wie het zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de Diamantbuurt in Amsterdam-Zuid had je een groep Marokkaanse jongeren die begonnen met vandalisme en daarna zich schuldig maakten aan steeds zwaardere criminaliteit. De politie noemde de leider van die groep zelfs de potentiële nieuwe Holleeder. Ik vraag me af hoe het kan dat de politie of politiek niet gewoon ingrijpt in het stadium van het vandalisme of zelfs daarvoor.
Dissociatieve persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zondag 12 april 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel miepen dat ze zich zo achtergesteld enzo voelen. Dat begrijp ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |