quote:Op zondag 12 april 2009 20:47 schreef Bill_E het volgende:
Ok nu we in klb zitten:
Foto van haar tieten!
quote:Op zondag 12 april 2009 20:47 schreef Bill_E het volgende:
Ok nu we in klb zitten:
Foto van haar tieten!
Tussen leuk en lekker zit een heel verschil anders... Echt knap is ze niet, maar qua persoonlijkheid is het wel een enorm leuke meidquote:
Dat was een week eerder wel het geval ja...quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Montelly het volgende:
Of TS is homeaux of TS is beland in een
[ afbeelding ]
FRIENDZONE
True, true..quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef Frasier het volgende:
Je baalt er gewoon van de je er zelf alweer niet aan mocht zitten.
Dat is ook zielig, je bent pas een baas als je haar kan neuken.quote:Op zondag 12 april 2009 20:48 schreef nachtdier3 het volgende:
Verplaatsing is al aangevraagd...
Topictitel mag ook veranderd worden trouwens: [GRATIS op te halen] Mannen ter deportatie naar een afgelegen eiland dus!
Die tieten zijn enkel in BH fraai. Zodra ze eruit zijn is de aanblik een stuk minder fraai helaas.
Gaat gewoon meer om de triestheid van sommige mensen. Kom op, beetje als 40'er een 19-jarige naar dr borsten gaan wijzen op het moment dat je je kans schoon ziet omdat ze even een paar tellen alleen is
TS heeft een pleurishekel aan winkelen en heeft geen behoefte aan handtasjes. En TS waardeert het neit echt als iemand haar dus als seksobject ziet vanwege het feit dat ze een lekkere buste heeftquote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is het type dat meewinkelt en met meer dingen (o.a. een handtasje) thuiskomt dan de dame in kwestie.
Je maakt je er wel erg druk om he? Thats life, alle mannen willen uiteindelijk een leuk jong ding omdat 't gewoon lekker uitziet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
TS heeft een pleurishekel aan winkelen en heeft geen behoefte aan handtasjes. En TS waardeert het neit echt als iemand haar dus als seksobject ziet vanwege het feit dat ze een lekkere buste heeft
Je moet gewoon jezelf een keer kwetsbaar opstellen tegenover haar en je gevoelens uiten. Vertel haar wat het met je doet als zijn weer met een 40+ér aan het flirten is.quote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
TS heeft een pleurishekel aan winkelen en heeft geen behoefte aan handtasjes. En TS waardeert het neit echt als iemand haar dus als seksobject ziet vanwege het feit dat ze een lekkere buste heeft
Je liegt, je vind winkelen wel leuk. Geef het maar toequote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik ben ook een manquote:Op zondag 12 april 2009 21:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je maakt je er wel erg druk om he? Thats life, alle mannen willen uiteindelijk een leuk jong ding omdat 't gewoon lekker uitziet.
Ok, soms wel inderdaad. Ik doe inderdaad vaker dan eens in de week boodschappen vanwege een leuk kassameisjequote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Lort het volgende:
[..]
Je liegt, je vind winkelen wel leuk. Geef het maar toe
Wat is het probleem. Beter dan zoals 90% van de mensen hier die helemaal geen contact hebben met vrouwen.quote:
lolquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is het probleem. Beter dan zoals 90% van de mensen hier die helemaal geen contact hebben met vrouwen.
Jij gebruikt haar ook nog in de keukenquote:Op zondag 12 april 2009 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik merk wel dat Fok het mecca is van de FHM-lezende bierdrinkende voetbalman, vrouwen zijn er alleen om te neuken en als je dat niet vind ben je homo..
Iets zegt mij dat TS de OP van a tot z verzonnen heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 21:12 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik ben ook een manmaar wel eentje met wat meer fatsoen.
Verleden week heeft ze enkele maar wijsgemaakt dat ze een pot was. Helaas ging ze niet op dr bek met dr vriendinDat had pas echt smullen geweest
![]()
Uit welke film is dat?quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Montelly het volgende:
Of TS is homeaux of TS is beland in een
[ afbeelding ]
FRIENDZONE
En iets zegt mij dat je een hersenloos geval bent. Ik ben er alleen nog niet uit wat voor een hersenloos geval precies...quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat TS de OP van a tot z verzonnen heeft.
Just friendsquote:
Oeps, overheen gelezen.quote:Op zondag 12 april 2009 20:52 schreef Rapaille het volgende:
'Stapvriendin' wat is dat voor ontzettend gay woord?
Ah thanks, ik wist dat ik 'm kendequote:
Omdat ik het niet tof vind en zij het ook niet tof vind als ze op die manier benaderd wordt?quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
als het je vriendin niet is waar maak je je dan druk om?
if it walks and talks like a duck it probaly is a . . . .quote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet tof vind en zij het ook niet tof vind als ze op die manier benaderd wordt?
Gaat gewoon om de manier waarop? Alsof het een goedkope hoer is en d'r om vraagt.
volgens mij snap je het niet helemaal hehquote:Op zondag 12 april 2009 22:06 schreef nachtdier3 het volgende:
PeZu houd dus van dikke vrouwen met een slok teveel op die waggelend naar huis gaan
Jouw keuze, ik zou voor een andere optie gaan.
ik hoop dat je je domheid veinstquote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef nachtdier3 het volgende:
Denkend aan eenden denk ik aan een dik vet lomp lichaam dat wachelend loopt
Jij zegt het, dus jij hebt er ervaring mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |