Hej man !quote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Lekker gegourmet en daarna sinds jaren weer eens geklaverjast, best wel leuk toch dat spel.
juistem, zeer goede plaatquote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de 3FM Megahit. Ik vind 'm bijzonder fraai
Herkenbaar... "TROS!" is ook zoiets.quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
Wel erg trouwens, net bij PSB miste ik gewoon het alarm, en nu bij Six pence none the richer mis ik het smakzoen gelijk dat Gerard er altijd onder gooit
Nou, de race begint pas om 22.00, tot die tijd blijft het mp3fm voor mij... Dat geouwehoer zal allemaal wel.quote:
Net zoals bij Abel, ik doe de deur dicht *klap*. Die klap moet ook gewoon in de plaat zitten en anders hoor ik hem in mijzelf welquote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
Wel erg trouwens, net bij PSB miste ik gewoon het alarm, en nu bij Six pence none the richer mis ik het smakzoen gelijk dat Gerard er altijd onder gooit
Ach, het was eigenlijk best wel een aardig interview met Rossiquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Nou, de race begint pas om 22.00, tot die tijd blijft het mp3fm voor mij... Dat geouwehoer zal allemaal wel.
Kom je daar nu pas achter? Ik denk dat de dagplaylist voor 75% overeen komt, als het niet meer is.quote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond tijdens gourmet een aantal uren Q-music op de achtergrond gehad. Nou, 3FM is allesbehalve onderscheidend. Heb maar een paar nummers gehoord die níet op 3FM voorbij komen...
Normaal hoor ik geen Q-Music, maad m'n vermoeden werd nu duidelijk bevestigd. Sorry, Veenstra.quote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Ik denk dat de dagplaylist voor 75% overeen komt, als het niet meer is.
In ieder geval nog geen afgelasting.quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef -Hans- het volgende:
RHCP
edit:
Ofyles2, ik hoop dat ze nog gaan racen want het regent flink
Jup, maar dat gaat wel gebeuren want dit is toch wel zware regenval. Stel dat het nu ineens droog zal worden dan duurt het volgens mij nog wel een uur tot er weer gereden kan worden. Naja, nu kan ik mooi bij ons in de pc gaan kijkenquote:
Veenstra zal nooit zijn omroepie laten vallen als goed medewerker.quote:Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Normaal hoor ik geen Q-Music, maad m'n vermoeden werd nu duidelijk bevestigd. Sorry, Veenstra.
Ik hoef die Esmee niet te horen. Zo kan ik ook op Youtube Rick Astley nazingen en een platencontract bij hem scoren.quote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef DaMook het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik esmee denters gemist heb op 538, waarom komt ze voor ook niet naar 3fm om haar plaat als eerste te draaien
. Ow wacht dan had ik hem waarschijnlijk alsnog gemist omdat ik tv zat te kijken
.
Met Edwin Evers (ex-KRO) was dat allemaal anders.quote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veenstra zal nooit zijn omroepie laten vallen als goed medewerker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |