quote:Programmering Paasmaandag
(12-04-09) - Op Paasmaandag, lekker met een eitje, croissantje en vers geurende koffie, kun je luisteren naar relaxte weekendradio.
Zie hier de programmering van tweede Paasdag:
04.00 - 07.00 uur: Guis
07.00 - 10.00 uur: Domien is wakker
10.00 - 12.00 uur: Annemieke hier
12.00 - 15.00 uur: Timur Open Radio
15.00 - 18.00 uur: De radioshow van Bart
18.00 - 20.00 uur: Bring it on!
20.00 - 22.00 uur: Jouw WeekendFinale
Na 22.00 uur pakken we weer de normale programmering op met 3VOOR12RADIO
Telkens als ik inlog zitten jullie op 290-299 posts.. Dan ben ik zo vriendelijk om een nieuw topic te openenquote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb je een dwangneurose topics openen
Jupquote:Op zondag 12 april 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom ze draaien gewoon door in weekend stand
Echt heel knap hoor. Respect!quote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Telkens als ik inlog zitten jullie op 290-299 posts.. Dan ben ik zo vriendelijk om een nieuw topic te openen
Als of je er een neusje voor hebquote:Op zondag 12 april 2009 20:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Telkens als ik inlog zitten jullie op 290-299 posts.. Dan ben ik zo vriendelijk om een nieuw topic te openen
Toffe plaat dit van Livequote:Op zondag 12 april 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Selling the drama, had zo een titel kunnen zijn van Genenis
Whehequote:Op zondag 12 april 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als of je er een neusje voor heb
lolquote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb het van een gerenomeerd lapo'er afgekeken![]()
En dan hoeven jullie ook niet telkens een nieuwe topic aan te maken + OP op te makenquote:Op zondag 12 april 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of je er een neusje voor heb
ben in een goede buiquote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noem het eerder een afwijking
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op zondag 12 april 2009 20:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan hoeven jullie ook niet telkens een nieuwe topic aan te maken + OP op te maken
Is dat positief of negatiefquote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noem het eerder een afwijking
Voeg je 'm wel even toe op 3fmfan (http://www.3fmfan.nl/page/forum) ?quote:Op zondag 12 april 2009 20:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan hoeven jullie ook niet telkens een nieuwe topic aan te maken + OP op te maken
Domien voor het eerst weer terug op de vroege maandagochtend.quote:Op zondag 12 april 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom ze draaien gewoon door in weekend stand
Dan ben jij niets gewend, is niet meer dan 4x klikken of een macro makenquote:Op zondag 12 april 2009 20:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal zo makkelijk, stiekem zit er flink wat werk in![]()
Die is volgens mij nog bezig met de paaseieren ofzo?quote:Op zondag 12 april 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voeg je 'm wel even toe op 3fmfan (http://www.3fmfan.nl/page/forum) ?. Anders krijg je ruzie met Noortje..
Dat zal ik doen Hansiepansiequote:Op zondag 12 april 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voeg je 'm wel even toe op 3fmfan (http://www.3fmfan.nl/page/forum) ?. Anders krijg je ruzie met Noortje..
Dat klopt iddquote:Op zondag 12 april 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen jij hebt problemen met titels rond het weekend te verzinnen
Haha.. Volgende mag jij openenquote:Op zondag 12 april 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan ben jij niets gewend, is niet meer dan 4x klikken of een macro maken
Zal wel eieren zoeken bij Jimboquote:Op zondag 12 april 2009 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog bezig met de paaseieren ofzo?
Flirt je stijf ? lijkt mij leuk als Jimbo en Noortje daar aan mee zouden doenquote:Op zondag 12 april 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat een intense relatie wordt.
Dit wordt iets voor Timur Open Radio.
Dat die relatie nog volhoudt is een wonderquote:Op zondag 12 april 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat een intense relatie wordt.
Dit wordt iets voor Timur Open Radio.
Wie gaat ze opgeven?quote:Op zondag 12 april 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flirt je stijf ? lijkt mij leuk als Jimbo en Noortje daar aan mee zouden doen.
Oeh wacht. Ik blijf nog even. Curlingquote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Op Eurosport is curling bezig. Kan iemand mij uitleggen wat daar in vredesnaam zo leuk aan is??
Het lijkt op bowls of jeu de boules, alleen wordt het op teflon gespeeld.quote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Op Eurosport is curling bezig. Kan iemand mij uitleggen wat daar in vredesnaam zo leuk aan is??
Q-music is best okequote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond tijdens gourmet een aantal uren Q-music op de achtergrond gehad. Nou, 3FM is allesbehalve onderscheidend. Heb maar een paar nummers gehoord die níet op 3FM voorbij komen...
En toch zit het stadion daar nog redelijk vol. De boeiende factor bij Curling ontgaat mij een beetjequote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oeh wacht. Ik blijf nog even. Curling
Die ontgaat mij ook, dus ik ga naar huis! Dag homiesquote:Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch zit het stadion daar nog redelijk vol. De boeiende factor bij Curling ontgaat mij een beetje
Heb jij de juiste "sport" voor ogen ? , wordt gespeeld op ijs namelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het lijkt op bowls of jeu de boules, alleen wordt het op teflon gespeeld.
Overigens boeien de sporten die jij nu noemt mij ook niet echtquote:Op zondag 12 april 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het lijkt op bowls of jeu de boules, alleen wordt het op teflon gespeeld.
Dag spammertquote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die ontgaat mij ook, dus ik ga naar huis! Dag homies
Die sporten zijn alleen leuk om zelf te doen kortstondig.quote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens boeien de sporten die jij nu noemt mij ook niet echt
Krijgen we dan ook broodje gijs meequote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! en daar werkt misschien wel de nieuwe zender coördinator van 3FM, Wouter v/d Goes !
Tim.
Helpt het je als ik zeg dat ik NASN Europe kan ontvangen?quote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens boeien de sporten die jij nu noemt mij ook niet echt
Misschien dan wel ja, maar om te kijken is de factor boeiend echt 0.0 %..quote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die sporten zijn alleen leuk om zelf te doen kortstondig.
Staverman? Laat maar komen! Luisterde altijd naar hem toen hij nog op 3FM was te horenquote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook broodje gijs mee
uuuhm neequote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helpt het je als ik zeg dat ik NASN Europe kan ontvangen?
Curling is tof! Lekker tegen de tv lopen schelden dat ie verder naar links of rechts moet, heerlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Had hij dat nou maar niet gedaanquote:Op zondag 12 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Klaas waagt zich toch aan de Lil' Wayne-versie van Let It Rock.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Curling is tof! Lekker tegen de tv lopen schelden dat ie verder naar links of rechts moet, heerlijk!
Hej man !quote:Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Lekker gegourmet en daarna sinds jaren weer eens geklaverjast, best wel leuk toch dat spel.
juistem, zeer goede plaatquote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de 3FM Megahit. Ik vind 'm bijzonder fraai
Herkenbaar... "TROS!" is ook zoiets.quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
Wel erg trouwens, net bij PSB miste ik gewoon het alarm, en nu bij Six pence none the richer mis ik het smakzoen gelijk dat Gerard er altijd onder gooit
Nou, de race begint pas om 22.00, tot die tijd blijft het mp3fm voor mij... Dat geouwehoer zal allemaal wel.quote:
Net zoals bij Abel, ik doe de deur dicht *klap*. Die klap moet ook gewoon in de plaat zitten en anders hoor ik hem in mijzelf welquote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
Wel erg trouwens, net bij PSB miste ik gewoon het alarm, en nu bij Six pence none the richer mis ik het smakzoen gelijk dat Gerard er altijd onder gooit
Ach, het was eigenlijk best wel een aardig interview met Rossiquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Nou, de race begint pas om 22.00, tot die tijd blijft het mp3fm voor mij... Dat geouwehoer zal allemaal wel.
Kom je daar nu pas achter? Ik denk dat de dagplaylist voor 75% overeen komt, als het niet meer is.quote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond tijdens gourmet een aantal uren Q-music op de achtergrond gehad. Nou, 3FM is allesbehalve onderscheidend. Heb maar een paar nummers gehoord die níet op 3FM voorbij komen...
Normaal hoor ik geen Q-Music, maad m'n vermoeden werd nu duidelijk bevestigd. Sorry, Veenstra.quote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Ik denk dat de dagplaylist voor 75% overeen komt, als het niet meer is.
In ieder geval nog geen afgelasting.quote:Op zondag 12 april 2009 22:03 schreef -Hans- het volgende:
RHCP
edit:
Ofyles2, ik hoop dat ze nog gaan racen want het regent flink
Jup, maar dat gaat wel gebeuren want dit is toch wel zware regenval. Stel dat het nu ineens droog zal worden dan duurt het volgens mij nog wel een uur tot er weer gereden kan worden. Naja, nu kan ik mooi bij ons in de pc gaan kijkenquote:
Veenstra zal nooit zijn omroepie laten vallen als goed medewerker.quote:Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Normaal hoor ik geen Q-Music, maad m'n vermoeden werd nu duidelijk bevestigd. Sorry, Veenstra.
Ik hoef die Esmee niet te horen. Zo kan ik ook op Youtube Rick Astley nazingen en een platencontract bij hem scoren.quote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef DaMook het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik esmee denters gemist heb op 538, waarom komt ze voor ook niet naar 3fm om haar plaat als eerste te draaien
. Ow wacht dan had ik hem waarschijnlijk alsnog gemist omdat ik tv zat te kijken
.
Met Edwin Evers (ex-KRO) was dat allemaal anders.quote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veenstra zal nooit zijn omroepie laten vallen als goed medewerker.
eejjjjjjjj Rose! Welkom terugquote:
Ik zal beter luisteren als ik leesquote:Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal voortaan het wat harden typen
Ja, dat was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 12 april 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Terug? Ik was toch niet weg?
Ik vergat alleen te posten
Beetje druk enzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Alsnog een welkom terug
Dat laatste geloof ik directquote:Op zondag 12 april 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje druk enzo
En als je geen 3FM aan het luisteren bent is het toch 'anders' meetypen
He, gelukkig maarquote:Op zondag 12 april 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik direct(eerste ook wel hoor
)
Ach ja zo toch slapen omdat ik er morgen om 5quote:
Ah, maar dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We wachten Daniël af, voor zover hij nog mag draaien vannacht.
Hoezo nog mag draaien ?quote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We wachten Daniël af, voor zover hij nog mag draaien vannacht.
Wie weet binnenkortquote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom 3FM alleen Tonight draait. Die remix van Chromeo mag er best ook zijn.
Trustenquote:Op zondag 12 april 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, om 5 uur gaat de (eerste) wekker alweer![]()
![]()
.
Zal rustig aan doenquote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet stiekem vol posten om nieuw topic te openen
en voor degene die niet vrij zijn niet?quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor degene die morgen vrij zijn , fijn 2de paasdag
Ja dat welquote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit er ook naar te luisteren, de serieuze kant van Jan Jaap
Best een strotje heeft die dame, alleen of het het juiste programma isquote:
Ach tegenwoordig is het een van de je oude jaarconferances, ieder net heeft er 1quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef borisz het volgende:
In zo'n nacht als deze mis ik Mark In the Dark.
OH JJvdWal gaat de oudejaarsconference doen dit jaar
Waarvan die van SBS6 met afstand de meest tenenkrommende is.quote:Op maandag 13 april 2009 00:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig is het een van de je oude jaarconferances, ieder net heeft er 1
Damn, niet verkeerdquote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is een soundtrack op FIFA 09, evenals MGMT - Kids.
Remember Paul Pottsquote:Op maandag 13 april 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best een strotje heeft die dame, alleen of het het juiste programma is
True , maar zou een aparte selectie moeten zijn , omdat het moeilijk meetbaar is tegen pop, rock etc .quote:Op maandag 13 april 2009 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Remember Paul Potts![]()
Die is nu ook wereldberoemd... Zelfde programma...
Emotioneel geladen jongens die turkenquote:
Iddquote:Op maandag 13 april 2009 01:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Emotioneel geladen jongens die turken
Of wat dacht je van deze:quote:
Wat doe jij zo laat nog op 3fm draait toch zondagsdienst vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Sirolf het volgende:
Awww... Daniel kwam iemand tegen in H'sum en heeft nu vreemde gevoelens in z'n buik...
Whehehe, stuk minder saai dan hierquote:
Jammer dat ik geen radio heb hier... Wacht.... Ik heb iphone earplugs bij me.... woeiquote:09:54| Pearl Jam - Black
Zag het in 't Ierlandtopic iddquote:Op maandag 13 april 2009 10:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Killarney geweest van het weekend
Nog niet helemaal (ooit in begonnen), maar staat wel in m'n boekenkastquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
Hebben jullie dan ook "Door Ierland met een koelkast" gelezen?
Nog niet, aanrader?quote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
Hebben jullie dan ook "Door Ierland met een koelkast" gelezen?
Psiesquote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook check,
even geen profiel foto's bekijken dan![]()
Op zich kan dat gewoon, maar dan moet je wel Javascript eerst uitschakelen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook check,
even geen profiel foto's bekijken dan![]()
Tof! ga ik dan ook maar even checken op 5 meiquote:Op maandag 13 april 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Tip voor de Groningers onder ons, op het bevrijdingsfestival speelt van 16.00 tot 16.40 op de Main Stage ene Liam Finn (aka de zoon van God)
edit: O, en the Hold Steady is ook heul tof!
Beter dan donderdag. Geen last van m'n knie deze keer, dus ik houd 't ff in de gatenquote:
10 graden is het bij jullie? Dat is echt een prima loop temperatuurquote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan donderdag. Geen last van m'n knie deze keer, dus ik houd 't ff in de gaten. Lekker temperatuurtje overigens.
0,0 %quote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe is het met de paasgedachte hans?
Ik ga proberen wat af te wisselen qua ondergrond. Ik loop nu alleen op hard (asfalt en kinderkopjes in de binnenstad van Maastricht). Eens kijken of ergens over gras of klei etc. te lopen isquote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 graden is het bij jullie? Dat is echt een prima loop temperatuur. 10 - 15 graden vind ik altijd wel prettig. Gistermiddag heb ik bij 20+ gelopen en dat is misschien weer net te warm, maar ook wel lekker vanwege het zweten. DIE LUCHT !!
. Mocht je toch last krijgen van je knie dan zou ik de demping van je schoen even checken. Al is de ondergrond waar je op rond natuurlijk ook wel belangrijk. Hard/zacht is bijvoorbeeld
wel heftig.
Succesquote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanmiddag les 9 lopen, eerst een opdracht van M&O afmaken.
Ook 0,0%quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
0,0 %. Vandaag even de rest van het houwerk van het huis schoonmaken en vanavond misschien even naar de Martiniplaza voor de wedstrijd Capitals - R'dam
. En bij jou dan ??
Fijn lijstje bij de buren iddquote:
Dan maar een dagje classics, niets mis mee zo af en toequote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijn lijstje bij de buren idd.
http://www.radio2.nl/page/textpage/001potscissalckcor
Voor velen hier te standaard, maar goed... alles beter dan Timur.
Idd. Annemieke komt zo geforceerd blij overquote:Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan maar een dagje classics, niets mis mee zo af en toe.
Maar drie in het weekend is niet zo veel aan nu Diergaarde weg is.
Show van Domien is wel aardig, maar ik word een beetje moe van zijn achtergrondmuziek op de morgen. Teveel slamfm muziek op de achtergrond iedere keer. Plus na ieder nummer roept hij goedemorgen. Wordt je ook moe vanquote:Op maandag 13 april 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Annemieke komt zo geforceerd blij over. Al kon Diergaarde wel weer af en toe lomp overkomen
.
Gras of klei is idd wel wat prettiger, maar het nadeel zijn dan weer de kuilen en hobbels. Ik probeer meestal toch zoveel mogelijk om op een harde ondergrond te lopen. Eventueel trek ik een extra sok aan voor wat meer demping. Maar dat is wel een beetje warmquote:Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga proberen wat af te wisselen qua ondergrond. Ik loop nu alleen op hard (asfalt en kinderkopjes in de binnenstad van Maastricht). Eens kijken of ergens over gras of klei etc. te lopen is.
Flinke omschakeling inderdaadquote:Deze temperatuur is idd prima. Vorige week bij ongeveer 20 graden gelopen en dat was weer ff wennen...
Ah, daar ben je vast nog wel even mee bezig ? Mijn advies: naar buiten met die hele zooi ! De temperatuur en vooral de rust is GEWELDIG ! Net even door de tuin gelopen en het is echt geniaal, zo lekker als het is. De temperatuur is goed (windstil!), de vogels fluiten, de katten liggen te pitten op het steigertje bij de sloot en alles staat in bloeiquote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ook 0,0%Net mijn scriptie weer geopend en weer aan de typ.
Ja, ik snap af en toe ook helemaal niets van die lui, maar bellen is vaak toch de snelste oplossing. Maar je krijgt dus geld van ze? Dat is toch wel tof of niet?!quote:Ik word trouwens gestalkt door de belastingdienst. Ik krijg bedragen zorg/huurtoeslag overgemaakt, waarvan ik niet weet waarvoor die moeten zijnVorige week nog op 1 dag 4 brieven van hun gekregen, waar je ook niets wijzer van wordt
Yup. Zou ook niet prettig zitten. Ik gebruik die DryFit-sokken. Zitten echt perfect en werken boven op ook nog ademend. Daarvan moet ik er geen twee overelkaar aantrekkenquote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gras of klei is idd wel wat prettiger, maar het nadeel zijn dan weer de kuilen en hobbels. Ik probeer meestal toch zoveel mogelijk om op een harde ondergrond te lopen. Eventueel trek ik een extra sok aan voor wat meer demping. Maar dat is wel een beetje warm
Annemieke vind ik echt een ramp. Laat ajb Diergaarde terugkomen. Qua muziek vind ik die Annemieke zelden boeiend en ook op mij komt zo geforceerd over. Hele programmering vandaag vind ik weinig boeiendquote:Op maandag 13 april 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Annemieke komt zo geforceerd blij over. Al kon Diergaarde wel weer af en toe lomp overkomen
.
Bij Diergaarde was de muziek ook beter dan bij Annemic.quote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke vind ik echt een ramp. Laat ajb Diergaarde terugkomen. Qua muziek vind ik die Annemieke zelden boeiend en ook op mij komt zo geforceerd over. Hele programmering vandaag vind ik weinig boeiend. Ook weer die vreselijke Barbara om 18:00.
uuhhm dan heeft het inderdaad niet heel veel zin. Dan verlies je volgens mij ook de ' kracht ' van die sokken namelijk het ademende karakter.quote:Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zou ook niet prettig zitten. Ik gebruik die DryFit-sokken. Zitten echt perfect en werken boven op ook nog ademend. Daarvan moet ik er geen twee overelkaar aantrekken. Dat zou niet eens fatsoenlijk in m'n schoenen passen.
Hej IedeK. De Megahit bedoel je? Man, die is zo goed ! De plaat begin ik per draaibeurtquote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef IedeK. het volgende:
Dankzij 3FM weer eens ouderwets hooked aan een nummer.![]()
White Lies, gisteravond voor het eerst gehoord. Heul lekkah!
Weinig aan toe te voegenquote:Op maandag 13 april 2009 12:35 schreef borisz het volgende:
Bij Diergaarde was de muziek ook beter dan bij Annemic..
Amen to thatquote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een artiest die de mondharmonica wèl op een goede manier in een plaat weer te verwerken.
Of lekker op 3 laten staan:quote:Op maandag 13 april 2009 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS!!!!!!!!! Zet 'm op 2 2 2 2 2!!!!!!!!
Als ik hem tussen 1200 en 1500 op 3 zet gaat mijn radio stuk, dus dat doen we maar even nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of lekker op 3 laten staan:![]()
I like the way you Moveeeeeee!
![]()
![]()
Hans zou zeggen: Wát een achtbaanplaat!
Dan moet je ook een nieuwe kopen hèquote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik hem tussen 1200 en 1500 op 3 zet gaat mijn radio stuk, dus dat doen we maar even niet.
Nieuwe radio's waarbij je nooit Timur kan horen zou ik zo aanschaffenquote:Op maandag 13 april 2009 13:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook een nieuwe kopen hè![]()
Zie http://www.radio2.nl/page/textpage/001potscissalckcor . Nou, daar kan die Timurpuber niet aan tippenquote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of lekker op 3 laten staan:![]()
I like the way you Moveeeeeee!
![]()
![]()
Da's idd een flinke lijst met hele vette artiestenquote:Op maandag 13 april 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://www.radio2.nl/page/textpage/001potscissalckcor . Nou, daar kan die Timurpuber niet aan tippen![]()
.
quote:Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leg je het dadelijk wel weer terug?!
De oprichter van 3fmfan.nl moet het nut van een iPhone nog ontdekkenquote:Op maandag 13 april 2009 14:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Woei, de zon schijnt! nog een uurtje en dan ben ik klaar!
Is er eigenlijk al een 3FMFAN Iphone App?
quote:Op maandag 13 april 2009 14:59 schreef TIM-846 het volgende:
Beetje doorposten jongens, dan kan ik 'm lapo'en
Iedereen is naar de meubelboulevardquote:Op maandag 13 april 2009 14:59 schreef TIM-846 het volgende:
Beetje doorposten jongens, dan kan ik 'm lapo'en
Die is om, is het niet....quote:Op maandag 13 april 2009 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De oprichter van 3fmfan.nl moet het nut van een iPhone nog ontdekken![]()
. Mss moet ie ff met @michielveenstra gaan praten
.
Als jij het leuk vind om naar een DJ te luisteren die telkens meepraat met zn eigen jingles, té over-enthousiast praat - ook over zn spelletjes -, kutmuziek draait (De eerste 3 platen: Pink, Miss Toronto Montreal, Bertolf) dan moet je 'em aan laten staanquote:Op maandag 13 april 2009 15:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde hem net aan doen.... En nu moet ie weer uit? Confusing...
iPhone != belangrijk...quote:Op maandag 13 april 2009 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De oprichter van 3fmfan.nl moet het nut van een iPhone nog ontdekken![]()
. Mss moet ie ff met @michielveenstra gaan praten
.
Haaaai !quote:Op maandag 13 april 2009 16:18 schreef themauster het volgende:
middag!![]()
Weer thuis na 4 dagen morgen weer werken
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 13 april 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ONE van Metaillica @ 2.
Mogen ze ook wel bij het voetbal gaan invoerenquote:Op maandag 13 april 2009 15:52 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu naar de Euro Hockey League, mooi systeem met die videobeelden.
quote:Op maandag 13 april 2009 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, daar zit ik alleen tussen 26 en 31 december.
http://www.radio2.nl/page/textpage/001potscissalckcor is niet verkeerd vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, daar zit ik alleen tussen 26 en 31 december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |