quote:
Op zondag 12 april 2009 18:46 schreef LaStrange het volgende:Helemaal met ts eens.
Naast die tattoo-programma's zijn de 10000 verschillende programma's over het sleutelen aan auto's ook helemaal kut.
Ja precies, en het zijn in mijn ogen niet eens èchte liefhebbers van de auto's. Maar eerder èchte liefhebbers van ombouwen. Kopen ze bijv bij wrecks to riches een super mooie nog 100% originele wagen uit 1972 met amper 50.000 originele mijlen op de teller. Gaan ze die hele auto slopen en ombouwen tot een hotrod
Koop dan een echt wrak op de sloop ofzo, maar laat originele wagens aub in hun waarde...
Of die apen van overhoulin (ofzoiets). Die flikken precies hetzelfde, gaan ze een auto waar eigenlijk alleen het interieur van vervangen zou moeten worden helemaal customizen... Zelfs de nog puntgave metalic bruine lak moest eraf, en aan het einde was er van een mooi origineel amerikaans slagschip cabrio een vage amerikaanse pooierbak van gemaakt...
Ik wil niet zeggen dat ik een fan ben van programma's als die waarin ze een lelijke engelse auto kopen, ze er voor 1000 pond onderdelen aan vervangen en hem dan met verlies verkopen, maar die mensen laten een auto met een verhaal en een geschiedenis in ieders geval in hun waarde ipv al het karakter weg te slopen door hem te voorzien van 12 versterkers, subwoofers, chromen velgen, lelijke paintjobs en een knalpaars skylederen interieur...
De programmas met Mark Evans waren altijd wèl leuk om te kijken. Die man kon gewoon leuk sleutelen, en was ook nog eens niet vervelend om naar te kijken. Het enige wat op een gegeven moment een beetje saai was was het feit dat hij elke aflevering tegen de regiseur dat hij "good bye" moest zeggen...