Er is geen werkende link of screenshot meer bij dus het kan maar zo fake zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef bastibro het volgende:
[..]
Johan, is dit op sm al gepost cq. besproken?
K.O. gevingerd worden?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een meisje vingeren terwijll ze buiten bewustzijn is schijnt ook onder verkrachting te vallen hoor.
Nee hoor, ik heb het stukje zelf geschrevenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef johan555 het volgende:
[..]
Er is geen werkende link of screenshot meer bij dus het kan maar zo fake zijn
Het komt van RU vandaan dus dan weet je het vaak wel
Vergeleek Natalee haar moeder dan niet met Hitler?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef johan555 het volgende:
Is het nu al Hitler zelf geworden ? wordt steeds gekker
[ afbeelding ]
Eerder jij ,want dat schrijft ie helemaal nietquote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
K.O. gevingerd worden?Waar zit jij met je gedachten!?!?!
Wie zegt dat, die leugenaar?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een meisje vingeren terwijll ze buiten bewustzijn is schijnt ook onder verkrachting te vallen hoor.
He Bassie kom jij eens met bewijs van je waarheden.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nee jij snapt er helemaal niets van OF.
J2K hebben het meisje gedrogeerd in C&C, al dan niet met hulp van Jorans barkeeper vriendje en, nadat de GHB nog niet het verlangde effect had, haar de auto ingepraat onder het mom van "kom we gaan een stukje rijden en brengen je wel ff naar je hotel".
Bovendien,al zou ze met Joran mee hebben gewild, dan nog was ze toch nooit vrijwillig in een auto gestapt met dat Kalpoe tuig?!
Nee?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:47 schreef johan555 het volgende:
[..]
Eerder jij ,want dat schrijft ie helemaal niet
nou ja, ze willen vast niet dat jij dit voor jou teleurstellend nieuws leest maar maar bij mij werkt ie welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef johan555 het volgende:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef OUWEFIETS het volgende:
Jammer mensen, 't linkje http://www.nationalenquir(...)ime_/celebrity/66520 is uit de lucht.
de link werkt prima ja![]()
![]()
Not Found
The requested URL /truth_about_natalee_holloway_joran_van_der_sloot_michael_j_fox_tracy_pollan_lifetime_/celebrity/66520 was not found
Ja dus?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef johan555 het volgende:
ja en jij zegt : K.O. gevingerd worden?
werkt niet !quote:Op donderdag 16 april 2009 20:26 schreef OUWEFIETS het volgende:
@Johan, intussen al aan je hoe-hoe-vriendjes gevraagd of de NE-link werkt?
Ach, MrB, ik begrijp jou wel, maar laat Johan nu gewoon maar eens even vragen aan een van z'n naatjesquote:
Jahaaa of aan de Nederlanders in Belgiëquote:Op donderdag 16 april 2009 23:10 schreef johan555 het volgende:
Of het in belgie koud is moet je aan de belgen vragen
Joehoe Johan.. bedje toe??quote:
Ik wist ook niet wat ik zag. Johan555 beschuldigt mij ook steeds van van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hoe kan ik OT blijven wanneer ik keer op keer valselijk word beschuldigd??
Gelijk heb je hoor Y,quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat ik zag. Johan555 beschuldigt mij ook steeds van van alles en nog wat.
Nou ajuus hoor, laat Johan555, Bastribo en Duikkie maar verder gaan met hun beschuldigingen, bij tegenspraak wordt je persoonlijk aangevallen, als je hun eindeloze herhalingen tegenspreekt ben jij vervelend, etc. etc.
Ik houd het voor gezien. Toeteledokio.
Johan555,Bastribo en Duikkie hun zin.
ik zal je missen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat ik zag. Johan555 beschuldigt mij ook steeds van van alles en nog wat.
Nou ajuus hoor, laat Johan555, Bastribo en Duikkie maar verder gaan met hun beschuldigingen, bij tegenspraak wordt je persoonlijk aangevallen, als je hun eindeloze herhalingen tegenspreekt ben jij vervelend, etc. etc.
Ik houd het voor gezien. Toeteledokio.
Johan555,Bastribo en Duikkie hun zin.
Eeeej OF, niet op zakenreis van het weekend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
ik zal je missen...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who knows, en jij? Zere vinger inmiddels?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef bastibro het volgende:
[..]
Eeeej OF, niet op zakenreis van het weekend?
quote:I am currently pursuing a career in anti trafficking and sexuality education in Thailand.
Please stop lying about me in this forum. I am armed to the teeth in proof that shows klaasen at SM is lying about banning me..lol. I quit the site twice and the last time was for forever.It hasnt been about Natalee at scaredmonkeys for a loong long time, Its about prospering off of everyone elses research and making money off of tragedies and missing people.quote:
Die foto's staan gewoon overal op internet op publieke websites en myspace sites en jij noemt dat stalken ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:28 schreef mrBhimself het volgende:
Over stalken gesproken!
Het is kwalijker als je het stalken noemt ,terwijl die foto's gewoon overal te zien zijn .quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:48 schreef mrBhimself het volgende:
Yep, dat noem ik inderdaad stalken en obsessief gedrag. Heel kwalijk mijns inziens.
Ja het zijn niet echt frisse jongens daar op CnG, ouwe fotootjes trouwens die m.i. niets bijdragen aan de zaak behalve het lastig vallen van Joran en de mensen met wie hij omgaat.quote:
Jij snapt duidelijk de context niet waarbinnen je deze woorden kunt lezen Johan. Ach, begrijpend lezen is nooit jouw sterkste kant geweest.. 'Je schijnt' soms te vergeten dat 'we' soms beter op de hoogte zijn van zaken die spelen dan jij in je akeligste dromen kunt vermoeden... Ja, lees deze zin nog maar eens 10x over..quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
het schijnt hebben we niks aan B
aantonen !
dat soort vage praatjes staan ook op boublog
ik denk dat het juridische gezien misschien aan te pakken is, maar heel verstandig is omdat niet te doen. gelijk hebben is nog niet altijd gelijk krijgen vooral op internet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef mrBhimself het volgende:
Precies dat bedoel ik. Die foto's staan op verschillende (openbare) sites en zijn daar door de makers geplaatst. Volgens mij hebben zij nooit toestemming gegeven om die foto's verder te kopiëren en op andere sites te zetten. Al helemaal niet met een 'watermerk' op foto's die helemaal niet van hemzelf zijn. Te belachelijk voor woorden, en in juridische zin ook aan te pakken. Het punt is helaas dat men er de moeite niet voor neemt.
Daarnaast worden die foto's uit hun context gehaald en op een manier 'samengebracht' dat het er op lijkt (en vaak wordt het ook gesuggereerd) dat de mensen op de foto's iets te maken hebben met de zaak Holloway, wat uiteraard helemaal niet het geval is. Obsessief en ziekelijk gedrag m.i.
@Jo: inderdaad het is een goed plan de zon in te gaan :-)
Je gaat hier de fout in met je beschuldigingen Duikkie!quote:Op zondag 19 april 2009 05:31 schreef duikkie het volgende:
verder waarom zou deepak/satisch en joran hierover liegen ?? of gewoon onbelangrijk ??.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |