nou ja, ze willen vast niet dat jij dit voor jou teleurstellend nieuws leest maar maar bij mij werkt ie welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef johan555 het volgende:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef OUWEFIETS het volgende:
Jammer mensen, 't linkje http://www.nationalenquir(...)ime_/celebrity/66520 is uit de lucht.
de link werkt prima ja![]()
![]()
Not Found
The requested URL /truth_about_natalee_holloway_joran_van_der_sloot_michael_j_fox_tracy_pollan_lifetime_/celebrity/66520 was not found
Ja dus?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef johan555 het volgende:
ja en jij zegt : K.O. gevingerd worden?
werkt niet !quote:Op donderdag 16 april 2009 20:26 schreef OUWEFIETS het volgende:
@Johan, intussen al aan je hoe-hoe-vriendjes gevraagd of de NE-link werkt?
Ach, MrB, ik begrijp jou wel, maar laat Johan nu gewoon maar eens even vragen aan een van z'n naatjesquote:
Jahaaa of aan de Nederlanders in Belgiëquote:Op donderdag 16 april 2009 23:10 schreef johan555 het volgende:
Of het in belgie koud is moet je aan de belgen vragen
Joehoe Johan.. bedje toe??quote:
Ik wist ook niet wat ik zag. Johan555 beschuldigt mij ook steeds van van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hoe kan ik OT blijven wanneer ik keer op keer valselijk word beschuldigd??
Gelijk heb je hoor Y,quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat ik zag. Johan555 beschuldigt mij ook steeds van van alles en nog wat.
Nou ajuus hoor, laat Johan555, Bastribo en Duikkie maar verder gaan met hun beschuldigingen, bij tegenspraak wordt je persoonlijk aangevallen, als je hun eindeloze herhalingen tegenspreekt ben jij vervelend, etc. etc.
Ik houd het voor gezien. Toeteledokio.
Johan555,Bastribo en Duikkie hun zin.
ik zal je missen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat ik zag. Johan555 beschuldigt mij ook steeds van van alles en nog wat.
Nou ajuus hoor, laat Johan555, Bastribo en Duikkie maar verder gaan met hun beschuldigingen, bij tegenspraak wordt je persoonlijk aangevallen, als je hun eindeloze herhalingen tegenspreekt ben jij vervelend, etc. etc.
Ik houd het voor gezien. Toeteledokio.
Johan555,Bastribo en Duikkie hun zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |