quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef mrBhimself het volgende:Precies dat bedoel ik. Die foto's staan op verschillende (openbare) sites en zijn daar door de makers geplaatst. Volgens mij hebben zij nooit toestemming gegeven om die foto's verder te kopiëren en op andere sites te zetten. Al helemaal niet met een 'watermerk' op foto's die helemaal niet van hemzelf zijn. Te belachelijk voor woorden, en in juridische zin ook aan te pakken. Het punt is helaas dat men er de moeite niet voor neemt.
Daarnaast worden die foto's uit hun context gehaald en op een manier 'samengebracht' dat het er op lijkt (en vaak wordt het ook gesuggereerd) dat de mensen op de foto's iets te maken hebben met de zaak Holloway, wat uiteraard helemaal niet het geval is. Obsessief en ziekelijk gedrag m.i.
@Jo: inderdaad het is een goed plan de zon in te gaan :-)
ik denk dat het juridische gezien misschien aan te pakken is, maar heel verstandig is omdat niet te doen. gelijk hebben is nog niet altijd gelijk krijgen vooral op internet.
JORAN zal zijn hele leven achtervolgt worden ga daar nu maar vanuit, ik denk zelf ook de kalpoe's broertjes, dat hebben ze in 2005 waarschijnlijk niet gedacht. de zaak holloway wil maar niet weggaan
publiekelijk veroordeelt, bij gebrek aan juridisch oordeel, soms is het achterwegen blijven daarvan nadeliger.
nu is joran nog student, maar wat te denken als hij straks een baan probeert te hebben ?? ik denk dat hij veroordeelt is tot kleine zelfstandige

, want geen enkele baas zit op deze slechte aandacht te wachten.
sommige hier zeggen ach die aandacht is helemaal niet zo groot meer, maar de media is een vreemd iets, joran hoeft maar iets te doen, en het holloway dossier komt weer boven, en zolang natalee vermist blijft is joran toch de hoofdverdachte !!met zijn rare verhalen wat op tape sta.
het begon met een leugen om bestwil als getuigen, en weg is je geloofwaardigheid. zolang deze zaak niet is opgelost, heeft joran en deepak en satisch daar last van.
kortom het beste wat joran kan doen is zeker stil blijven , alle shit over je laten komen, hoe onterecht het ook is. de media zit al te wachten op iets van joran, en 2005 wordt erzo weer bij gehaald.
ik persoonlijk ben benieuwd hoe dit over 5 jaar is, daarom volg ik alleen deze zaak al. zal joran en zijn vrienden ooit verstandig worden ?? maar misschien is joran gewoon een speelbal van duistere personen, zo hou je wel een familie of familie's onder de duim daar op aruba

, wat eens een hand boven je hoofd is geweest , kan jaren later wel een molensteen blijken.