Volgens mij mag het van de mods alleen nog over Ajax gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Voor feyenoord of mag dat niet
Maar Barcelona heeft ook geen Suarez.quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef Espabilado het volgende:
Barca heeft aardig vaak 5-0 voorgestaan na 1e helft en dan was zelfs bij hun de 2de helft zaad...
Ik ga dus niet echt aandachtig meer kijken
Dan mogen ze gekruisigd wordenquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef DirkZz het volgende:
in de tweede helft word het nog gewoon 5-6.
Dat gaat het heulemaal niet meer overquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, zoveel is Feyenoord - Heracles geworden.
Waar is de tijd van Abe Lenstra?quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef DirkZz het volgende:
AJAXMODS!!!1111111quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij mag het van de mods alleen nog over Ajax gaan.
Je ziet Abe nu op EL!quote:Op zondag 12 april 2009 17:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Waar is de tijd van Abe Lenstra?![]()
Maar wat een wanvertoning van Willem II.
als je het over de 2-3 van vanmiddag wil hebben.........quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
OK. Sorry. Ik heb je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor feyenoord of mag dat niet
Joh flikker op noem eens een schwalbe in de eredivisie op van het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vandaag ja, maar ik erger me vaak aan hem.
Strafschoppen/vrije trappen uitlokken, zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef DirkZz het volgende:
Graag, de rest maar vergeten lijkt mijquote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ajax krijgt nu wel heel veel lof hier. Maar Willem 2 is ook geweldig. Let eens op dat positiespel van Mohamed Messoudi... geweldig gewoon. Het gerucht gaat dat er scouts van Chelsea en Lazio op de tribune zitten voor hem.
Hahaha, ontkennen dat Suarez swalbes maakt is wel vermakelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joh flikker op noem eens een schwalbe in de eredivisie op van het afgelopen half jaar.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ajax krijgt nu wel heel veel lof hier. Maar Willem 2 is ook geweldig. Let eens op dat positiespel van Mohamed Messoudi... geweldig gewoon. Het gerucht gaat dat er scouts van Chelsea en Lazio op de tribune zitten voor hem.
Ja iddquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef DirkZz het volgende:
[..]Zoeken ze daar nieuwe ballenjongens ofzo?
quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Vind het gewoon zielig voor Willem 2, dacht ik geef een klein beetje tegengas.
Gas. Ajax. hihihihihi wat een lol
supporters? ooh de toeschouwers.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Grulez het volgende:
Maar waar zijn de supporters? Het is zo leeg in het stadion.
hier op FOK!quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Grulez het volgende:
Tegen AZ zal het wel weer vol zittenquote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Grulez het volgende:
Voor Wielaert.quote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Voor wie is Alderweireld nou gekomen?
jodenkop.quote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Vroeger begrepen de mods dat nog, maar nu...quote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Messenga het volgende:
Zelfs wanneer ik 'AJAX' Doe is het nog niet goed.
Wielartquote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Noem er dan 1 op van het afgelopen half jaar in de competitie.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Hahaha, ontkennen dat Suarez swalbes maakt is wel vermakelijk.
Het is wel minder geworden, maar kom op zeg.
liever Wielaert dan Oleguerquote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Olegeur na de winterstop toch goed staat te verdedigen mag Toby in het vervolg wel plaatsnemen naast hem voor opa Wielaert.
-niet doen-quote:
Wat verwacht je nu, dat ik een wedstrijd plus minuut op ga noemen, waarop jij dan reageert, omdat je alle wedstrijden uit je hoofd kent?quote:Op zondag 12 april 2009 17:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Noem er dan 1 op van het afgelopen half jaar in de competitie.
Wat snap je niet aan "de competitie"quote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu, dat ik een wedstrijd plus minuut op ga noemen, waarop jij dan reageert, omdat je alle wedstrijden uit je hoofd kent?
Maar goed speciaal voor jou dan maar de 1e link van de google resultaten voor "schwalbe suarez"
http://www.ajaxupdate.nl/(...)t-ajax-tegen-slavia/
17 december 2008. I win.
(NB nog op een Ajax site ook)
Is dat competitie? Goed lezen !quote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu, dat ik een wedstrijd plus minuut op ga noemen, waarop jij dan reageert, omdat je alle wedstrijden uit je hoofd kent?
Maar goed speciaal voor jou dan maar de 1e link van de google resultaten voor "schwalbe suarez"
http://www.ajaxupdate.nl/(...)t-ajax-tegen-slavia/
17 december 2008. I win.
(NB nog op een Ajax site ook)
vorige keer vroeg Chadi naar de laatste schwalbe van Suarez, toen noemde iemand Slavia, vervolgens moest het de laatste uit de competitie zijn, noemde iemand de Graafschap en nu moet het uit de competitie en het laatste half jaar. Zo kan ik mijn kansen ook wel laten toenemen.quote:
Daar hoeven ze idd niet meer bang voor te zijnquote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
5-6 wordt het in ieder geval niet meer.
Ik refereer alleen aan de vraagstelling van Chadi.quote:Op zondag 12 april 2009 17:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
vorige keer vroeg Chadi naar de laatste schwalbe van Suarez, toen noemde iemand Slavia, vervolgens moest het de laatste uit de competitie zijn, noemde iemand de Graafschap en nu moet het uit de competitie en het laatste half jaar. Zo kan ik mijn kansen ook wel laten toenemen.
Volgens mij was er recent nog een paar keer dat Luis kermend neer ging, maar toch maar weer ging staan toen bleek dat Ajax weer balbezit had.
Dan kan je ze ook opnoemen als het er een paar zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 17:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
vorige keer vroeg Chadi naar de laatste schwalbe van Suarez, toen noemde iemand Slavia, vervolgens moest het de laatste uit de competitie zijn, noemde iemand de Graafschap en nu moet het uit de competitie en het laatste half jaar. Zo kan ik mijn kansen ook wel laten toenemen.
Volgens mij was er recent nog een paar keer dat Luis kermend neer ging, maar toch maar weer ging staan toen bleek dat Ajax weer balbezit had.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die van minuut tot minuut bij houden wanneer wie een schwalbe maakt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je ze ook opnoemen als het er een paar zijn.
Dat is een eeuwigheid terug man.quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Ok dan.
http://debalisnietrond.we(...)van-basten-is-s.html
die dan?
Hij heeft de reputatie te danken aan zijn eerste jaar . Daarna is hij het af gaan leren hoorquote:Op zondag 12 april 2009 17:46 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die van minuut tot minuut bij houden wanneer wie een schwalbe maakt.
Hij heeft zijn reputatie niet voor niks, het is gewoon onzinnig om dat te ontkennen. Ik maak hem ook niet zwart ofzo, vind het een geweldige voetballer.
Ik onthoud ook alles van mijn favoriete club Ajax.quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je ze ook opnoemen als het er een paar zijn.
Verschrikelijke schwalbesquote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik onthoud ook alles van mijn favoriete club Ajax.
Thuis tegen de Graafschap een aantal keren, terwijl Ajax voor de tvkijker van links naar rechts speelde.Uit bij ADO lag meneer totdat een Ajacied de bal weer veroverde, kon die ineens toch weer staan.
Dat hoeft niet te betekenen dat het een schwalbe isquote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Uit bij ADO lag meneer totdat een Ajacied de bal weer veroverde, kon die ineens toch weer staan.
Af gaan leren ja, het is minder geworden. Maar het is er echt nog niet helemaal uit. Ik denk sowieso dat er weinig zuid-amerikaanse voetballers zijn die dat 100% afleren. Is ook niet erg, tis gewoon een speelstijl.quote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft de reputatie te danken aan zijn eerste jaar . Daarna is hij het af gaan leren hoor
Als je nog door kan rollen is het in mijn ogen een schwalbe. Je blijft liggen als het pijn doet, als je het doet om een eventuele tegenstoot eruit te halen, dan is het in mijn ogen gelijk aan een ordinaire schwalbequote:Op zondag 12 april 2009 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat het een schwalbe is
Wet look gelquote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Cvitanich altijd natte haren? Erg merkwaardig.
The wet look, je weet tochquote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Hij liep niet echt vrolijk meer.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Gel lijkt me. Bij sommige mensen blijft het haar dan 'nattig'.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Dan heeft bijna elke voetballer last van schwalbe'squote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je nog door kan rollen is het in mijn ogen een schwalbe. Je blijft liggen als het pijn doet, als je het doet om een eventuele tegenstoot eruit te halen, dan is het in mijn ogen gelijk aan een ordinaire schwalbe
allemaal geel, want ik erger mij er rot aanquote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heeft bijna elke voetballer last van schwalbe's
Goeie vraag ja.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Schedelbreukquote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
Weet jij misschien toevallig waarom Čech altijd een badmuts op heeft?
Zitten extra handjes in om een bal te vangen met het hoofdquote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
Zodat hij niet als Cvitanich natte haren krijgt tijdens de wedstrijd. DUH!quote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
Nog steeds spijt van het editten van mijn bericht?quote:
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van het editten van mijn bericht?
Dat blijft terecht.quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van het editten van mijn bericht?
Doh, om de wetlook tegen te gaan natuurlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
quote:
quote:In het begin van het Premier League seizoen 2006/07 raakte hij geblesseerd door een actie van Reading speler Stephen Hunt. Čech liep een schedelbasisfractuur op, waardoor hij een tijdlang niet kon spelen. Dit betekende mogelijk ook het einde van zijn carrière omdat hij bij een nieuwe klap op zijn hoofd het risico liep op een zwelling in de hersenen, wat zeer ernstige gevolgen kan hebben. Aan het eind van het seizoen was hij echter weer genoeg hersteld om de FA cup finale te spelen tegen Manchester United die Chelsea met 1-0 won door een goal van Didier Drogba in de verlenging.
Ik had het moeten weten ja. Stom van me.quote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Doh, om de wetlook tegen te gaan natuurlijk!
Ze doen hun best gewoon.quote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef Dos37 het volgende:
kan willem 2 geen punten aftrek krijgen voor deze vertoning
Net als Heracles hequote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Willem IIEigenlijk zou zo'n team direct de eerste divisie ingeschopt moeten worden.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef Forumgebruikert het volgende:
Suarez is een wereldster. Zelfs tegen de achterhoede van Willem 2, te vergelijken met 4 Jaap Stams in zn top jaren, krijg hij hem er zo makkelijk in.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef Forumgebruikert het volgende:
Suarez is een wereldster. Zelfs tegen de achterhoede van Willem 2, te vergelijken met 4 Jaap Stams in zn top jaren, krijg hij hem er zo makkelijk in.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het IQ van een garnaal wordt hier nauwelijks ontstegen.
Dit is zijn tweede goal deze wedstrijd, en hij had er in de 28 wedstrijden hiervoor al 18 gemaakt. Dus in totaal 20.quote:
quote:
Idd echt de groten der geschiedenis.quote:Op zondag 12 april 2009 17:59 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Niet? Ik noem een Jaap Swinkels, een Jaap Kargbo, een Jaap Biemans
Hahahaha prachtig.quote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax is weer slecht niet te geloven. Tegen dit Willem 2 moet je nu al gewoon met 10-0 voor staan.
Papendrechtquote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk, als bijna-Rotterdammer?
Oh, ik keek op VI.nl. Die past blijkbaar live het aantal doelpunten aan.quote:
Nu dus op 19.quote:Op zondag 12 april 2009 18:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, ik keek op VI.nl. Die past blijkbaar live het aantal doelpunten aan.
is gewoon een duel..quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef Forumgebruikert het volgende:
Toch wel opvallend dat die kargbo week in week uit van die smerige overtredingen mag maken
Tegen datzelfde Willem II waarin jullie met veel mazzel in de 93e minuut de gelijkmaker konden forceren?quote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax is weer slecht niet te geloven. Tegen dit Willem 2 moet je nu al gewoon met 10-0 voor staan.
Inderdaad!! Die Messoudi vooral, messcherp!quote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef TvhN het volgende:
Wat een geweldig elftal heeft dat Willem II zeg.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef Forumgebruikert het volgende:
Toch wel opvallend dat die kargbo week in week uit van die smerige overtredingen mag maken
quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen datzelfde Willem II waarin jullie met veel mazzel in de 93e minuut de gelijkmaker konden forceren?
Lindgren loopt niet goed. Sulejmani ook niet echt.quote:Op zondag 12 april 2009 18:04 schreef StarGazer het volgende:
Prima positiespel op dit moment. Doe nog ff wat doelpuntjes Ajax.
misschien wil Groningen hem wel terugkopen. sympathieke kerel maar blijkt toch niet goed genoeg.quote:Op zondag 12 april 2009 18:03 schreef Chadi het volgende:
Lindgren veel te weinig diepgang..
Nee nee, die is vrijgesproken dus is het niet waarquote:Op zondag 12 april 2009 18:03 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Arnautovic had dan ook een mooie benaming voor hem, ik vond hem ook wel passen.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Nee nee, die is vrijgesproken dus is het niet waar
Die zitten er voor Messoudi, Demouge heeft immers al een mondelinge verbintenis met Liverpool voor 2009/2010quote:Op zondag 12 april 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Fenomenale loopactie van Demouge. Daar zitten de scouts voor op de tribune.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:07 schreef Cheiron het volgende:
Sulejmani eigenlijk helemaal niet gezien. Heeft die uberhaupt een bal gehad vandaag?
nee. Hoe kan ajax anders een keer makkelijk winnen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:07 schreef Cheiron het volgende:
Sulejmani eigenlijk helemaal niet gezien. Heeft die uberhaupt een bal gehad vandaag?
quote:Op zondag 12 april 2009 18:08 schreef Forumgebruikert het volgende:
SCHWALBE!!!!!!!!!!
zie je nou wel Chadi!!!
(grapje hoorhihi )
quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu dus op 19.
Maar nummer 20 valt zo wel.
Van mij mag het!quote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
misschien wil Groningen hem wel terugkopen. sympathieke kerel maar blijkt toch niet goed genoeg.
Idd. Wim Jonk erin.quote:Op zondag 12 april 2009 18:09 schreef Chadi het volgende:
Wissel Issi even voor het geval hij er door zit
Zitten die er nog dan?quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar zit je dan als Willem II supporter.
Heracles is toch iets anders als Willem 2 hequote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
De 5-1 van Feyenoord is niets meer waard nu in de publiciteit
tja, baas boven baas hequote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze hebben daar met co al een keer naar huis moeten lopenquote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Ritmo het volgende:
Die trainer van Willem II zou alvast met de bus naar Tilburg terug moeten, en z'n elftal het zelf maar uit laten zoeken.
Haha ja dat is knap lullig idd.. winnen we een keer, krijg je zoiets.quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Klopt, Willem 2 staat hogerquote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Heracles is toch iets anders als Willem 2 he
quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Schattig dat wij jullie inspiratiebron zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eens.quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Ritmo het volgende:
Die trainer van Willem II zou alvast met de bus naar Tilburg terug moeten, en z'n elftal het zelf maar uit laten zoeken.
Ja, Heracles staat nog 2 plekken lager..quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
een oortje ?quote:Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef finsdefis het volgende:
Wtf had van 't Schip bij z'n oor?
Oorsmeerquote:Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef finsdefis het volgende:
Wtf had van 't Schip bij z'n oor?
Zegt hij terwijl ze net in de kuip nog "Wie niet springt is geen jood" zongenquote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Schattig dat wij jullie inspiratiebron zijn.
Feyenoord staat al vaak genoeg in de publiciteit.quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat was alleen Jorien en z'n familie joh.quote:Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl ze net in de kuip nog "Wie niet springt is geen jood" zongen
Dat doen ze de laatste weken sowieso al.quote:Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef Ritmo het volgende:
In Enschede zullen ze beven.
In Enschede hebben we voetballers.quote:Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef Ritmo het volgende:
In Enschede zullen ze beven.
Aertsquote:
Dat kan er maar een zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wie MOTM??????
Dat je dat gemist hebt... 7x op de paal.. de score geeft absoluut niet het westrijdbeeld weerquote:Op zondag 12 april 2009 18:15 schreef Chadi het volgende:
Heeft W2 eigenlijk op Ajax doel geschoten vandaag???
de 12de man ( / vrouw )quote:Op zondag 12 april 2009 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wie MOTM??????
Omdat de Ajax voetballers met een vervelende arrogante air het veld op waren gekomen aldus een aantal Willem II spelers van die dagquote:Op zondag 12 april 2009 18:14 schreef StarGazer het volgende:
Waarom hield Willem II op 29-4-2007 geen open huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |