Volgens mij mag het van de mods alleen nog over Ajax gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Voor feyenoord of mag dat niet
Maar Barcelona heeft ook geen Suarez.quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef Espabilado het volgende:
Barca heeft aardig vaak 5-0 voorgestaan na 1e helft en dan was zelfs bij hun de 2de helft zaad...
Ik ga dus niet echt aandachtig meer kijken
Dan mogen ze gekruisigd wordenquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef DirkZz het volgende:
in de tweede helft word het nog gewoon 5-6.
Dat gaat het heulemaal niet meer overquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, zoveel is Feyenoord - Heracles geworden.
Waar is de tijd van Abe Lenstra?quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef DirkZz het volgende:
AJAXMODS!!!1111111quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij mag het van de mods alleen nog over Ajax gaan.
Je ziet Abe nu op EL!quote:Op zondag 12 april 2009 17:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Waar is de tijd van Abe Lenstra?![]()
Maar wat een wanvertoning van Willem II.
als je het over de 2-3 van vanmiddag wil hebben.........quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
OK. Sorry. Ik heb je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor feyenoord of mag dat niet
Joh flikker op noem eens een schwalbe in de eredivisie op van het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vandaag ja, maar ik erger me vaak aan hem.
Strafschoppen/vrije trappen uitlokken, zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef DirkZz het volgende:
Graag, de rest maar vergeten lijkt mijquote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ajax krijgt nu wel heel veel lof hier. Maar Willem 2 is ook geweldig. Let eens op dat positiespel van Mohamed Messoudi... geweldig gewoon. Het gerucht gaat dat er scouts van Chelsea en Lazio op de tribune zitten voor hem.
Hahaha, ontkennen dat Suarez swalbes maakt is wel vermakelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joh flikker op noem eens een schwalbe in de eredivisie op van het afgelopen half jaar.
quote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ajax krijgt nu wel heel veel lof hier. Maar Willem 2 is ook geweldig. Let eens op dat positiespel van Mohamed Messoudi... geweldig gewoon. Het gerucht gaat dat er scouts van Chelsea en Lazio op de tribune zitten voor hem.
Ja iddquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef DirkZz het volgende:
[..]Zoeken ze daar nieuwe ballenjongens ofzo?
quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Vind het gewoon zielig voor Willem 2, dacht ik geef een klein beetje tegengas.
Gas. Ajax. hihihihihi wat een lol
supporters? ooh de toeschouwers.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Grulez het volgende:
Maar waar zijn de supporters? Het is zo leeg in het stadion.
hier op FOK!quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Grulez het volgende:
Tegen AZ zal het wel weer vol zittenquote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Grulez het volgende:
Voor Wielaert.quote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Voor wie is Alderweireld nou gekomen?
jodenkop.quote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Vroeger begrepen de mods dat nog, maar nu...quote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Messenga het volgende:
Zelfs wanneer ik 'AJAX' Doe is het nog niet goed.
Wielartquote:Op zondag 12 april 2009 17:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Noem er dan 1 op van het afgelopen half jaar in de competitie.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Hahaha, ontkennen dat Suarez swalbes maakt is wel vermakelijk.
Het is wel minder geworden, maar kom op zeg.
liever Wielaert dan Oleguerquote:Op zondag 12 april 2009 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Olegeur na de winterstop toch goed staat te verdedigen mag Toby in het vervolg wel plaatsnemen naast hem voor opa Wielaert.
-niet doen-quote:
Wat verwacht je nu, dat ik een wedstrijd plus minuut op ga noemen, waarop jij dan reageert, omdat je alle wedstrijden uit je hoofd kent?quote:Op zondag 12 april 2009 17:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Noem er dan 1 op van het afgelopen half jaar in de competitie.
Wat snap je niet aan "de competitie"quote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu, dat ik een wedstrijd plus minuut op ga noemen, waarop jij dan reageert, omdat je alle wedstrijden uit je hoofd kent?
Maar goed speciaal voor jou dan maar de 1e link van de google resultaten voor "schwalbe suarez"
http://www.ajaxupdate.nl/(...)t-ajax-tegen-slavia/
17 december 2008. I win.
(NB nog op een Ajax site ook)
Is dat competitie? Goed lezen !quote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu, dat ik een wedstrijd plus minuut op ga noemen, waarop jij dan reageert, omdat je alle wedstrijden uit je hoofd kent?
Maar goed speciaal voor jou dan maar de 1e link van de google resultaten voor "schwalbe suarez"
http://www.ajaxupdate.nl/(...)t-ajax-tegen-slavia/
17 december 2008. I win.
(NB nog op een Ajax site ook)
vorige keer vroeg Chadi naar de laatste schwalbe van Suarez, toen noemde iemand Slavia, vervolgens moest het de laatste uit de competitie zijn, noemde iemand de Graafschap en nu moet het uit de competitie en het laatste half jaar. Zo kan ik mijn kansen ook wel laten toenemen.quote:
Daar hoeven ze idd niet meer bang voor te zijnquote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
5-6 wordt het in ieder geval niet meer.
Ik refereer alleen aan de vraagstelling van Chadi.quote:Op zondag 12 april 2009 17:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
vorige keer vroeg Chadi naar de laatste schwalbe van Suarez, toen noemde iemand Slavia, vervolgens moest het de laatste uit de competitie zijn, noemde iemand de Graafschap en nu moet het uit de competitie en het laatste half jaar. Zo kan ik mijn kansen ook wel laten toenemen.
Volgens mij was er recent nog een paar keer dat Luis kermend neer ging, maar toch maar weer ging staan toen bleek dat Ajax weer balbezit had.
Dan kan je ze ook opnoemen als het er een paar zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 17:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
vorige keer vroeg Chadi naar de laatste schwalbe van Suarez, toen noemde iemand Slavia, vervolgens moest het de laatste uit de competitie zijn, noemde iemand de Graafschap en nu moet het uit de competitie en het laatste half jaar. Zo kan ik mijn kansen ook wel laten toenemen.
Volgens mij was er recent nog een paar keer dat Luis kermend neer ging, maar toch maar weer ging staan toen bleek dat Ajax weer balbezit had.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die van minuut tot minuut bij houden wanneer wie een schwalbe maakt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je ze ook opnoemen als het er een paar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |